دانلود و خرید کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک رودولف گرونیگ ترجمه سجاد اعتمادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک اثر رودولف گرونیگ

کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک

معرفی کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک

کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک نوشته رودولف گرونیگ و ریچارد کوهن است. کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک به شما کمک می‌کند رویگکردهای عملیاتی در این زمینه را بهتر بشناسید.

درباره کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک

استراتژی یک شرکت روش عملیات آینده کسب وکار خود را مشخص ‌‌می‌کند. همچنین موقعیت‌‌های بازار، هدف و مزایای رقابتی، پیشنهادات و منابع لازم برای پیشرفت عملکرد سال‌‌های آینده را تعیین ‌‌می‌کند. تعیین استراتژی آینده یک کار مهم و پیچیده است. این کتاب نحوه نزدیک شدن به آن را نشان ‌‌می‌دهد. قابل ذکر است این کتاب به طور همزمان به زبان آلمانی و فرانسوی ترجمه شده است

وظیفه اصلی مدیریت استراتژیک این است که ز‌‌مینه را برای توسعه و موفقیت بلندمدت شرکت فراهم کند. این وظیفه را ‌‌می‌توان به تدوین، اجرا و کنترل برنامه‌ریزی استراتژیک تقسیم کرد. تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک پایه و اساس دو وظیفه دیگر را تشکیل ‌‌می‌دهد. بنابراین توسعه استراتژی‌‌های موفق اهمیت اساسی دارد، زمانی که مسائل استراتژیک مورد بحث قرار ‌‌می‌گیرند نه تنها در ادبیات بلکه به صورت عملی در شرکت‌‌ها مورد بررسی و توجه قرار ‌‌می‌گیرند. افزایش شدت رقابت ناشی از رفع محدودیت‌‌ها و بین‌المللی شدن، همراه با تغییرات سر یع تکنولوژی و دوره‌‌های کوتاه مدت بازار، به طور قابل توجهی باعث افزایش خطا شده است. ‌‌می‌توان این انتظار را داشت که شرکت‌‌هایی که برنامه‌ریزی استراتژیک را نادیده ‌‌می‌گیرند با وضعیت ناا‌‌میدکنند‌‌ه‌ای در مدیریت مواجه شوند. بنابراین، بسیاری از مدیران و محققان، برنامه ریزی استراتژیک سیستماتیک را به عنوان یک شرط برای تأ‌‌مین موفقیت بلندمدت شرکت‌‌ها در نظر ‌‌می‌گیرند.

این کتاب عمدتا راهنمایی برای عمل کردن است. هدف از آن، دادن دانش به افراد برای توسعه استراتژی‌‌ها است. همچنین ‌‌می‌تواند در دوره‌‌های اجرایی برنامه‌ریزی استراتژ یک مورد استفاده قرار گیرد. این کتاب پایه مناسب برای دوره‌‌های مقدماتی در برنامه‌ریزی استراتژیک در دانشگاه‌‌ها است. به دانشجویان امور بازرگانی، مرور کلی از حوزه پیچیده برنامه‌ریزی استراتژیک و عملی یا کاربردی بودن ارائه ‌‌می‌دهد و یک راه حل برای برطرف کردن مشکلات برنامه‌ریزی ارائه ‌‌می‌کند.

این کتاب همچنین چارچوبی را ارائه ‌‌می‌دهد که طبقه‌بندی و استفاده از ادبیات تخصصی گسترده در حوزه برنامه‌ریزی استراتژیک را تسهیل ‌‌می‌کند. به منظور سهولت در مطالعه کتاب، از روش‌‌های آموزشی متعددی استفاده شده است:

هر بخش با یک توضیح کوتاه بیان شده و در صورت لزوم، دلایل ساختار آن فصل را معرفی ‌‌می‌کند. در واقع خواننده را قادر ‌‌می‌سازد تا موضوعاتی را که با آن‌‌ها آشنا هستند یا به آن‌‌ها علاقه ندارند را رد کنند و بر بخش‌‌ها و فصل‌‌هایی که به نظر مهمتر هستند تمرکز کند.

هر قسمتی که امکان‌پذیر بوده است، ایده‌‌های اولیه و روابط آن‌‌ها در قالب شکل بیان شده است.

ملاحظات نظری و روش‌شناختی بیشتر در مورد درج مطالب بیان شده است.

از مجله‌‌ها نیز برای نشان دادن نمونه‌‌ها استفاده ‌‌می‌شوند. آن‌‌ها بینش عمیق‌تری را به موضوع ‌‌می‌دهند. با این حال، خواندن آن‌‌ها برای درک مطالب کتاب ضرو ری نیست.

مثال‌‌ها بر اساس شرکت‌‌های واقعی هستند. با این حال، نام‌‌ها، مکان‌‌ها و ارقام مربوط به هزینه‌‌ها یا درآمد‌‌های آن‌‌ها واقعی نیستند.

یک واژه‌نامه وجود دارد که به مرور مهم‌ترین مفاهیم برنامه‌ریزی استراتژیک ‌‌می‌پردازد. یک موضوع برای دسترسی به ز‌‌مینه‌‌های مورد علاقه را فراهم ‌‌می‌کند.

این کتا به تمام صاحبان کسب و کار کمک می‌کند دید بهتر و منطقی‌تری داشته باشند.

خواندن کتاب فرایند برنامه ریزی استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۵ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۵ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۳۰۰
تومان