دانلود و خرید کتاب محیط کسب و کار محمدعلی مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محیط کسب و کار اثر محمدعلی مرادی

کتاب محیط کسب و کار

ویراستار:فرشاد رضوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب محیط کسب و کار

کتاب الکترونیکی «محیط کسب و کار» نوشتهٔ محمدعلی مرادی با ویراستاری فرشاد رضوان در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است. کتاب حاضر برای محیط کسب‌وکار ایران تألیف شده است و طی آن زمینه‌ها و حقایق آشکار‌شدهٔ ایران در حوزه‌های مختلف بررسی و آمار و اطلاعات نماگرهای کشور گزارش، تحلیل و طی آن ملاحظات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نوآوری و فناوری و قانونی کشور بررسی شده است.

درباره کتاب محیط کسب و کار

محیط کسب‌وکار به‌عنوان رشته‌ای از علوم اجتماعی در اغلب رشته‌های علمی نظیر کارآفرینی، اقتصاد، مدیریت، جامعه‌شناسی، سیاست و حقوق ریشه دارد و گسترهٔ آن طیف وسیعی از سطوح سازمان، صنعت و بخش و نیز سطوح ملی و جهانی را پوشش می‌دهد و از نظر زمان، افق‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با محوریت گذشته، حال و آینده را بررسی می‌کند.

 به همین دلیل، محیط کسب‌وکار در مقایسه با محیط‌های فیزیکی، بسیار گسترده و پیچیده است. تمامی کسب‌وکارها اعم از کسب‌وکارهای‌ خصوصی، دولتی، کوچک و بزرگ به دیده‌بانی و پایش محیط کسب‌وکار نیاز دارند تا روندها و رویدادهای مؤثر بالفعل و بالقوه بر کسب‌وکارشان را شناسایی کنند و از این طریق راهبرد و سیاست مناسب برای مدیریت آثار آن‌ها اتخاذ کنند.

آگاهی از وضعیت محیط کسب‌وکار هم برای دولت و هم برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد. فعالیت کسب‌وکارها نظیر تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری و به‌کارگیری نیروی کار، برای افق زمانی طولانی‌تر صورت می‌گیرد. بنابراین، کارآفرینان نه‌تنها اوضاع جاری محیط کسب‌وکار را در تصمیمات خود لحاظ می‌کنند بلکه چشم‌انداز کشور، منطقه و جهان را هم درنظر می‌گیرند.

کتاب محیط کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران موضوعات بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۳۱ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۳۱ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان