دانلود و خرید کتاب تو بی نظیری ویکتوریا اوستین ترجمه سهیلا کولیوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو بی نظیری اثر ویکتوریا اوستین

کتاب تو بی نظیری

انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تو بی نظیری

ویکتوریا اوستین کشیش کلیساسی لیکوود و همسر جول اوستین در کتاب تو بی‌ نظیری به شما ۷ روش برای داشتن یک زندگی پرشور، مقتدرانه و خودساخته پیشنهاد می‌کند.

 درباره کتاب تو بی نظیری

بی‌نظیر یعنی چیزی که بهتر از خوب باشد؛ برجسته باشد. بی‌نظیر در جمع شاخص است، استثنایی است و ارزش جشن گرفتن دارد. خداوند تو را بی‌نظیر آفریده است.

 ویکتوریا اوستین در این کتاب سعی دارد شما را ارزش وجودی خودتان بیشرت آشنا کند. این که هر بنده‌ای در محضر خداوند یک مخلوق ب‌نظیر و برگزیده است و خداوند نیز از ما نتظار دارد با شیوه زندگی‌مان بی‌نظیر باشیم. خداوند از ما می‌خواهد از خودمان و از او انتظار بیشتری داشته باشیم. او از ما می‌خواهد برای پیشرفت تلاش کنیم و بهترینِ آنچه او خلق کرده است باشیم.

 خداوند برای موفقیت هر یک از ما مسیر ویژه ای در نظر دارد. مسیری که شبیه به راه هیچکس نیست.  اما سرنوشتی که خداوند برای تک تک ما در نظر دارد پیروزی است. زمانی‌که به آنچه خداوند در اختیارمان قرار داده ایمان داشته باشیم و اجازه ندهیم معمولی یا متوسط باشیم، زندگی بی‌نظیری خواهیم داشت.

 با ویکتوریا اوستین و ۷ روش اخلاق و معنوی او برای بی‌نظیر بودن همراه باشید.

خواندن کتاب تو بی‌ نظیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه مندان به کتاب‌های رشد فردی و ارتقای معنوی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ویکتوریا اوستین

ویکتوریا اوستین کشیش کلیسای لیکوود، نویسندهٔ پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، به زندگی عشق بورز، و میزبان برنامهٔ رادیویی هفتگی بین‌المللی، ویکتوریا اوستین زنده، است. او در تمام مراسم لیکوود و همچنین برنامه‌های «شب امید» در ایالات متحده و خارج از کشور نقشی اساسی دارد. او همراه خانواده‌اش در هیوستون تگزاس زندگی می‌کند.

 بخشی از کتاب تو بی‌ نظیری

دو نفر از دوستانم تصمیم گرفتند به راهپیمایی یک‌روزه بروند. قرار بود چندین کیلومتر در طول مناطق مختلف پیاده‌روی کنند و سفرشان را در نقطهٔ شروع به پایان برسانند. هواشناسی هوا را صاف اعلام کرده بود و آنها قبلاً این مسیر را پیموده بودند. یکی از آنها کولهٔ کوچکی حاوی آب، مقداری خوراکی و چند بانداژ و دیگری کوله‌پشتی بزرگ و سنگینی حاوی کتاب کمک‌های اولیه، جعبهٔ کامل کمک‌های اولیه، لباس گرم، بارانی و یک جفت کفش اضافه به‌همراه برد. همان‌طور که انتظار می‌رود، راهپیمایانی با کوله‌بار سنگین مجبورند چندین مرتبه توقف کنند تا بارشان را زمین بگذارند و خستگی در کنند تا بتوانند دوباره آن را به دوش گیرند و به راهشان ادامه دهند.

خداوند می‌خواهد ما همیشه آماده باشیم اما ما گاهی‌اوقات چیزهایی را با خود حمل می‌کنیم که واقعاً نیازی به آنها نداریم. هوا دلپذیر و زمان آن پیاده‌روی، نسبتاً کوتاه بود اما آن فرد نگران اتفاقات احتمالی بود؛ بی‌توجه به اینکه چقدر غیرمحتمل بودند. او کوله‌اش را آن‌قدر سنگین کرده بود که باعث شد به تقلا بیفتد و انرژی زیادی از او گرفته شود.

نگرانی با ما چنین می‌کند. ما را زمین می‌زند و اجازه نمی‌دهد از سفرمان لذت ببریم. کتاب مقدس می‌گوید کیست از شما که بتواند با نگرانی، ذراعی بر قامت خود یا ساعتی به عمر خود بیفزاید؟ (متّی ۶: ۲۷). تابه‌حال دقت کرده‌اید درمورد هر چیزی که نگران بوده‌اید، هرگز اتفاق نیفتاده است؟ روزی شخصی گفت: «من توی زندگی از اتفاقات وحشتناکی می‌ترسیدم اما فقط تعدادی از اونها اتفاق افتادن.»

خداوند نمی‌خواهد شما به این شیوه زندگی کنید. برای بی‌نظیر شدن، لازم است سبُک سفر کنید. نگرانی‌ها را کنار بزنید و هر روزتان را در حالی شروع کنید که چشم‌انتظار معجزه باشید، شادی‌تان را پیدا کنید و به روزیِ خداوند ایمان داشته باشید.

نظرات کاربران

یاعلی مدد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

بسیاربسیار عالی وتاثیر گذار

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۶)
شاید همه‌چیز بر وفق مراد پیش نرود اما واقعیت این است که امروز روزی است که خداوند آفریده است. شما اتفاقی به دنیا پا نگذاشته‌اید. هیچ اتفاقی در زندگی شما نمی‌افتد که خداوند از آن آگاه نباشد. برای او هیچ موقعیتی آن‌قدر دشوار نیست که نتواند آن را تغییر دهد اما تو باید سهمت را انجام دهی و سهم خداوند را به خودش بسپاری. وقتی نگرش باورمندی وجود داشته باشد خداوند وارد عمل می‌شود. سپاس‌گزار باش و در آرامش بمان. مهم نیست چه موانعی سر راهت وجود دارد؛ تو خوبی را پیدا کن.
زهرا
نباید به یک تجربهٔ تلخ اجازه دهید شما را در دام این فکر بیندازد که قرار است زندگی تلخی داشته باشید. خداوند می‌تواند آسیب‌های شما را درمان کند. او التیام‌بخش قلب‌های شکسته است
زهرا
شما هر روز این انتخاب را دارید که خوبی‌ها را ذخیره کنید یا بدی‌ها را روی هم انباشته کنید. مراقب آنچه در قلبتان ریشه می‌دواند باشید.
بهار
اگر منتظر اتفاقی هستید چشم‌انداز درست را دنبال کنید. با این دید نگاه نکنید که تا زمانی‌که آن اتفاق نیفتد نمی‌توانید خوشحال باشید. هم‌اکنون نیز با علم به اینکه در حال گسترانیدن بال‌هایتان هستید، می‌توانید شاد باشید. شما در حال رشد و بالغ شدن هستید و آماده می‌شوید تا وارد مبارزه شوید. حتی اگر اوضاع طبق میل شما نباشد خداوند می‌داند چه کاری انجام می‌دهد؛ او قصد دارد شما را به مکان درست هدایت کند
زهرا
شاید لازم باشد از حرف زدن از گذشته یا همنشینی با افرادی که آن را مدام برایتان زنده می‌کنند دست بکشید. خداوند می‌گوید اکنون وقت پیش رفتن به‌سوی نقشه‌های تازه‌ای است که خودش برایتان کنار گذاشته است. هیچ‌یک از رویدادهای گذشته‌تان نمی‌تواند شما را از آیندهٔ حیرت‌انگیز پیش رویتان بازدارد. شما این انتخاب را دارید که در را به روی دل‌آزردگی‌ها، ناامیدی‌ها و اشتباهات ببندید. اکنون وقت آن است که به‌سوی آنچه خداوند برایتان در نظر دارد بشتابید.
زهرا
شاید شما پاسخ دعای شخصی باشید. یک تماس تلفنی می‌تواند بر زندگی یک انسان تأثیر شگرفی داشته باشد. شاید درک نکنید برای یک شخص دردمند، شنیدن جملات دوستت دارم، به تو ایمان دارم، برایت دعا می‌کنم چه مفهومی دارند.
بهار
امروز چه کسی را می‌توانم دلگرم کنم؟ امروز چه کسی را می‌توانم بسازم؟
بهار
خودتان را عادت دهید با خاطرات خوب زندگی کنید و همهٔ کارهایی را که خداوند برایتان انجام داده به یاد داشته باشید.
بهار
. ما نباید اجازه دهیم آنچه زمانی معجزه‌آسا بوده به اتفاقی معمولی تبدیل شود. ذوقِ کار خداوند را از دست ندهید.
بهار
خداوند مرا دوست دارد؛ نه به‌دلیل عملکردم، نه به این دلیل که هر کاری را بی‌نقص انجام می‌دهم، بلکه چون اشرف مخلوقات او هستم.
بهار

حجم

۱۹۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۹۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان