دانلود و خرید کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس عاطفه یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس اثر عاطفه یوسفی

کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس

معرفی کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس

کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس نوشته عاطفه یوسفی است. این کتاب به شما کمک می‌کنیدبتوانید رویکردتان در زندگی را برای رسیدن به موفقیت تغییر دهید.

درباره کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس

اکثر ما در طی زمان با نقص‌های رفتاری و ضعف‌های درونی‌مان کنار آمده‌ایم و آنقدر آنها را باور کرده‌ایم که هویت اصلی‌مان را فراموش کرده‌ایم. در ظاهر یک انسان راست قامت هستیم ولی روح ما از درون خمیده و بی‌انگیزه است اعتماد به خود را از دست داده‌ایم و در یک هم‌زیستی دردناک با آنها به سر می‌بریم. اعتمادی که زمینه‌ساز تمام موفقیت‌ها و حال خوب است در ما خاموش شده است. 

این کتاب در دو بخش به بررسی ابعاد درونی و بیرونی اعتماد به نفس می‌پردازد و تلاش می‌کند تا شما دیدگاه متفاوت‌تری نسبت به توانمندی‌هایتان داشته باشید، در خودتان فرو نروید، شاداب باشید، از فرسودگی به سمت تجدید قوا حرکت کنید، از تنفر به عشق، از یک‌نواختی به پویایی و در نهایت از عدم خودباوری به اعتماد به نفس برسید.

کتاب حاضر به بررسی عوامل اثرگذار درونی و بیرونی در حوزه اعتمادبه‌نفس می‌پردازد و یک دید روشن برای خواننده در ذهن ایجاد می‌کند. این کتاب برای کسانی است که تصمیم گرفته‌اند در مقابل مشکلات منفعل نباشند و با انگیزه و شناخت بیشتری نسبت به خود در زندگی عمل کنند نوشته شده است. 

خواندن کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس

اگر برنامه‌ای برای حذف و نادیده گرفتن این صداهای منفی ذهنمان نداشته باشیم، دیر یا زود روح لطیف و پاکمان را تخریب کرده و زمینه را برای از دست دادن اعتمادبه‌نفس‌مان فراهم می‌کنیم اما مساله وقتی بیشتر مشکل‌ساز می شود که این تخریب‌ها از دوران کودکی و نوجوانی شروع شده باشند.

تا حالا فکر کرده‌اید که اگر ندانیم چه ظرفیت‌ها و استعدادهایی در وجودمان هست و اعتمادمان را به توانایی‌های درونی خود از دست داده باشیم، چه سرنوشتی در انتظارمان خواهد بود؟

اگر صدایی را در درون خود بشنوید که می‌گوید شما نمی‌توانید نقاشی کنید، به نقاشی خود ادامه دهید. در هر صورت به رنگ کردن ادامه دهید؛ آن صدا خاموش خواهد شد.

وینسنت ون‌گوگ

اعتمادبه‌نفس یک احساس قدرتمند برای حضور پیدا کردن در اجتماع و یک سپر قوی در برابر شک و تردید برای شروع و ادامه کارها است. یک باور قدرتمند درونی که باعث می‌شود کمتر احساس شرمندگی و ناتوانی داشته باشیم.

فراموش نکنید؛ ذهن ما مرتباً در حال اظهار نظر کردن است و لحظه‌ای از حرف زدن دست نمی‌کشد که اغلب آن‌ها هم منفی است.

تردید و ترس در شروع هر کاری، بزرگ‌ترین مانعی است که ممکن است هر کدام از ما در طول زندگی‌مان، آن را تجربه کرده باشیم ولی یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های افراد موفق با دیگران، میزان توانایی و تسلط آن‌ها بر افکار منفی است.

برخورداری از قدرت کنترل ذهن یکی از جنبه‌های مهم تقویت اعتمادبه‌نفس است که شما را قادر می‌سازد برای دنبال کردن خواسته‌هایتان در زندگی شجاعت داشته باشید. این در حالی است که کوتاه آمدن در مقابل منفی‌نگری‌های ذهن، شما را راکد و منفعل نگه می‌دارد و از ایجاد تغییرات مثبت می‌ترساند. داشتن اراده قوی و شهامت تغییر موهبتی است که معمولاً افراد کمی از آن برخوردار هستند.

بر اساس بررسی‌های بنیاد ملی علوم آمریکا «NSF» درون مغز هر فرد روزانه بیش از ۵۰ هزار فکر و اندیشه مختلف شکل می‌گیرد. همین حالا نیم نگاهی به افکارتان بیندازید. چه تعداد از این ۵۰ هزار فکری که در مورد خودتان دارید، مثبت و چه تعداد از آن‌ها جنبه انتقادی و منفی دارد؟ 


نظرات کاربران

کمالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

بسیار کتاب کاربردی بود. لذت بردم از خواندن کتاب ( ۵ من قدرتمند در ساختن اعتماد به نفس ) و به شدت بهم کمک کرد. در مورد کتاب باید بگم که مطالبی عجیب در کتاب هستش که به خواننده کمک کند که

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
پای به راه در نه و هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت
سحر
ترس از موفقیت بزرگ‌ترین مانع برای پیشرفت و در آغوش گرفتن کامیابی‌های زندگی است.
سحر

حجم

۱۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۹۶۰
تومان