دانلود و خرید کتاب من و هیجان های درهم برهم الینور گرینوود ترجمه فاطمه دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من و هیجان های درهم برهم اثر الینور گرینوود

کتاب من و هیجان های درهم برهم

معرفی کتاب من و هیجان های درهم برهم

کتاب من و هیجان های درهم برهم اثری از الینور گرینوود با ترجمه فاطمه دهقان است. این کتاب که در جهت افزایش سواد هیجانی کودکان نوشته شده است به ما کمک می‌کند احساساتمان را بشناسیم و دوست داشته باشیم.

درباره کتاب من و هیجان های درهم برهم

شاید پیش خود فکر کنیم شناخت احساسات و هیجانات در زندگی و به خصوص زندگی کودکان ضروری نیست. شاید فکر کنیم بچه‌ها احساسات خاصی را تجربه نمی‌کنند و نمی‌دانند دور و برشان چه خبر است. اما حقیقت این است که کودکان در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیرند و می‌توانند احساسات و هیجانات مختلف را درست همانطوری که ما تجربه می‌کنیم، تجربه کنند. اما اگر بچه‌ها با احساساتشان آشنا باشند و بدانند دقیقا چه چیزی را تجربه می‌کنند، به راحتی نیمی از مشکلاتشان حل می‌شود. 

کتاب من و هیجان‌ های درهم برهم، کتابی برای افزایش سواد هیجانی کودکان و نوجوانان است. این کتاب با کمک تصاویر واضح و توضیحات علمی درباره احساسات مختلفی حرف می‌زند که انسان‌ها تجربه می‌کنند. احساساتی مانند خشم، غم، شادی و ترس. الینور گرینوود در این کتاب از دلایل به وجود آمدن و ایجاد احساسات می‌گوید و توضیح می‌دهد که چرا و چگونه احساسات مختلف شکل می‌گیرند. در ادامه درباره موقعیت‌هایی حرف می‌زند که ممکن است زمینه ساز بروز احساسات مختلف شوند و به بچه‌ها راهکارهایی می‌دهند که بتوانند در موقعیت‌های مختلف از آن بهره بجویند. 

کتاب من و هیجان های درهم برهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام والدین و کودکان پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره احساسات مختلفی که بچه‌ها تجربه می‌کنند با آن‌ها حرف بزنید، این اثر انتخاب خوبی برای شما است. 

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۱۱۰۶۸
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

سلام به پدر و مادر هایی که به برقراری ارتباط هوشمندانه و موثر با فرزندانشون اهمیت می‌دهند. من چاپ کاغذی این کتاب مطالعه کردم و در اختیار فرزندم قرار دادم و ارتباط خوب اون با کتاب واقعا برام جالب بود و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان