دانلود و خرید کتاب چه فکر خوبی مولی! والری گروباچف ترجمه شیوا حریری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه فکر خوبی مولی! اثر والری گروباچف

کتاب چه فکر خوبی مولی!

معرفی کتاب چه فکر خوبی مولی!

چه فکر خوبی مولی! نوشته والری گرباچف از مجموعه قصه‌های دوستی کتاب چ برای کودکان است. این اثر با ترجمه شیوا حریری منتشر شده است. تصاویر کتاب هم از آثار خود نویسنده است.

درباره مجموعه قصه‌های دوستی

مجموعه قصه‌های دوستی داستان‌هایی برای کودکان است که در ۸ جلد منتشر شده است. تصویرگری و نویسندگی ۶ جلد از این کتاب‌ها را والری گرباچف انجام داده و دو جلد را کارول روت انجام داده است.

داستان‌های این مجموعه بسیار آموزنده و جذاب‌اند و هرکدام درسی از زندگی به کودکان می‌دهند.

در کتاب چه فکر خوبی مولی! می‌خوانید که مولی می‌خواهد زمانی را برای فکر کردن داشته باشد اما چه زمانی خوب است؟ امروز که خوب نیست چون مولی تمام صبح نتوانسته شعر بگوید. دوستانش به خانه‌اش آمده‌اند تا ببینند که برای تولد لاکی، دوست مشترکشان چی هدیه بگیرند؟

خرگوش می‌خواهد با دویدن فکر کند، غازی با ماهیگیری، قورقوری توی برکه، پیکی زیر سایه درخت و... مولی تصمیم می‌گیرد توی خانه فکر کند....

خواندن مجموعه قصه‌های دوستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان گروه سنی الف و ب مخاطبان این مجموعه داستانند.

درباره والری گرباچف

والری گرباچف نویسنده مجموعه قصه‌های دوستی، تا به حال کتاب‌های زیادی برای کودکان نوشته و تصویرگری کرده است. او می‌گوید: «از وقتی به خاطر دارم عاشق نقاشی کشیدن بودم. پدرم دوست داشت، ریاضی بخوانم، اما انتخاب من هنر بود.»

گرباچف در ژوئن سال ۱۹۴۷ در کشور اکراین به دنیا آمده و مدت‌ها است که در نیویورک زندگی می‌کند. از کتاب‌های دیگر او که به فارسی ترجمه شده می‌توان به «نیکی و روز بارانی»، «قرمز قرمز قرمز»، «روزی که مولی پرواز کرد»، «کی امشب به من شب بخیر می‌گوید»، «نیکی و هدیه هیجان انگیز تولد» و «شبی که خرگوش کوچولو خوابش نمی‌برد» اشاره کرد.

نظرات کاربران

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

یکی از دغدغه های من به عنوان معلم ایجاد راهی بود که بچه‌ها بتوانند با هم یک داستان را بنویسند، مخصوصا بچه‌هایی که این چند سال که به خاطر شرایط کرونا کمتر کار گروهی می‌کنند. مولی یک راه به ذهنش

- بیشتر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

مجموعه ی بسیار قشنگیه برای کودکان 💖

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۴۸,۵۰۰
تومان