دانلود و خرید کتاب درک تئوری فیلم (جلد دوم) کریستین اترینگتون رایت ترجمه رحیم قاسمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درک تئوری فیلم (جلد دوم) اثر کریستین اترینگتون رایت

کتاب درک تئوری فیلم (جلد دوم)

معرفی کتاب درک تئوری فیلم (جلد دوم)

کتاب حاضر جلد دوم از مجموعه دو جلدی درک تئوری فیلم اثر مشترک کریستین اترینگتون رایت و روث داوتی است.

درباره کتاب درک تئوری فیلم

تئوری، نظامی برای درک و توضیح مسائل از دیدگاهی خاص است. تئوری‌ها از طریق بحث و تبادل آرا و افکار توسعه می‌یابند و متحول می‌شوند.

مطالعه کردن تئوری فیلم درک ما را از متون سینمایی افزایش می‌دهد و به علاوه می‌تواند بسیار پرکشش و جذاب باشد. مطالعه تئوری فیلم به ما کمک می‌کند که دریافتی تازه از متونی داشته باشیم که فکر می‌کردیم همه جوانب آنها را می‌شناسیم. گذشته از همه این‌ها تئوری کمک می‌کند بتوانیم در بحث‌های جدید با دیدی بازتر شرکت کنیم.

تحلیل روان‌کاوانه، فمینیسم، مردانگی، نظریه فراهنجار، نژاد و قومیت و دوران پسااستعماری و سینماهای فراملی، ستارگان و تحقیق درباره شیوه درک و دریافت مخاطبان از بخش‌های اصلی جلد دوم مجموعه درک تئوری فیلم هستند. بحث درباره هر تئوری با تعریفی از آن آغاز شده و پس از آن نکات مهم و اصلی هر تئوری به نقل از متفکران آن ارائه شده است.

هدف نویسندگان خلاصه کردن شرح هر تئوری است، اما آنها را بیش از حد ساده نکرده‌اند. در هر فصل، خواننده با بخش فکر کنید و پاسخ دهید روبه‌رو خواهد بود. این بخش را فراهم آمده تا خواننده درباره اندیشه‌های مطرح شده در آن فصل فکر کند و بکوشد تفکراتش را به کار گیرد تا اطمینان پیدا کند که تئوری مورد نظر را کاملا فرا گرفته است. پرسش‌ها در ضمن از خواننده می‌خواهند نمونه‌های معاصری پیدا کند و کاربرد امروزی آن تئوری را در مسائل روز تشخیص دهد.

کتاب جوری سازماندهی شده که لازم نیست آن را از سر تا ته بخوانید. بلکه می‌توانید به راحتی به آن سر بزنید و اطلاعات خاص مورد نظرتان را در آن پیدا کنید.

خواندن مجموعه درک تئوری فیلم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعات سینمایی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان