دانلود و خرید کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ الن لابرسکیو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ اثر الن لابرسکیو

کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

معرفی کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ نوشته آلن لابرسکیو است که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. این کتاب داستان زندگی دیوید بکهام بازیکن برتر فوتبال انگلستان و مدیر عامل باشگاه فوتبال اینتر میامی را برای نوجوانان روایت می‌کند. کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ یکی از کتاب‌های مجموعه به سوی موفقیت است.

درباره کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

دیوید رابرت جوزف بکهام در ۲ مه ۱۹۷۵، در شمال شرقی لندن، انگلیس متولد شد. مادرش، ساندرا جورجینا، آرایشگر بود و پدرش، دیوید ادوارد آلن بکهام - معروف به "تد " – آشپزخانه‌های جدید را نصب می‌کرد. دیوید کودک وسطی بود. او یک خواهر بزرگتر به نام لین جورجینا داشت.

اندکی پس از تولد دیوید، خانواده وی به چینگفورد، منطقه‌ای در ده مایلی لندن نقل مکان کردند. چینگفورد دارای پارکهای متعدد و فضای آزاد برای بچه‌ها جهت ورزش، به ویژه فوتبال بود.

فوتبال را در بیشتر نقاط جهان از جمله انگلیس فوتبال می‌نامند. مردم انگلیس به خصوص در مورد فوتبال تعصب دارند. آنها دوست دارند آن را بازی کرده، تماشا کرده و هر فرصتی پیدا کنند در مورد آن صحبت کنند. پدر دیوید و به زودی دیوید نیز فوتبال را دوست داشتند.

وقتی دیوید راه رفتن را یاد گرفت، پدرش او را تقریباً هر روز برای یک شوت زدن توپ فوتبال به پارک محلی می‌آورد. تد همچنین هر ساله برای کریسمس یک لباس فوتبال و یک توپ جدید برای پسرش خریداری می‌کرد. با بزرگتر شدن دیوید، تد به پسر خود تمام مهارت‌های لازم برای انجام این بازی را آموخت.....

ادامه داستان دیوید بکهام را در این کتاب بخوانید.

خواندن کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خوادن زندگی‌نامه افراد معروف علاقه دارید، از خواندن این کتاب لذت خواهید برد.

بخشی از کتاب دیوید بکهام چه کسی است؟

دیوید در اواسط ژوئیه ۱۹۹۸ از آمریکا به انگلیس بازگشت تا تمرینات خود را برای فصل آینده با منچستریونایتد آغاز کند. دیوید به جز فوتبال بازی دیگری انجام نداد. وقتی بیرون می‌رفت، لباس سیاه می‌پوشید و یک کلاه لبه‌دار بر سرش می‌گذاشت. او نمی‌خواست که کسی او را بشناسد؛ اما این ترفند کار نکرد او هنوز مجبور بود افسران پلیس برای محافظت از خود در برابر هواداران عصبانی، اسکورت کنند. دیوید گفت: "من فکر می‌کنم ممکن است برای مردم دشوار باشد درک کنند که زندگی من در همان ماه‌های اول پس از جام جهانی چگونه است."

هم تیمی‌های دیوید در یونایتد، از جمله فیل و گری نویل و مربیانش در کنار او بودند و به او گفتند که سرش را بالا نگه دارد. سرمربی یونایتد با دیوید قرارداد ۵ ساله و ۶ میلیون دلاری جدید امضا کرد تا نشان دهد آنها چقدر به ستاره خود متعهد هستند. مربی دیوید گفت: "نگران حرف‌های کسی نباش، شما می‌توانید بعد از شروع فصل به بقیه آنها واقعیت خود را نشان دهید."

دیوید این کار را انجام داد: در اولین بازی یونایتد در فصل ۱۹۹۸–۹۹، آنها با نتیجه ۲–۱ برنده شود. در این بازی ضربه آزادی به دیوید اعطا شد، این یکی از کارهایی است که او به بهترین وجه انجام می‌داد. او می‌تواند توپ را به هر شکلی که دوست دارد شوت کند. ۶۰ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه برای تشویق ایستادند. روی این ضربه، دیوید توپ را با یک قوس از دیوارة مدافعان در گوشه‌ای از دروازه قرار داد. جمعیت با تشویق منفجر شد. دیوید بعداً گفت: "من دقیقاً می‌دانستم که می‌خواهم به هواداران یونایتد چه بگویم. "ممنونم که کنارم ایستادید. این گل برای شماست. "

نظرات کاربران

ariya
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

بهترین کتاب برای کسانی که می خوان فوتبالیست بشن👌

الف . ح ۸۹
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

بسیار کتاب جذاب و خوبی بود و من رو کامل با زندگی دیوید بکهام آشنا کرد ای کاش که از همین سری کتاب در مورد زیدان و رونالدو و مارادونا و فوتبالیست های برتر دیگر هم منتشر می شد از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان