نظرات درباره کتاب گورهای آتوان (دریای زمین ۲) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گورهای آتوان (دریای زمین ۲) اثر پیمان اسماعیلیان

نظرات کاربران درباره کتاب گورهای آتوان (دریای زمین ۲)

۴٫۶
(۱۶)
sahar
این کتاب در ادامه «جادوگر» نوشته شده، و داستان تنار از آتوان رو تعریف می‌کنه. اوایل کتاب ممکنه به نظرتون یکنواخت بیاد ولی تقریبا بعد از یک سوم ابتدایی ریتم تند می‌شه و داستان رو می‌شه دنبال کرد. داستان تنار و قدرت‌های کهن زمین در کتاب آخر مجموعه، «سنجاقک» تکمیل می‌شه.
Vector
واقعا عالی بود. نمی دونم در وصف این داستان چی باید بگم...👍
زوروجیرو
نسبت به کتاب اول که اونهم اوایل تا حدودی سخت‌خوان بود خوندن این کتاب به شدت سخت‌ بود و اصلا و ابدا مناسب آدم‌های بی‌حوصله یا کم‌حوصله‌ای مثل خودم نیست. هنوز باورم نمیشه دو سوم کتاب توی یک دخمه‌ی تاریک و یک هزارتو با کمترین اتفاقات ممکن گذشت. با این‌که برای خوندن ادامه‌ی ماجراجویی‌های گد بیصبرانه منتظرم ولی از اعماق قلبم امیدوارم که کتاب بعدی ریتم تندتری داشته باشه.
LiliiiS
این جلد رو بیشتر از جلد اول دوس داشتم.کم ماجراتر بود بااین حال برای من جذابتر بود و باعث شد مصمم شم که جلدهای بعدی رو هم بخونم
amirkabir
تا بدین جا که ٤ جلد از این کتاب رو خوندم با اینکه ایده کلی از جلد اول جذاب شروع شد ولی جلد به جلد به جای رشد و گسترش جذابیت شاهد ثبات و یکنواختی بیشتر در داستان میشیم و اکثر جلد ها مثل سریال های ایرانی ٩٥٪؜ کتاب به زیاده گویی و دیالوگ داستان روتین میگذره و در حالی که مخاطب در انتظار افزایش لحظه های هیجان انگیز طی خط داستان و یک اوج داستانی هست در نهایت به سرعت به یک جمعبندی و عبور از مشکل بسنده میشه. در بخش هایی این یکنواختی باعث کم حوصلگی و حتی پرتی مخاطب از داستان میشه و ارتباط با داستان سخت شکل میگیره. در مجموع با این خط سیر و کیفیت انگیزه ای برای مطالعه دو جلد بعدی باقی نگذاشت و از خیر خواندن دو جلد بعد گذشتم.

حجم

۱۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۱۵۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
۸۱,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد