دانلود کتاب صوتی استثنا باشید با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استثنا باشید اثر مهدی صفری

دانلود و خرید کتاب صوتی استثنا باشید

نویسنده:دارن هاردی
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی استثنا باشید

کتاب صوتی استثنا باشید نوشته دارن هاردی است که با ترجمه فریبا جعفری نمینی و صدای مهدی صفری منتشر شده است. این کتاب به شنونده یاد می‌دهد هرکدام از ما یک مخلوق بی‌نظیر هستیم؛ یک استثنا، کسی که می‌تواند خود، زندگی، خانواده و دنیایش را تغییر دهد.

درباره کتاب استثنا باشید

کتاب‌های زیادی برای راهنمایی افراد به‌سوی موفقیت نوشته شده است. بعضی براساس این نوشته شده‌اند که انگیزه ایجاد کنند، بعضی در پی آن هستند که جسارت بدهند و بعضی نیز توصیه می‌کنند بنشینید و موفقیت را تجسم کنید تا آن را به دست آورید؛ اما کتابی که در دست دارید یک فرق اساسی با همهٔ این‌ها دارد، این کتاب فقط در پی آن است که روش‌های عملی و استراتژی‌هایی را به شما بیاموزد که شما را قدم به قدم جلو می‌برد و به نتیجه می‌رساند.

آنچه در این کتاب می‌خوانید چکیده‌ای است از یک دورهٔ فشرده به رهبری دارن هاردی به همین نام که من در آن شرکت کردم. در اولین روز از این دوره به ما گفته شد که این دوره با همهٔ دوره‌هایی که تاکنون داشته‌ایم تفاوت دارد، در این دوره خبری از موسیقی‌های هیجان‌انگیز، بالا و پایین پریدن و فریاد کشیدن نیست، این دوره یک دورهٔ جدی برای افرادی جدی است که تصمیم دارند روش‌های مستندی برای موفقیت بیاموزند و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهند. 

شنیدن کتاب استثنا باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی تغییر ایجاد کنند و موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب استثنا باشید

دو سال پیش از من خواسته شد در مراسم خاک‌سپاری یکی از خویشاوندانم سخنرانی کنم. این کار دشواری بود به‌خصوص به این دلیل که این زن زندگی خوبی هم نکرده بود. او هیچ دوست نزدیکی نداشت (درواقع هیچ‌کدام از دوستانش آن‌قدر به او نزدیک نبودند که حتی بخواهند در مراسم خاک‌سپاری او شرکت کنند)، علاوه‌براین با هیچ‌یک از اعضای خانواده و فامیل خود نیز صمیمی نبود، حتی با فرزندان خودش! من واقعاً چیزی برای گفتن نداشتم. کسی هم نبود که خاطرهٔ خاصی از او داشته باشد تا بتواند موضوعی برای نوشتن به من بدهد. او هیچ کار یا مشارکت مهمی با دیگران نداشت، هیچ چیز، هیچ چیزی که بتوان در مراسم خاک‌سپاری او برای یادبودش بیان کرد وجود نداشت.

بخش اصلی سخنرانی من در مراسم خاک‌سپاری این خانم به شرح رفتارهای او و این موضوع اختصاص یافت که چرا چنین راهی را برای زندگی خود پیش گرفته بود. حقیقت این است که بسیاری از مردم زمان کوتاهی از مدت عمر خود را به‌راستی زندگی می‌کنند و زمانی که از این دنیا می‌روند، هم افسوس زیادی بابت روزهایی که از دست داده‌اند تحمل کرده‌اند و هم فقط مدت کوتاهی پس از آن از یاد مردم خواهند رفت. من هربار که به یاد این مراسم می‌افتم بسیار غمگین می‌شوم، راستش را بخواهید نه به این دلیل که این زن را از دست داده‌ام، بلکه بیشتر به این دلیل که چرا زندگی او که می‌توانست یک زندگی باارزش و بسیار مفید باشد، از دست رفت!

این تجربه ایدهٔ خوبی به من داد: همین امروز سخنرانی مراسم ترحیمت را بنویس!

پیش از اینکه به پایان زندگی خود برسید در مورد تأثیری که می‌خواهید بر دنیا بگذارید، تفاوت‌هایی که می‌خواهید با دیگران داشته باشید و شکلی که می‌خواهید مردم شما را به یاد آورند، تصمیم‌گیری کنید. سال‌های پایانی عمر زمان مناسبی برای این نیست که بفهمید چگونه می‌خواهید زندگی خود را جاودان کنید یا اینکه دوست دارید زندگی‌تان را چگونه بگذرانید.

بسیاری از مردم، حتی کسانی که دیگران آن‌ها را بسیار موفق می‌دانند، در حالی به پایان عمر خود می‌رسند که درمی‌یابند از نردبانی اشتباه صعود کرده‌اند. آن‌ها وقت گران‌بهاشان را صرف ارزش‌های نادرست کرده‌اند و چیزهایی را به دست آورده‌اند که لذت اندکی به آن‌ها داده است و زمانی متوجه اشتباه خود می‌شوند که زمان سفرشان به پایان رسیده و بسیار دیر شده است.

بنابراین زمان با ارزش خود را از دست ندهید و صبر نکنید تا در آینده یکی از عزیزانتان شرح این را که شما چگونه زندگی کرده‌اید در مراسم ترحیمتان بر عهده گیرد، همین امروز خود دست به کار شوید و تمام آنچه در زندگی به دست آورده‌اید بنویسید و علاوه‌برآن، برای خود روشن کنید اگر بخواهید در پایان عمرتان زندگی خود را یک زندگی عالی بدانید، چگونه باید زندگی کنید. 

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

mhh
۱۴۰۲/۰۴/۲۸

دارن هاردی از اون نویسنده هاست که کتاباش رو باید چندبار خوند. از بس عالیه و نکاتی که میگه کاربردیه.

کاربر 1953022
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

هم صدا شمرده و رسا ، هم متن انگیزشی

زمان

۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۳۰%
تومان