دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

معرفی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو نوشته دارن هاردی نویسنده و یکی از معروف‌ترین شخصیت‌ها در زمینه آموزش موفقیت است. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا راه دستیابی به اهداف بزرگ را پیدا کنید و بتوانید به موفقیت برسید. مسیری را برایتان مشخص می‌کند تا قدم در آن بگذارید و بتوانید آرزوهایتان را محقق کنید.

درباره کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

ما آدم‌ها با آرزوها و رؤیاهای‌مان زندگی می‌کنیم. هر وقت مشغله‌های روزمره مجالی داد و توانستیم کنجی دنج بنشینیم، به خیال‌پردازی مشغول می‌شویم. «اگر می‌توانستم کسب‌وکار خودم را راه بیندازم چه می‌شد؟» «اگر روزی بتوانم برای خودم یک شرکت بزرگ تأسیس کنم چه می‌شود؟» «واقعاً روزی می‌رسد که بگویم، من اینجا هستم پشت میز خودم در دفتر خودم؟»

گاهی این‌ خیالات در حد همان کنج دنج باقی می‌مانند و گاهی به هدف تبدیل می‌شوند. وقتی این اتفاق بیفتد، تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به نقطه مطلوب برسیم. اما چند نفر در دنیا موفق به رسیدن می‌شوند؟ چند نفر در راه رسیدن، پشیمان می‌شوند و برمی‌گردند؟ یکی از دلایل نرسیدن به اهداف، انتخاب راه اشتباه است.

کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو این‌جاست تا راه درست رسیدن به موفقیت را به شما نشان دهد. نه با یک سری فرمول ذهنی و انگیزه‌های اینستاگرامی. بلکه با سیستمی اثبات‌شده که از بیست و پنج سال تجربه نویسنده به دست آمده است. دارن هاردی که سال‌ها ناشر مجله‌ای معتبر و معروف به نام «موفقیت» بود از تجربیات خود استفاده کرد و این کتاب را به نگارش درآورد. موقعیت او به عنوان ناشر، این امکان را به هاردی داد تا بتواند داستان زندگی افراد مشهور و موفق زیادی را منتشر کند. از جمله «استیو جابز» «جف بزوس» «مارک زاکر برگ» «ریچارد برانسون» و...

دارن هاردی به شما می‌گوید به هر چیزی که فکر کنید، درمورد آن به انتظاراتی می‌رسید و بر اساس قانون جذب، آن را در زندگی واقعی خود تجربه می‌کنید. او این کتاب را برای کسانی نوشته که انتخاب کرده‌اند «استثنا» باشند. می‌خواهند به موفقیت برسند و در این راه تمام تلاش خود را به کار می‌برند، از نرسیدن خسته شده‌اند و به دنبال راهنما و کمکی برای نشان دادن راه درست‌اند.

دارن هاردی در کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو در هشت قدم به شما می‌آموزد که چگونه به هدف خود برسید و تبدیل به انسانی موفق شوید. قرار نیست با روش‌ها و فرمول‌های پیچیده سر و کار داشته باشید. او در این کتاب به شما روش‌هایی ساده برای رسیدن به هدف‌های بزرگ را می‌آموزد. راه درست فکر کردن و تصمیم گرفتن.

در قدم اول دارن هاردی به شما می‌گوید که «چرا» مهم‌تر از «چگونه» است. اشتباه بیشتر مردم این است که همان اول به چگونگی انجام کار فکر می‌کنند. همین مسأله اضطراب و نگرانی را چندین برابر می‌کند. «چطوری انجامش بدم؟» «اصلاً این راه درسته؟» «از کی کمک بگیرم؟» بهتر است قبل از پاسخ به این سؤال‌ها و افتادن در تله اضطراب، به این فکر کنیم که «چرا» باید این کار را انجام بدهم؟ اصلاً انجام این کار چه فایده‌ای برای من دارد؟

هاردی از شما می‌خواهد حتماً اهداف‌تان را بنویسید. از نظر او نوشتن اهداف برای شما مثل نقشه راه است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو را به همه افرادی که تصمیم گرفته‌اند تا رسیدن به هدف متوقف نشوند، پیشنهاد می کنیم. همچنین افرادی که نمی‌خواهند راه‌های بیهوده را چندین بار تکرار کنند، بلکه به دنبال راهی درست برای یک بار امتحان هستند و آنها که می‌خواهند سال‌ها بعد افسوسی از گذشته نداشته باشند.

چرا باید کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو را بشنویم؟

برای این‌که با شیوه‌ای اصولی به سمت هدف‌تان پیش بروید لازم است کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو را بشنوید. شاید شما هم جزو افرادی هستید که برای حرکت به سمت موفقیت نیاز به یک راهنما دارید. از رفتن و نرسیدن خسته شده‌اید و می‌خواهید راهی درست و اصولی را در پیش بگیرید. یکی از این راه‌ها، شنیدن این کتاب صوتی است.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده‌ای آمریکایی است که در ۲۶ فوریه سال ۱۹۷۱ متولد شد. اکثر ما هاردی را با معروف‌ترین کتابش به نام «اثر مرکب» می‌شناسیم. این کتاب که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، شامل راهنمایی‌هایی برای رسیدن به اهداف است. کتابی درباره تصمیم‌های روزمره، که به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و هاردی را به یکی از نویسندگان کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز تبدیل کرد.

دارن هاردی از کودکی با پدرش زندگی می‌کرد و همیشه از او به عنوان بزرگ‌ترین معلم زندگی‌اش یاد می‌کند. هاردی اولین کسب و کار خود را در سن ۱۸ سالگی راه انداخت و جالب اینجاست که در سن ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.او در سال ۲۰۰۷ ناشر مجله موفقیت شد و این همکاری تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت. هاردی در این مجله توانست گنجینه‌ای جذاب از دلایل موفقیت بزرگان کسب‌وکارها جمع کند. همین اتفاق باعث شد به فکر نوشتن کتابی بیفتد و این اسرار جالب را در اختیار میلیون‌ها انسان در سایر نقاط جهان قرار دهد.

هاردی علاوه بر توانایی در نویسندگی یک سخنران مشهور نیز هست. او توسط انجمن ملی سخنرانان (nsa) لقب استاد تأثیر را دریافت کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو می‌شنویم

مردم اغلب از من می‌پرسند که هنگامی که با تعداد زیادی از کامیابان بزرگ امروزی آشنا می‌شوم و مصاحبه می‌کنم، معمولاً چه ویژگی‌هایی مشاهده می‌کنم. سریعاً جواب می‌دهم، چون این ویژگی مشترک تقریباً در صددرصد آن‌ها وجود دارد. دو استراتژی که تقریباً توسط همه کامیابان پیروز به کار گرفته شده است، این‌ها هستند:

1.تعهد سفت‌وسخت به آموزش مستمر

2.۲. اهداف نوشته‌شده روشن که برنامه‌های خاصی برایشان چیده شده است تا به هدف برسند.

خوب، در اینجا سوالی از شما می‌پرسم: اگر بدانید که اختصاص دادن چند ساعت می‌تواند نتایج شما را که در زندگی‌تان به دست می‌آورید، ده برابر کند. و اگر می‌دانستید نتایجی که همتایانتان یا رقیبانتان با نوشتن بر روی کاغذ به دست می‌آورند ده برابر نتایجی است که شما به دست می‌آورید آیا این کار را نمی‌کردید؟ جوابش ساده است اما گفتنش از انجام دادنش آسان‌تر است.

بگذارید مزایای جذابی را که داشتن اهداف طراحی‌شده روشن به شما می دهد، مشخص کنم.

مزایای محشر مرتبط به سرعت

مهم نیست که چه سابقه‌ای دارید، تحصیلاتتان چیست و تا چه حد موفق هستید اگر بر مهارت‌ها و فرایندی که به شما نشان می‌دهم، تسلط یابید و ماهر شوید شما می‌توانید با داشتن این مهارت‌ها فوراً به مزیت سرعت دست یابید و سریع‌تر از سایر افرادی باشید که در اطرافتان هستند. شما می‌توانید به چیزی بیشتر از پتانسیل بزرگی که در وجودتان است دست یابید و در طی یک مدت کوتاه به موفقیت بیشتری دست یابید که قبلاً تصورش را نمی‌کردید.

من افراد زیادی را دیدم که هوش متوسطی داشتند ولی از آدم‌های نابغه جلو زدند. آن‌هایی که مهارت هدف‌گذاری موثر و موفقیت را می‌آموزند، ثروتمندتر، موفق‌تر و شادتر از نوابغی می‌شوند که واقعاً نمی‌دانند چه چیزی از زندگی می‌خواهند.

حرفی که الان می‌زنم حق است ولی ممکن است کمی توهین‌آمیز باشد: هرکس هرچقدر هم که نابغه باشد در یک کشور خارجی بدون یک نقشه گم می‌شود. حتی یک آدم خنگ هم به مقصد سریع‌تر می‌رسد اگر مقصدی داشته باشد و نقشه را دنبال کند. نقشه‌ای از جایی که می‌خواهید بروید داشته باشید.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Sama
۱۴۰۰/۰۳/۲۹

برای ۱ساعت ۱۵تومان 😐

فائزه اسفرورینی
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

کتاب های دارن هاردی واقعا عالی هستند خلتصه و مفید بدون حتشیه های خسته کننده این کتاب هم جزو همونهاست.

Zahra Darvishi
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

خیلی عالی 🌹❤️ دومین کتابی بود که از دارن هاردی خواندم، مثل اثر مرکب این کتاب هم کاربردی است و با بقیه کتابای موفقیت فرق داره.

کاربر 8403578
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

تا یک جاهایی باهاش موافق بودم اما در جایی که میگه اهدافتان را و برنامه هایتان را با دوستان به اشتراک بذارید تا یک پیشرانی برایتان شود، موافق نیستم. در جریان قرار دادن دیگران در مسیر برنامه ها فقط استرس

- بیشتر
reihane
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

به نظرم کتاب اثر مرکب از این نویسنده محشره ولی این کتاب به زیبایی تاثیرگذاری اون نیست

مهران ثناگر
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

کتابای دارن هاردی همشون معرکه است.

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان