دانلود کتاب صوتی هنر رزم با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر رزم

نویسنده:سون تزو
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۲۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر رزم

کتاب صوتی هنر رزم نوشته سون تزو، این کتاب به شما یاد می‌دهد در هر نبرد پیروزی خود را قطعی کنید و بتوانید از دیگران پیشی بگیرید. این کتاب در قرن ششم میلادی نوشته شده است. 

درباره‌ کتاب صوتی هنر رزم

سون تزو، ارتشیار و نویسنده‌ چینی کتاب هنر رزم در قرن ششم پیش از میلاد دست به نوشتن این کتاب زد. در سال ۱۷۲۲ به فرانسوی ترجمه شد و در اروپا نیز مشهور و شناخته شد. اما این کتاب همچنان جز مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه مدیریت میدان جنگ، استراتژی‌های جنگی و آرایش‌های جنگی سپاه نوشته شده است. هرچند که از آموزه‌های کتاب هنر رزم در زمینه‌های مدیریت، سیاستمداری و موفقیت در کسب و کار هم استفاده می‌شود. سون تزو در کتاب هنر رزم که در سیزده فصل نوشته شده است به مسائل مختلفی از جمله نقش قوی فرمانده، آرایش جنگی، راه‌هایی برای فریب دادن دشمنان، حمله‌ی مدبرانه و شناسایی نقاط قوت و ضعف می‌پردازد.

افسران آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم ، این کتاب را مطالعه می‌کردند. ژاپنی‌ها برای دهه‌های متوالی به خواندن و آموزش دقیق آن پرداخته‌اند و گفته می‌شود که افسران چینی در قرن بیستم آن را از حفظ می‌دانستند. اما امروز این کتاب به دست‌مایه مدیران بدل‌شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب در زمینه مدیریت و کسب‌وکار است.

در سال‌های اخیر، آموزه‌های این کتاب وارد دنیای مدیریت شده و به‌سرعت نیز فراگیر شد تا جاییکه ال ریس و جک تروت، دو تن از بزرگان بازاریابی جهان، کتابی را تحت عنوان جنگ بازاریابی منتشر نمودند. آنان در کتاب‌شان با اشاره به گفته‌های تزو دستورالعمل‌هایی را برای مدیران بازاریابی پیشنهاد دادند.

در کتاب هنر رزم اشاره می‌شود که ضمن اینکه داشتن استراتژی مناسب، باید به تاکتیک نتیجه‌بخش، قابلیت مانور، ارتباطات قوی، کنترل رفتار سربازان، به‌کارگیری افسران آموزش‌دیده، داشتن ارتش قوی و منسجم و بالاخره اجرای به‌موقع تنبیه‌ها و تشویق‌ها نیز توجه داشت تا به نتیجه مطلوب رسید.

شنیدن کتاب هنر رزم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب هنر رزم شما را در هر تصمیمی پیروز می‌کند. 

درباره‌ سون تزو

سون‌تزو زاده ۵۴۴ پیش از میلاد است. او را هم دوره با اندیشمند بزرگ، کنفوسیوس می‌دانند. سون تزو نویسنده و جنگاوری معروف بود و کتاب مشهورش، هنر رزم از غنی‌ترین کتاب‌های ادبیات چین است. مائو تسه دونگ و ژوزف استالین نیز در زمان جنگ، هردو این کتاب را مطالعه کرده بودند. مرگ او در سال ۴۹۶ پیش از میلاد اتفاق افتاده است.

نظرات کاربران

mahdi
۱۴۰۱/۰۳/۰۵

از نظر گویندگی کتاب عالیه ایرادش اما،کم بودنشه متن کتاب رو نخوندم هنوز ولی میدونم خوندنش بیشتر از ۸۷ دقیقه وقت میبره، البته ترجمه هایی که من دیدم،پس یا اونا اضافه هستن یا این خلاصه از بینهایت گوش دادم و ممنون از طاقچه

ابوالفضل
۱۴۰۲/۰۳/۲۷

کتاب خوبیه.ولی توضیحاتی که برای تاکتیک در میدان نبرد میده برای الان کارایی نداره.چون دیگه الان با اسب و به صورت مستقیم نمیجنگن. ولی در کل توضیحاتش نسبت به این موضوع خیلی کامله.

مونا آذری .م.آ
۱۴۰۲/۰۴/۱۹

خیلی خیلی مطالبش تکرار هنر جنگ بود یا شایدم همون بود😁

سعید سعیدی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴

این که گوینده توجیه نشده که فرق کتاب صوتی با پرچونگی تو کافه چیه یک طرف، این که کسایی این رو شنیدن و تصمیم گرفتن منتشرش کنن یک طرف.

رهگذرِ دنیا
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

"اگر خودت و دشمنتو خوب بشناسی نتیجه صد نبرد هم تو رو نمیترسونه. اگر خودتو بشناسی ولی از دشمنت غافل بشی برای هر پیروزی که بدست میاری یک شکست هم به تو تحمیل میشه. اگر نه خودتو و نه دشمنتو بشناسی در

- بیشتر
کاربر ۴۸۷۴۲۰۶
۱۴۰۱/۰۷/۲۰

"هجوم یک ارتش فاتح مثل آبی ست که با قدرت مهارنشدنی از عمق زمین میجوشد" کتاب جذاب و شنیدنی بود صدای دلنشبن گوینده و لحن حماسیشون باعث جذابیت بیشتر میشد

مصطفی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

کتاب بسیار آموزنده برای عزیزانی که روحیه ای جنگنده و دوست دارند در امر رهبری و هدایت دیگران نقش مهمی داشته باشند. ترجمه ی خوب و خوانش فوق‌العاده ای داره . سپاس از تیم خوب طاقچه برای این کتاب صوتی

- بیشتر
پندار
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

برای یک دور سرسری خواندن بد نیست، اما اگر دنبال کتابی درباره جنگ‌های مدرن امروزی هستید،‌ احتمالا قسمت عظیمی از کتاب به درد شما نخواهد خورد.

حسین محمدی
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

کتابی بسیارقدیمی درموردجنگ ازکشورباستانی چین

karimi7221
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

من واقعا نفهمیدم کتاب جنگی بود یا موفقیت و خودیاری!

زمان

۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان