دانلود کتاب صوتی نترس و انجام بده با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نترس و انجام بده اثر ریچارد برانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی نترس و انجام بده

معرفی کتاب صوتی نترس و انجام بده

کتاب صوتی نترس و انجام بده اثری از ریچارد برانسون است. این کتاب یک هدف دارد و آن این است که به مخاطبانش بگوید: موانع همیشه بر سر راه ما قرار دارند، کافی است که ما نترسیم و جلو برویم.

تیم ترجمه رادیو مثبت این اثر را به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای محسن زرآبادی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی نترس و انجام بده

ریچارد برانسون بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ویرجین است. او در کتاب نترس و انجام بده، یک پیام برای مخاطبانش دارد: «بهترین درسی که در زندگی یاد گرفته‌ام این است که دست به کار شوم و کاری بکنم.» اما این پیام حاصل سال‌ها زندگی و تلاش و کارهایی است که انجام داده است و نتایجی عظیم دربر داشته است. 

ما آرزوهای بزرگی داریم. آرزوهایی شیرین که ترس را همراه با خود به زندگی ما می‌آورند. ترس‌از موفق نشدن، ترس از شکست خوردن و ... . همین احساس فلج کننده هم می‌تواند سبب شود که قدمی برای رسیدن به آرزویمان برنداریم. چگونه باید با این احساسمان خداحافظی کنیم؟

اولین قدم این است که بپذیریم چالش‌ها همیشه هستند و هر گاه چالشی در مسیرمان قرار گرفت، می‌توانیم آن را حل کنیم. وقتی ما اقدم به انجام دادن کاری می‌کنیم، پیشرفت کرده‌ایم و این موضوع به مراتب بهتر از نشستن و دست روی دست گذاشتن است. می‌دانید چطور ترس راه خود را باز می‌کند؟ اینطور که از لحظه اول به انتهای مسیر فکر کنیم و مشکلات و موانع را ببینیم. در این صورت ترس کاری می‌کند که هرگز قدم اول را برنداریم. حالا چطور می‌توانیم از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنیم؟ یاد بگیریم که در لحظه زندگی کنیم و به این ترتیب این مشکل را از میان برمی‌داریم. 

ریچارد برانسون در کتاب نترس و انجام بده سیر روشنی از زندگی خود ارائه می‌کند. او از دوران کودکی‌اش آغاز می‌کند و تلاش‌هایش را برای رسیدن به موفقیت بیان می‌کند. پشتکاری را در دنبال کردن کارهایش دارد و شجاعتی که باعث بلند پروازی می‌شود را تعریف می‌کند تا در نهایت به آرزوهای بزرگی که در سر داشته است، می‌رسد. 

کتاب صوتی نترس و انجام بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نترس و انجام بده کتابی است الهام بخش برای تمام کسانی که آرزوهای بزرگ در سر می‌پرورانند و دوست دارند به آرزوهایشان برسند.

درباره ریچارد برانسون

ریچارد برانسون با نام کامل سر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون (Sir Richard Charles Nicholas Branson) ۱۸ ژوئیه ۱۹۵۰ در لندن به دنیا آمد. او کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی، رئیس و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده‌است.

شرکت ویرجین، شرکتی خوشه‌ای بریتانیایی و چندملیتی است، بیش از ۴۰۰ زیرمجموعه در سراسر جهان دارد و خدمات مختلفی را از جمله خدمات اینترنتی، مدیریت ایستگاه‌های رادیویی و کانال‌های تلویزیونی، تولید لوازم آرایشی، مدیریت خطوط هواپیمایی و اپراتوری شبکه‌های راه‌آهن، ارائه می‌کند. مشهورترین شرکت‌های تابعه گروه ویرجین عبارتند از: ویرجین آتلانتیک، ویرجین اکسپرس، ویرجین امریکا، ویرجین استرالیا و ویرجین رکوردز.

پدربزرگ او، سر جورج آرتور هاروین برانسون، قاضی دادگاه عالی پادشاهی بود. ریچارد برانسون هنگامی که به مدرسه متوجه اختلال خوانش پریشی‌اش شد. اما توانایی خوبی در برقراری ارتباط با دیگران داشت بنابراین در شانزده سالگی تحصیل را رها کرد و با همکاری دوستش، مجله دانش آموز را راه اندازی کرد. بعدتر در دهه ۱۹۷۰، کمپانی «ویرجین رکوردز» را تأسیس کرد و مؤسس شرکت «ویرجین گروپ» هم هست. او در دهه ۱۹۸۰ شرکت هوایی «ویرجین آتلانتیک» را به وجود آورد و دهه ۱۹۹۰ شاهد «ویرجین موبایل» و «ویرجین ترین» نیز بود.

ریچارد برانسون در سال ۲۰۱۲، بنا به گفته مجله فوربز، به عنوان چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی معرفی شد. در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده‌ است.

نظرات کاربران

nrgs
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

عااااااااااااااالی بود... فوق العاده جذابه بنظرم واقعا کارهایی که آقای ریچارد برانسون انجام دادن اینقدر جذابن که وقتی کتاب تموم میشه کاملا اون حس عنوان کتاب رو میشه در خود احساس کرد(نترس، انجام بده) فقط کاش قابلیت انتقال داشته باشه!

کاربر ۶۴۶۵۳۲۶
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

عالیه یعنی واقعا ارزش خرید داره توصیه میکنم کتاب این فرد موفق رو خریداری کنید و خیلی روان توضیح میده 🥰🌸

golnousha1751
۱۴۰۱/۱۲/۰۴

این کتاب صوتی فوق العاده بود. حتما ازش استفاده کنید.

الهام
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

آب دوغ خیاری

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان