دانلود کتاب صوتی مدیر خلاق با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیر خلاق اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیر خلاق

معرفی کتاب صوتی مدیر خلاق

کتاب مدیر خلاق اثر برایان تریسی را با برگردان تیم ترجمه رادیو مثبت و با صدای مهبد قناعت پیشه گوینده خوش صدا و موفق ایرانی می‌شنوید.

درباره کتاب مدیر خلاق

برایان تریسی در این کتاب به مدیران می‌آموزد که چگونه هر مانعی را از سر راه خلاقیت خود بردارند. تا پله‌های موفقیت را در زمان کوتاهتری بپیمایند.

اگر هنوز به جایگاهی که باید در سازمانتان دست پیدا نکرده‌اید، اگر وقتی کاری را شروع می‌کنید با درهای بسته روبه‌رو می‌شوید و اگر با وجود همه این‌ها توانایی لازم یا کافی را برای تبدیل شدن به یک مدیر خلاق دارید. پس دست به کار شوید. 

فقط باید بدانید یک شبه نمی‌توان راه صد ساله را پیمود اما راه‌هایی وجود دارند که می‌توانند شما را به جای ده سال در یک سال به جایگاهی که دنبالش هستید، برسانند. افراد زیادی هستند که پس از سال‌ها تلاش مستمر هنوز به درصد کمی از آنچه در سر دارند نرسیده‌اند چون موانعی سر راهشان قرار دارد و سد راهشان شده است. مثل قفل‌های رمزداری که رمز آنها را نمی‌دانید.

تریسی مشهورترین سخنران، مشاور و مربی موفقیت در این کتاب صوتی می‌گوید که با پرورش خلاقیت هربار رمز تازه‌ای را کشف خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید قفل‌ها را با صبر و حوصله باز کنید. او به شما می‌آموزد هرکاری باعث شود وظایف خود را بهتر انجام دهید یعنی خلاقیت.

شنیدن کتاب مدیر خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید به مدیری خلاق و باانگیزه برای کارکنانتان تبدیل شوید راهنمایی‌های برایان‌ تریسی را در این کتاب بشنوید.


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۷۷۴۲۷
۱۴۰۰/۰۷/۰۸

نخیر ۱۳ ۵۰

هامان
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

برای ۴۶ دقیقه ۲۵ هزار تومن؟ تاسف هم کم میاره

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۱۰۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۱۰۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان