دانلود رایگان کتاب صوتی بوی کافور بدون عطر یاس با صدای مریم پاک‌ذات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بوی کافور بدون عطر یاس اثر جواد طوسی

دانلود و خرید کتاب صوتی بوی کافور بدون عطر یاس

معرفی کتاب صوتی بوی کافور بدون عطر یاس

مقاله صوتی بوی کافور بدون عطر یاس اثری از جواد طوسی است که با صدای مریم پاک‌ذات منتشر شده است. بوی کافور بدون عطر یاس یکی از مقالات علمی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است که یادداشتی درباره فیلم «حکایت دریا» است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی یادداشتی درباره فیلم «حکایت دریا»

شاید جواد طوسی را به عنوان منتقدی منعطف بشناسیم اما در این مقاله با جسارت تمام بر حکایت دریا می‌تازد؛ چرا؟ دلیلش را می‌توان در علاقمندی‌های طوسی در سینمای ایران جست. او در هر حالت کیمیایی را دوست دارد. طبیعتا دنیای فرمان‌آرا با عوالم نوستالژیکِ شخصیِ مولف نمی‌تواند شخصی را که از فیلم جرم دفاع جانه‌ای کرد اقناع کند. اما حکایت دریا؛ فیلمی نوستالژیک برای کارگردانش است و مخاطبانی که بهمن فرمان‌آرا را خوب می‌شناسند، فیلمی پر از موتیف‌های شخصی مولف را مشاهده می‌کنند که از ابتدای فیلم‌سازیش را در حکایت دریا به تصویر کشیده است.

شنیدن مقاله یادداشتی درباره فیلم «حکایت دریا» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مقاله را به تمام علاقه‌مندان به سینما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان