دانلود کتاب صوتی غلبه بر اضطراب و استرس با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر اضطراب و استرس اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر اضطراب و استرس

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۱.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غلبه بر اضطراب و استرس

کتاب صوتی غلبه بر استرس و اضطراب نوشته نازنین آذرسا است که با صدای نویسنده منتشر شده است. کتاب غلبه بر اضطراب و استرس به شما کمک می‌کند زندگی شاد و آرامی داشته باشید.

درباره کتاب غلبه بر اضطراب و استرس

استرس و اضطراب جزو چالش‌های زندگی در تمامی جوامع امروز شده است. مشکلات زندگی، متغییر بودن شرایط و میل به زندگی بهتر باعث شده است که همه ما در دوران مختلف و یا اکثر اوقات زندگی خویش دچار این حالت ناخوشایند شویم. استرس و اضطراب معضلی همه‌گیر و مربوط به تمایمی ابعاد زندگی است .از زندگی شخصی و خانوادگی تا حضور در جامعه و همینطور در عرصه کار و فعالیت. این هم نشین به ظاهر بی‌خطر دارای چهره‌هایی ناخوشایند است که اگر دیر به داد خود برسیم ناگاه به خود می‌آییم و خود را گرفتار غول افسردگی و یا حتی پوچی می‌یابیم. در این کتاب صوتی سعی شده است تا راه حل‌هایی ساده گرد هم آیند تا خود ما بدون کمک گرفتن از دیگران با این مشکل کنار آمده و با برطرف کردن آن راه را برای زندگی سرشار از آرامش برای خود هموار سازیم پس این کتاب را بشنوید و به آنهایی که به دنبال یک زندگی آرام تر هستند نیز معرفی کنید.

شنیدن کتاب غلبه بر اضطراب و استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و آرام پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب غلبه بر اضطراب و استرس

استرس و اضطراب جزو احساسات رایجی است که شاید در طول زندگی بارها تجربه کنیم. اما هنگامی که استرس شدید، قوی و از کنترل خارج شود، می‌تواند مشکلاتی را در سلامت روحی و جسمی ما ایجاد کند. به همین دلیل یافتن راه‌های کاهش استرس و اضطراب برای بازگرداندن آرامش روحی و سلامت جسمی لازم است. ولی پیدا کردن یک داروی ضد استرس که در هر شرایطی برای شما مناسب باشد، آسان نیست. فهرستی که در اینجا برای شما تهیه کردیم، مجموعه‌ای کامل از روش‌های مختلف برای رسیدن به آرمش درونی و یک زندگی ضد استرس و تنش است.

فراموش نکنید، درست است که احتمالا در زمانی که افکارتان بهم ریخته‌ حوصله مدیتیشن کردن را ندارید. اما مدیتیشن یکی از راه‌های اصلی تسکین استرس است. ممکن است گاهی دچار استرس‌هایی در روابط خود شوید و به دلیل مشکلاتی که در لحظه برای شما ایجاد شده، حس کنید نمی‌‌‌توانید به سراغ تمرین تنفس بروید. ولی تمرین تنفس یکی از روش‌های بسیار موثر برای کاهش استرس و اضطراب است. پس این مطلب را تا انتها بخوانید و تلاش کنید در هر شرایطی که قرار داشتید، از این روش‌ها به عنوان راه‌های موثر برای کاهش استرس استفاده کنید.

ورزش کردن

ورزش یکی از بهترین راه‌های کاهش استرس است. شاید به نظر متناقض بیاید اما ایجاد استرس فیزیکی در بدن با استفاده از ورزش، باعث کاهش استرس ذهنی می‌شود. فواید ورزش برای کاهش استرس با تمرین منظم و روتین حتی بیشتر هم می‌شود. افرادی که به طور منظم ورزش می‌کنند، به چند دلیل کمتر از کسانی که ورزش نمی‌کنند دچار اضطراب می‌شوند.

کاهش هورمون‌های استرس

ورزش باعث کاهش هورمون‌های استرس‌ بدن مثل کورتیزول (Cortisol) می‌شود. ورزش همچنین به تولید هورمون اندورفین (Endorphin) کمک می‌کند. اندورفین نوعی ماده شیمیایی در بدن است که باعث بهبود روحیه می‌شود و مانند یک مسکن طبیعی عمل می‌کند.

بهبود کیفیت خواب

ورزش باعث بالا رفتن کیفیت خواب می‌شود. کیفیت خواب ممکن است به علت استرس و اضطراب به شدت افت کند.

افزایش اعتماد به نفس

وقتی به صورت منظم ورزش می‌کنید، بیشتر احساس شایستگی و اعتماد به نفس خواهید کرد و این موضوع باعث افزایش سلامت ذهنی و روحی شما می‌شود.

سعی کنید یک ورزش روتین یا فعالیتی مثل پیاده‌روی، رقصیدن، صخره‌نوردی یا یوگا برای خود پیدا کنید که از آن لذت می‌برید. فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی یا دویدن که به صورت مکرر گروه بزرگی از عضلات را درگیر می‌کنند، مشخصا تاثیر خوبی در کاهش استرس دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۶۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۶۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان