دانلود خلاصه کتاب صوتی زنان زیرک با صدای دادبه دادمهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب) اثر شری آرگو

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ نام میکروکتابی است که درباره باورهایی که مردها در مورد زن‌ها دارند، حرف می‌زند. این اثر خلاصه‌ای مفید از کتاب اصلی نوشته شری آرگو است. این کتاب بیش از یک میلیون نسخه چاپی در امریکا فروش داشته است.

درباره میکروکتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید.

چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟، عنوان کتابی است که در مورد باورهایی که مردها در مورد زن‌ها دارند، حرف می‌زند. این میکروکتاب یک راهنمای عملی برای خانم‌هاست و به آن‌ها کمک می‌کند که وقتی در مقابل مردی قرار می‌گیرند، چه واکنشی از خود نشان دهند تا مانند یک زن زیرک به نظر برسند، نه یک زن ساده که همواره از مردهای اطراف خود ضربه می‌خورد. این کتاب بیش از یک میلیون نسخه چاپی در امریکا فروش داشته است.

شنیدن کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی زنان زیرک یا چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

درباره شری آرگو

شری آرگو (Sherry Argov) نویسنده برتر و محبوب آمریکایی است. بیشتر کتاب‌های او در زمینه روابط بین زوجین و موضوعات عاشقانه نوشته شده و در بین مردم محبوبیت‌های زیادی دارد. در حال حاضر کتاب‌های او توانسته در دسته پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد.

بخشی از کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می شوند؟

زن‌هایی وجود دارند که وقتی برای اولین بار با مردی آشنا می‌شوند، با تمام وجود هر کاری برای این مرد می‌کنند و از خودگذشتگی زیادی از خود نشان می‌دهند. اما وقتی به طرف مقابل این زن نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که اصلا فداکاری و مهربانی آن چنانی از خودش نشان نمی‌دهد. این زن فقط به دنبال توجه و دریافت محبت است و هر چیزی که مردش بگوید را بدون چون و چرا می‌پذیرد. این زن به این فکر می‌کند که با مطیع بودن می‌تواند رابطه خود را حفظ کند. البته چنین رفتارهایی به خاطر مطالعه مجله زنان است که در آن عده‌ای به ظاهر مشاور، حرف‌های احمقانه‌ای در مورد حفظ رابطه بین زن و مرد، می‌زنند. پختن کیک به شکل قلب، تزئین آن با میوه‌های عجیب و غریب مالزیایی یا پیچیدن بوی نان در خانه نمی‌تواند بنیان یک رابطه را محکم کند.

قانون جذب شماره یک: «اگر با پافشاری به دنبال چیزی بروی، از تو فرار می‌کند، این موضوع در مورد مردها کاملا آشکار است».

به عنوان مثال اگر زنی فقط به ظاهرش توجه کند، مرد در ابتدا جذب ظاهر او خواهد شد، اما بعد از مدتی با سرعت نور از آن زن فرار خواهد کرد، این مورد را یک هشدار جدی از طرف من در نظر بگیرید.

زن‌ها با چسبیدن به مردها به آن‌ها نشان می‌دهند که از اعتمادبه‌نفس کافی برخوردار نیستند. از این رو اگر زنی در ابتدای یک رابطه، زیاده‌روی کند و خود را طوری نشان دهد که تشنه محبت است، از چشم مرد میافتد و به زنی غیرمحترم تبدیل می‌شود. زنی که یک مرد شیفته و دیوانه او می‌شود، زنی نیست که همواره در آشپزخانه باشد، غذا بپزد یا بچه‌داری کند. زن مورد علاقه یک مرد همواره در مورد موضوعات مختلف با مرد حرف می‌زند، یک بار غذایی را ساده و در ظرفی بسیار ساده‌تر در مقابل مرد می‌گذارد و بار دیگر به او می‌گوید که باید برای ناهار بین یک غذای خانگی یا خرید یک ساندویچ از بیرون، یکی را انتخاب کند. یک بار به دنبال سادگی است و باری دیگر چیزهای پیچیده برای غذا در نظر می‌گیرد. به این ترتیب مرد احساس می‌کند که پادشاه خانه است و زن ملکه و مرد برای زن ارزش زیادی قائل می‌شود.

نظرات کاربران

a----------------b--solmaz
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

از نظر من این کتاب از یک دیدگاه کاملا واقعی به عشق و زندگی زناشویی نگاه کرده. عشق می تونه آغاز گر یک زندگی پر شور و شوق باشه اما این حس برای ادامه ی یک رابطه کافی نیست. این

- بیشتر
عرفان صحني
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

حدود ۳۰% این کتاب راجب ویژگی هاییه که هم مرد و هم زن رو میتونه جذاب کنه مثل اعتماد و عزت نفس، داشتن هدف، داشتن برنامه روزانه، راحت بدست نیومدن و ... که ویژگی ای نیست که بگیم اگر فقط

- بیشتر
shayesteh
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

کتاب در سطح روانشناسی سطحی و زرد بود، نکات خوبی رو میگفت اما این نکات باید در یک زن درونی شود نه فقط اجرا و نمایش

کاربر 4750908
۱۴۰۱/۰۴/۲۳

بشدت عالی بود

کاربر 4134544
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

به نظرم بسیار مفید و کاربردی است.

کاربر ۲۵۹۷۷۷۷
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

کتاب خیلی خوبی هست واسه خانوم ها که یاد بگیرن در موقعیت های مختلف چطور با مردها برخورد کنن.

احسانه مرتضائى
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

کتاب کوتاه و مفیدی بود ✌🏻

کاربر ۲۲۲۷۹۷۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

عالی بود

miss forotan
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

خیلی عالیه

کاربر 1181378
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

کتاب خوبیه 👌🏻

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۵۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۵۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان