دانلود کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم

معرفی کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم

کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه مریم قریشی و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه اینفلوئنسر شویم

اگر اسم اینفلوئنسرها را شنیده باشید باید بدانید که این اسم با اینترنت و مخصوصا شبکه‌های اجتماعی گره خورده است. اینفلوئنسر را بیشتر در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر و … می‌بینید. پس تا به اینجا آنچه متوجه شدیم این بود که اینفلوئنسرها افرادی هستند که از طریق اینترنت و مخصوصا شبکه‌های اجتماعی، بر روی دیگران تاثیر گذار هستند.

کسانی که افراد و صفحات مختلف را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند عموما با عنوان فالوئر یا دنبال کننده شناخته می‌شوند. این افراد روزانه با هدف یا بدون هدف به این پیج ها، کانال ها و صفحات سرزده و از مطالب آنها استفاده می‌کنند.

شخصی که مالک این پیج‌های بزرگ با فالوئرهای زیاد است و این صفحات به نام آن ثبت شده است، همان اینفلوئنسر است و گروهی که تحت تاثیر مطالب منتشر شده از این فرد تاثیر می‌پذیرند همان فالوئرها هستند.

شنیدن چگونه اینفلوئنسر شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال کسب درآمد از شبکه‌های مجازی هستند پیشنهاد یم‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه اینفلوئنسر شویم

وقتی که فردی در شبکه‌های اجتماعی ده‌ها هزار، صدها هزار و حتی میلیون‌ها نفر مخاطب دارد گویی این افراد در مشت این فرد هستند چرا که ناخواسته به دلیل شهرت، جهت فکری و شاید مقبولیت عمومی، از وی و مطالبی که منتشر می‌کند، تاثیر می‌پذیرند. اگر از مباحث و اهداف سیاسی و اجتماعی کمی فاصله بگیریم اولین تاثیر، مارکتینگ و تحت تاثیر قرار دادن این افراد در جهت خرید یک محصول یا خدمات است. اما چگونه؟

به عنوان مثال وقتی بازیگر سینما راک therock با حدود ۱۴۰ میلیون فالوئر اینستاگرامی، در عکس های خود از لباس‌های ورزشی با برند آندر آرمور استفاه می‌کند ناخواسته این ذهنیت در شما ایجاد می‌شود که چون وی یک ورزشکار حرفه‌ای است پس این برند برای خرید لباس‌های ورزشی در صدر لیست انتخاب‌هایتان قرار بگیرد.

یا مثلا وقتی “وارن بافت” به عنوان دومین ثروتمند جهان عکسی در یک مجله به همراه خواندن یک کتاب مدیریتی منتشر می‌کند، ناخواسته شما به عنوان یک مدیر ترغیب می‌شوید که این کتاب را خریداری کنید. 

البته گاهی هم کار خیلی ساده‌تر از این صحبت هاست چرا که دوست شما با رفتن به رستوران‌های مختلف و فیلم‌برداری از خود در حال صرف غذا ها و بیان تجربیات خود، صد ها هزار نفر مخاطب جذب می‌کند. این فرد با تحت تاثیر گذاشتن شما در انتخاب رستوران، به همین راحتی به یک اینفلوئنسر تبدیل می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان