دانلود کتاب صوتی در پی پایان با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در پی پایان اثر مهبد قناعت‌پیشه

دانلود و خرید کتاب صوتی در پی پایان

نویسنده:ایان رید
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در پی پایان

کتاب صوتی در پی پایان داستانی از ایان رید است که با ترجمه شقایق قندهاری در اختیارتان قرار گرفته است. این اثر داستانی عاشقانه است و از تقابل دو اندیشه کاملا متفاوت می‌گوید. دختری که در فکر پایان دادن به رابطه‌اش است، با همسفرش، جیک که تلاش می‌کند رابطه میانشان را جدی‌تر کند.

این اثر نامزد دریافت جایزه بری و شرلی جکسون در سال ۲۰۱۶ بود و در همین سال به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال ۲۰۱۶ به انتخاب رادیو ملی آمریکا انتخاب شد. نسخه صوتی این داستان را با صدای حدیثه حیدری و مهبد قناعت پیشه می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی در پی پایان

کتاب صوتی در پی پایان داستان زن جوانی است که نامش را هرگز نمی‌فهمیم. او به همراه دوستش جیک به دیدن خانواده او می‌روند. سفر عجیب و سرنوشت‌سازی است. جیک امیدوار است که این سفر و آشنایی او با خانواده‌اش رابطه‌شان را جدی‌تر کند اما دختر در پی پایان دادن به این رابطه است. اما به نظر می‌رسد که این ماجرا تنها ظاهر قضیه است. آخر شب وقتی جیک و دختر از منزل پدر و مادرش برمی‌گردد او را به دیدن محله‌های اطراف و زادگاهشان می‌برد. 

جیک در برف، سوز و سرما اتومبیل را نگه می‌دارد و وقتی پیاده می‌شود از دختر می‌خواهد که منتظرش بماند. اما جیک برنمی‌گردد.

دختر بعد از مدتی بلند می‌شود و تصمیم می‌گیرد به دنبال جیک بگردد. او برای اینکه پسر را پیدا کند به داخل ساختمان مدرسه قدیمی می‌رود. ساختمانی که رازی مه آلود را در دلش پنهان کرده است...

ایان رید در کتاب در پی پایان، تنش و هیجان را بیان می‌کند. او به اعماق ذهن انسان سفر می‌کند. درباره آگاهی تحقیق می‌کند. اراده، آزادی، ارزش روابط، ترس، و محدودیت های تنهایی را می‌کاود. این اثر داستانی جذاب است که اجازه نمی‌دهد حتی برای لحظه‌ای رهایش کنید. 

«چارلی کافمن» کارگردان شهیر آمریکایی، چهار سال پس از انتشار کتاب، در سال ۲۰۲۰، فیلمنامه‌ای بر اساس این رمان نوشت و آن را کارگردانی کرد. کافمن در اقتباس خود از «در پی پایان»، وجوه رازآلود و گاه ترسناک اثر را پررنگ‌تر کرده و به نمادها و نشانه‌های بصری و محتوایی کار نیز افزوده است.

کتاب صوتی در پی پایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی در پی پایان را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ایان رید 

ایان رید در سال ۱۹۸۰ میلادی در کانادا متولد شد.

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، مقالاتش را در نشریات و روزنامه‌هایی مانند مجله ملی کانادا آغاز کرد. اولین کتاب او، در پی پایان در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و کتاب دومش دشمن نام دارد. او در سال ۲۰۱۵ هم جایزه RBC Taylor Emerging Writer Award را از آن خود کرد. 

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، گوینده، دوبلور و بازیگر، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ متولد شد. در رشته دامپزشکی تحصیل کرد و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند.

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

نظرات کاربران

Moha
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

I'm thinking of ending things Iain Reid

sepideh_book_collection
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

این کتاب روانشناختی پیچیده، پر از وهم و ترس هست، کتابی که هرکسی ممکنه خوشش نیاد،اما کشش کتاب به قدری زیاده که از لحظه ای که دستت میگیری نمیتونی رهاش کنی و به خواندنش می ارزه حتی اگه متوجهش نشی. @sepideh_book_collection

soheill
۱۴۰۰/۰۳/۰۲

مضخرف و کند و کسل کننده

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۶/۳۰

داستان کتاب «در پی پایان»، از زبان دختری روایت می‌شود که اسمش را نمی‌دانیم. او با دوستش جیک هم‌سفر می‌شوند تا والدین جیک را ملاقات کنند. در حالی که جیک امیدوار است این سفر رابطه‌شان را جدی‌تر و نزدیک‌تر کند،

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

کتابی خیلی خوب و متفاوت

10319686
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

کلا کتاب سنگینیه

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

بسیار هم عالی ، 👌

zeinab sadeghi
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

واقعا حوصله سر بر بود

mahsa
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

واقعا پایان داستان خسته کننده و نامفهوم بود .

ساره اسدي
۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بسیار کسل کننده و مبهم

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان