دانلود کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم

کتاب صوتی چگونه اجتماعی باشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه اجتماعی باشیم

آیا شما هم دوست دارید به تعامل بهتری با جامعه و اطرافیان خود برسید؟ آیا از این که نمی‌توانید در جمع راحت باشید مدام استرس دارید و نگرانید؟ اجتماعی بودن خصیصه‌ای است که به پیشرفت شما در کار و زندگی کمک بسیاری می‌کند. در این مقاله صوتی می‌آموزید که چگونه از خجالتی بودن دست بکشید و فرد اجتماعی‌تری باشید.

شنیدن کتاب چگونه اجتماعی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب های رشد و توسعه فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب چگونه اجتماعی باشیم

اولین نکته‌ای که باید در راستای اجتماعی شد به آن توجه کنید این مورد است که هرگز نباید از خود انتظار داشته باشید که یک شبه به فرد اجتماعی با تعاملات بالا تبدیل شوید. بلکه این فرایند نه به یک باره بلکه تدریجی انجام می شود. با یادگیری مهارت‌ها و استفاده و تکرار آن مطمئنا شما سریع تر به نتیجه خواهید رسید.

همه‌ی ما دوست داریم در جمع های مختلف به راحتی با دیگران صحبت کنیم و به آن ها نزدیک شویم، و همه را مسحور نوع برخورد و صحبت های خود کنیم. فرض کنیم فرد درونگرایی هستید که زیاد از خانه بیرون نمی روید و تنهایی خود را خیلی دوست دارید. در عین حال می خواهید اجتماعی تر باشید. در اولین قدم بهتر است بیشتر از خانه بیرون بروید؛ در حین گفتگو از فرد مقابل سوالات بیشتری بپرسید و با افراد بیشتری اقدام به تعامل کنید تا روند اجتماعی شدن را برای خودتان چالشی تر کنید. در هر گوشه از زندگی باید به رشد تدریجی دلخوش باشید نه رشد یک شبه.

برای اجتماعی شدن اول قواعد بازی را بلد شوید بعد بازی کنید

یکی از مشکلاتی که افراد خجالتی و کمتر اجتماعی با آن دست و پنجه نرم می کنند ندانستن آداب معاشرت است. مثلا آنها نمی دانند آیا پرسیدن سوال شخصی از همکارشان، کار درستی است یا نه. علاوه بر این نمی دانند چه زمانی و در چه شرایطی باید این کار را انجام بدهند. البته لازم نیست خیلی خود را اسیر آداب معاشرت کنید. همینکه چند تا از آداب ضروری برای تعاملات اجتماعی را بلد باشید کافی است و وقتی که آنها را بلد شدید اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. بنابراین از خود بپرسید: چه چیزی را باید در مورد تعاملات اجتماعی بلد باشم. سپس دنبال یاد گرفتن آن بروید. گاهی از اوقات هم بهتر است از افرادی که اجتماعی تر از شما هستند این سوالات را بپرسید. گاهی هم مطالعه مقالات و کتاب های مختلف در این زمینه کمک می کند. فقط یادتان نرود که نباید افراط کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
۶,۳۰۰
۳۰%
تومان