دانلود کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم

کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم

چه دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید، در محیط های کاری مدرن، نحوه پوشش شما نیز نقشی در میزان موفقیتتان ایفا می‌کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد در محیط کار متناسب با شغل و جایگاهتان چه لباسی بپوشید. 

شنیدن کتاب چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که به تازگی وارد شغل جدید شده‌اند از این کتاب بهره خواهند برد.

بخشی از کتاب صوتی چگونه در محیط کار لباس مناسب بپوشیم

حتی اگر رئیستان هم بر این باور باشد که پوشش شما تاثیر چندانی بر روی نحوه دیدگاهش نسبت به عملکرد شما دارد، اما مطمن باشید که به طور ناخودآگاه پوشش شما را نیز در نظر می‌گیرد و بر روی نظرش در رابطه با شما تاثیرگذار است.

در واقع زمانی که لباستان مناسب نیست، مورد قبول و پذیرفته شده نیستید و حتی در بعضی مواقع، عدم پوشش مناسبتان می‌تواند شانستان برای رسیدن به برخی ترفیعات کاری را از بین ببرد. اما از سوی دیگر داشتن لباس مناسب و در خور برای محیط کاری می‌تواند شانس موفقیت شغلی شما را چندین برابر کند.

بدانید که تنها با پوشش مناسب و شایسته محیط کاری می توانید تاثیری افزون بر تاثیر کیفیت کارتان بر روی دیگران داشته باشید.

با توجه به محل کارهای امروزی، که پوشش لباس های راحت بسیار در آنها رایج است، قطعا درک و آگاهی از اصول و قوانین یک ظاهر کاملا مناسب و آراسته کمی برایتان سخت باشد. ما با مشاغل مختلف و کارشناسانی حرفه ای در ضمینه آداب معاشرت و اخلاق صحبت کرده ایم تا به ایده های بهتری در ضمینه پوشش در محیط کار برسیم.

البته شما کاربران هاو کن یو باید بدانید که برخی موارد مطرح شده در مقاله اصلی با توجه به این نکته که مربوط به یک جامعه غربی است، قاعدتا قابلیت اجرای در کشور ما را ندارد که از مقاله حذف شد‌ اند.

تشخیص دهید که در صنف کاریتان چه پوششی مناسب است

به گفته باربارا پچتر Barbara Pachter، مدرس حرفه آداب و معاشرت “هر کس شرایط و ضمینه کاری مختص به خود را دارد.” مثلا اگر مربی باشگاه هستید، ممکن است که بتوانید در محیط کاریتان شلوار ورزش بپوشید. اگر محیط کارتان، لباس فرم خاصی دارد، آن را استفاده کنید.سعی کنید با انتخاب لباس متمایز دیگران را متوجه شرایط محیط کاری خود کنید.

نظرات کاربران

Reza Akbari
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

سلام به دوستان کتابخانه کتاب خوبه چون با وجود این که خیلی کوتاه و کم حجم هست رک گفته چی باید بپوشی و چطور باید رفتار کنی ، در کل دیدگاه جالب نویسنده در خیلی اوقات برای من که مفید بود

محدثه رسولی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

این فایل صوتی ترزش خرید ندارد

vincenzo
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

خوبه و دقیق ولی کوتاهه حدودا فکر کنم ۱۷ دقیقه اس

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان