دانلود کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی با صدای پژمان رمضانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی اثر ماشااله صفری

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی

نویسنده:مایکل پارت
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی

کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی اثری از مایکل پارت است که با ترجمه ماشاالله صفری و صدای پژمان رمضانی می‌شنوید. این اثر به زندگی و فعالیت‌های یکی از مهم‌ترین چهره‌های ورزش جهان، یعنی لیونل مسی می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی

لیونل آندرس «لئو» مسی کوچیتینی که به نام لئو مسی شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین فوتبالیست‌های دنیا و عضو تیم بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است. مسی را بهترین بازیکن فوتبال جهان می‌دانند و البته که این ادعا چندان هم دور از ذهن نیست، چرا که او اولین و تنها بازیکن در تاریخ فوتبال است که شش بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و شش بار برنده جوایز توپ طلا و کفش طلای اروپا شده‌ است.

او در  ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در آرژانتین متولد شد. در کودکی تشخیص داده شد که او به بیماری کمبود هورمون رشد دچار است. کارلس رکساچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه بارسلونا، و فوتبالیست بازنشسته، از استعداد او آگاه بود و به همین دلیل پیشنهاد کرد که هزینه‌های درمانی او را بپذیرد اما شرطی برای آن گذاشت: مسی باید به اسپانیا نقل مکان می‌کرد. به این ترتیب او به همراه پدرش به اسپانیا رفت و در آکادمی جوانان باشگاه ثبت نام کرد.

لیونل مسی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلا در سال‌های ۲۰۱۱٬۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ تکمیل کرد. او در ۲۴ سالگی بهترین گلزن تاریخ فوتبال بارسلونا در تمامی رقابت‌ها شد و در سن ۲۵ سالگی جوانترین بازیکن تاریخ رقابتهای لالیگا لقب گرفت که توانسته ۲۰۰ گل در این لیگ به ثمر رساند؛ از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقات کالج هلند باهوش‌ترین بازیکن دنیا به‌حساب‌می‌آید. بازیکنی که در یک‌صدم ثانیه توانایی تصمیم‌گیری با توپ را دارد.

مایکل پارت در کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی، زندگی او و فعالیت‌هایش را برای دوست‌داران شرح داده است. این کتاب در نظرسنجی ملی کتابخانه ها و مدارس اسرائیل، به عنوان کتاب شماره ۱ برای کودکان ۸ تا ۱۲ سال انتخاب شد.

کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی را به تمام دوست‌داران فوتبال و علاقه‌مندان به این اسطوره جهان ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مایکل پارت

مایکل پارت نویسنده موفق حوزه ادبیات نوجوان آمریکایی است که نویسندگی را به طور حرفه‌ای از ۱۹ سالگی آغاز کرد. او سه‌گانه معروفی دارد که درباره مسی، رونالدو و نیمار نوشته است. علاوه بر آن، تالیفات بسیار دیگری دارد. آثار او به عنوان آثار پرفروش در حوزه کودک شناخته می‌شود و کتاب‌هایش در ۳۶کشور و به زبان‌های مختلف منتشر شده‌اند. او به زودی بیوگرافی جدیدی درباره توماس مولر ارائه خواهد داد.

بخشی از کتاب صوتی قصه شگفت انگیز لئو مسی

لئو ناراحت بود‌، چون توپ همراه نداشت. از زمانی که اولين توپ را از مادر بزرگش گرفته بود در هر تولدش‌ يک توپ هديه می‌گرفت. اين تمام چيزی بود که می‌خواست‌ و آن‌ها را در اتاقش نگه می‌داشت. آرزو می‌کرد کاش الان يک توپ داشته باشد‌، تنها چيزی که به او کمک می‌کرد به آرامش برسد. با بي حوصلگی نشسته بود که ناگهان چشمش به درخت ليمويی در کنار ساختمان افتاد. سمت آن رفت‌، ليمويی که از روی درخت به زمين افتاده بود برداشت و به نيمکت برگشت و شروع به روپايی زدن کرد. جرج سرگرم تماشای پسرش بود که چگونه با ليمو روپايی می‌زند‌، چپ راست‌، راست چپ. پنجره‌های دفتر مالويناس شيشه نداشت پس او می‌توانست قسمتی از صحبت‌های مردان داخل جلسه را بشنود. يکي لئو را موتزارت خواند...

نظرات کاربران

amiabbas
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

عالی است من عاشق لئو مسی

shahabielham9035
۱۴۰۰/۱۱/۲۷

کتاب فوق العاده زیبا، تاثیر گذار، مفید و تحسین برانگیزی بود، به زیبایی نوشته شده بود، من شیفته ی مسی و شخصیت ش هستم و با این کتاب میشد خیلی خوب ارتباط برقرار کرد، کتاب به زیبایی کودکی و شروع درخشش کینگ رو

- بیشتر
کاربر ۵۱۶۸۷۵۷
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

عالییییئ

کاربر ۴۲۶۴۹۵۸
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

عالی

کاربر۱۳۴۷۷
۱۴۰۰/۰۷/۲۱

yes meesi in my cuntry and good soccer player

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان