دانلود کتاب صوتی کفن دزد با صدای حمید محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کفن دزد اثر حسین بیدارمغز

دانلود و خرید کتاب صوتی کفن دزد

معرفی کتاب صوتی کفن دزد

در کتاب صوتی کفن دزد، شانزده داستان از پانزده نویسنده خارجی را با صدای حمید محمدی می‌شنوید. این کتاب را انتشارات نیستان صوتی کرده است.

درباره کتاب کفن‌ دزد

حسین بیدارمغز در این کتاب مجموعه ۱۶ داستان از ۱۵ نویسنده مشهور و کمتر شناخته شده خارجی را گردآوری کرده است. «آفتاب پرست» آنتوان چخوف، «شرم» اثر دیک گریگوری، «بهاران» و «سوآپی وپاسبان» از اُ. هنری، «کفن دزد» اثر امین کامل، «حالت» نوشته خوزه فرانسیس، «این یکی یا آن یکی» اثر روپرت کرافت کوک، «اولین حقوق» نوشته بانسی نیردوش، «مقبره بلوس» از وینسنت بلاسکو ایبانز، «در انتظار پلیس» به قلم جی. جی. فارجیون، «یک دوئل اندلسی» نوشته استبانز کالدرون، «رادیوی بزگ» اثر جان سیور، «در کاخ دادگستری» از آلفونس دوده، «سرخور» از جیمز تربر، «کابلی والا» نوشته رابیندرانات تاگور و «خادم کلیسا» به قلم سامرست موام داستان‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

 شنیدن کتاب کفن دزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه خارجی را به شنیدن این مجموعه دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب کفن دزد

کفن دزد؛ امین کامل

یکی از آن‌ها گفت: عقلم به من می‌گوید که بایستی کار یک کفتار باشد که در این ظلمات، سلادد آن را با شبح یک آدم اشتباه گرفته است. دیگری با او مخالفت کرد و گفت: چه حرف بیخودی! کفتار چنان جانور وحشی است که جنازه را بیرون می‌کشید و او را می‌خورد. ولی جنازه کامل و دست‌نخورده است. فقط کفنش غیب شده است.

سومی که گویی یک‌باره پاسخ معما به ذهنش رسیده باشد گفت: برای من همه چیز مثل روز روشن است. شیطان در جسم کسی حلول کرده است. یک بدبخت نفرین شده موظف به دزدین کفن‌ها شده است.

یک کفن دزد! ناگهان کف دست‌هایشان از عرق خیس شد. آن‌ها ساکت و احمقانه به یکدیگر نگاه کردند…

نظرات کاربران

arastou1981@
۱۴۰۰/۰۳/۳۱

مجموعه. 16داستان از پانزده. نویسنده. کوتاه نویس، با صدای عالی گوینده، و قبل از شروع هر داستان مختصر بیوگرافی ازنویسنده. کار و تدوین و داستانها راوی عالی

زمان

۵ ساعت

حجم

۲۰۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت

حجم

۲۰۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان