دانلود کتاب صوتی مرد کوچک با صدای مهرداد مهمان‌دوست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد کوچک اثر آلفونس دوده

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد کوچک

نویسنده:آلفونس دوده
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مرد کوچک

کتاب صوتی مرد کوچک اثری از آلفونس دوده با ترجمه محمود گودرزی است که با صدای مهرداد مهمان ‌دوست می‌شنوید. این اثر درباره زندگی دانیل اِسِت است. پسری که در اوج جوانی و برای تامین معاش خانواده مجبور می‌شود به سختی کار کند و چیزی نمی‌گذرد که در مقابل یک دوراهی قرار می‌گیرد. 

آلفونس دوده برای نوشتن این داستان از زندگی حقیقی خود الهام گرفت.

درباره کتاب صوتی مرد کوچک

مرد کوچک، ماجرایی که برگرفته از زندگی واقعی آلفونس دوده است، درباره زندگی پسری به نام دانیل اِسِت است. او در اوج جوانی مجبور می‌شود به کار سخت روی بیاورد. چرا که خانواده‌اش با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. اما همواره در آرزوی انجام کاری است. 

دانیل بسیار دوست دارد که خانه پدری‌اش را احیا کند. اما این آرزوی دیرینه، او را در مقابل یک دوراهی قرار می‌دهد. او باید در محیط رنگارنگ پاریس، از میان عشق و هوس یکی را انتخاب کند و به این ترتیب مهر پایانی بر رنج‌های خود بزند... 

کتاب صوتی مرد کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی مرد کوچک برای تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و دوست‌داران رمان‌های خارجی، تجربه‌ای لذت‌بخش را رقم می‌زند. این کتاب در دسته آثار کلاسیک قرار می‌گیرد و برای دوست‌داران مطالعه آثار ادبی بزرگ دنیا نیز گزینه‌ای عالی به شمار می‌آید. 

درباره آلفونس دوده 

آلفونس دوده ۱۳ مه ۱۸۴۰ در یکی از شهرهای فرانسه به دنیا آمد. زمانی که پانزده سال داشت به پاریس رفت و شروع به نوشتن داستان، نمایشنامه و شعر کرد. او با نوشتن داستان نامه‌های آسیای (آسیاب) من شناخته شد و بعد از آن به انتشار کتاب‌های بسیاری پرداخت. در همان پاریس بود که با نویسندگان بسیاری مانند امیل زولا، گوستاو فلوبر و برادران گنکور آشنا شد و پایش به محافل ادبی باز شد. او همچنین مدت‌های برای روزنامه فیگارو مطلب می‌نوشت. 

آلفونس دوده با دختری به نام ماری ریو سر و سری پیدا کرده بود. او تنها اثر منظومش را که "Les amoureuses"  نام داشت به او تقدیم کرد. اما با نویسنده‌ای به نام ژولی آلارد ازدواج کرد. این ازدواج دو فرزند پسر به نام‌های لئون و لوسین، و دختری به نام ادمه به آن‌ها داد. در جنگ فرانسه و پروس به نظامیان پیوست اما پس از سر کار آمدن حکومت کمون از پاریس گریخت. بازتاب تاثیری را که جنگ بر او گذاشت می‌توان در یکی از آثارش به نام قصه‌های دوشنبه دید.

از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های مرد کوچک، ماجراهای عجیب و غریب تارتارن دو تاراسکون، همسران هنرمند، سافو، آرنوین، شاهان در تبعید، فرومون کوچکتر و ریسله بزرگتر، تارتارن بر جبال آلپ، نیورونز زیبا و بندرگاه تاراسکون اشاره کرد. 

آلفونس دوده ۱۶ دسامبر ۱۸۹۷ در سن ۵۷ سالگی از دنیا رفت. 

درباره محمود گودرزی

محمود گودرزی در سال ۱۳۵۶ متولد شد. تحصیلاتش را در دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات فرانسه تا مقطع لیسانس ادامه داد و فوق لیسانسش را در رشته مترجمی زبان گرفت. محمود گودرزی با ناشرانی همچون مروارید، هیرمند، چترنگ، علمی و فرهنگی، دیبایه و  افق همکاری می‌کند 

نظرات کاربران

نگین
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

لطفا نسخه متنی کتاب رو هم قرار بدید،من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم ،،چقد قشنگ بود چقدر برای مادرم ژاک گریه کردم بهترین اثر کلاسیکی بود که خوندم مخصوصا آخرای داستان

کاربر ۹۰۸۱۹۶
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

داستان برای من زیاد طولانی بود. کشش کافی رو نداشت. نکات خیلی جالبی راجب زندگی و تصمیمات گفته شد ولی خب در کل، کتاب متوسطی بود.

matin
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

صدای گوینده زیاد خوب نبود. کیفیتش هم کم بود. واضح نبود. بقیه کتاب قشنگ بنظر میاد

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۵۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۵۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان