دانلود کتاب صوتی بازاریابی یک‌صفحه‌‎ای با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی یک‌صفحه‌‎ای اثر آلن دیپ

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی یک‌صفحه‌‎ای

نویسنده:آلن دیپ
امتیاز:
۴.۰از ۴۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازاریابی یک‌صفحه‌‎ای

کتاب صوتی بازاریابی یک ‌صفحه ‌‎ای اثری از آلن دیپ است که با ترجمه زهره نوروزی و صدای احسان اطهری می‌شنوید. این کتاب صوتی راهنمای شما در طراحی یک استراتژی فروش و بازاریابی موثر و مفید است.

آلن دیپ با کمک ین کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور هر روز مشتریان جدید پیدا کنید، درآمدتان را بالا ببرید و در کارتان بدرخشید!

درباره کتاب صوتی بازاریابی یک ‌صفحه ‌‎ای

کتاب صوتی بازاریابی یک ‌صفحه ‌ای قرار است به شما کمک کند تا مراحل مختلف کار بازاریابی را بشناسید و سپس با کمک یک استراتژی موثر، کسب و کارتان را متحول کنید. 

آلن دیپ معتقد است این کار (یعنی راه‌اندازی کسب و کار جدید و پیشرفت و توسعه آن) در دو مرحله انجام می‌شود: مرحله اول قبل از انجام کار است و مرحله دوم در حین انجام کار. 

قبل از شروع به کار باید بازار هدف خود را انتخاب کنید. پیامی متناسب با بازار هدف بنویسید. از طریق رسانه‌ها و تبلیغات مشتریان بالقوه‌ای برای خود پیدا کنید. پس از انجام این کارها وارد مرحله بعدی می‌شویم. در این بخش از کار باید سرنخ‌های فروش را پیدا کنید و آن‌ها را پرورش دهید. باید بتوانید کاری کنید که مشتریانتان تجربه بی‌نظیری کسب کند و ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهید. در انتها نیز باید بتوانید سیستم بازاریابی معارفه‌ای را سازماندهی کنید.

با شناخت دقیق هر مرحله، بذل توجه به جزئیات آن‌ها و همچنین انجام کارهایی که در بالا ذکر شد، می‌توانید برنامه و استراتژی بازاریابی منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. برنامه‌ای که کسب و کارتان را رونق می‌بخشد و مسیر پیشرفت را برایتان هموار می‌کند.

کتاب صوتی بازاریابی یک ‌صفحه ‌‎ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در زمینه فروش و یا بازاریابی فعال هستید و یا دوست دارید کسب و کارتان را توسعه دهید، شنیدن کتاب صوتی بازاریابی یک ‌صفحه ‌‎ای می‌تواند کمک خوبی به شما بکند. 

بخشی از کتاب صوتی بازاریابی یک‌ صفحه ‌‎ای

سرنخ‌های فروش شامل فهرستی بلندبالا از مشتری‌های بالقوه می‌شوند که باید با تلاش جدی و پیگیری منظم به مشتری تبدیل شوند. ثبت کردن سرنخ‌های فروش در پایگاه داده برای موفقیت بازاریابی بسیار حیاتی است، زیرا ممکن است تنها درصد بسیار کمی از سرنخ‌های فروش حاضر باشند همین حالا از شما خرید کنند.

تصور کنید یک شکارچی هستید. صبح‌ها بیدار می‌شوید، سلاح‌تان را برمی‌دارید و برای شکار بیرون می‌روید. بعضی روزها دست پر برمی‌گردید و خانواده‌تان هم دلی از عزا در می‌آورد. بعضی روزها هم دست خالی برمی‌گردید و خانواده‌تان گرسنه می‌ماند. هر روز تحت فشارید که بتوانید شکاری گیر بیاورید. انگار مبارزه‌ایست بی‌پایان.

حالا تصور کنید یک کشاورزید. بذرهایتان را می‌کارید و به انتظار می‌نشینید تا به بار بنشینند و آماده درو شوند. در این فاصله به آن‌ها کود می‌دهید و بهشان می‌رسید. محصولتان را آبیاری و رسیدگی می‌کنید. وقتی به بار نشستند، دست به کار شده و درو می‌کنیدشان. تجربه من نشان داده است اکثر کسب‌وکارها شکارچی‌اند، نه کشاوز.

واقعیت این است که بیشتر مشتریان بالقوه زمانی که آگهی تبلیغاتی شما را می‌خوانند و در معرض پیشنهاد منحصربه‌فرد فروش شما قرار می‌گیرند، نمی‌توانند بلافاصله خرید کنند؛ بنابراین بهتر است اطلاعات تماس آن‌ها را بگیرید و تا زمانی که آمادگی خرید پیدا می‌کنند با آن‌ها در ارتباط باشید. این نوع بازاریابی مانند کشاورزی است، به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. همزمان با گسترش بانک داده‌تان، کسب‌وکارتان نیز بزرگ خواهد شد و نتایج بهتری خواهید گرفت. در غیر این صورت پولی که برای تبلیغات هزینه کرده‌اید به هدر خواهد رفت.

شما می‌توانید با غربال کردن مشتریان بالقوه‌ای که احتمالا از شما خرید می‌کنند، وقت باارزش و بودجه بازاریابی خود را صرف افراد علاقه‌مند و مشتاق کنید؛ اما چگونه باید گندم را از کاه جدا کرد؟ یک راه ساده این است که به آن‌ها رشوه دهیم تا خودشان به ما بگویند چگونه این کار را انجام دهیم! نگران نباشید، هیچ عمل غیراخلاقی‌ای قرار نیست صورت بگیرد. ما «رشوه‌ای اخلاقی» به آن‌ها پیشنهاد می‌دهیم تا کاری کنیم دست خودشان را برای ما رو کنند. به عنوان مثال، دوست عکاسمان می‌تواند دی‌وی‌دی رایگانی را در اختیار عروس‌های آینده قرار دهد که به آن‌ها بگوید عکاس مراسم عروسی‌شان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و در این حین برخی از کارهای خودش را نیز نمایش دهد. این آگهی می‌تواند چنین عنوانی داشته باشد: «هفت اشتباه فاحشی که هنگام انتخاب عکاس مراسم عروسی‌تان باید از آن‌ها بر حذر باشید در یک دی‌وی‌دی رایگان». هر کسی که به سراغ این «رشوه اخلاقی» بیاید، خودش را به عنوان مشتری بالقوه به ما معرفی می‌کند. آدرس، تلفن تماس و ایمیل آن‌ها را در بانک داده خود ثبت کنید.

دلیل مهم برای اجتناب از فروش مستقیم به وسیله آگهی تبلیغاتی این است که تحقیقات نشان داده است:

ـ ۳ درصد مشتریان بالقوه انگیزه بالایی دارند و خیلی سریع از شما خرید می‌کنند.

ـ ۷ درصد مشتریان بالقوه از خرید استقبال می‌کنند. آن‌ها می‌دانند شما از دیگران بهتر هستید.

ـ ۳۰ درصد مشتریان بالقوه به آنچه پیشنهاد می‌دهید علاقه‌مند خواهند شد.

ـ ۳۰ درصد افراد علاقه‌ای به خرید از شما نخواهند داشت.

ـ ۳۰ درصد افراد محصولات شما را نمی‌خواهند حتی اگر رایگان باشد.

اگر تلاش کنید به طور مستقیم از طریق تبلیغات فروش داشته باشید، در بهترین حالت باید تنها به ۳ درصد از کسانی که آماده خرید فوری از شما هستند، بسنده کنید. در عوض اگر از تبلیغات برای جذب سرنخ استفاده کنید می‌توانید ۴۰ درصد از بازار هدف را متوجه خود کنید. 

نظرات کاربران

Hossein haghighat
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

درود به دوستان مطالعه گر عزیز دوستان عزیزی که دنبال یک کتاب کاربردی و دقیق بازاریابی و فروش هستند این کتاب بدردشون نمیخوره‌ . بسیار ابتدایی و انگار فقط خواسته نظر کسایی که اصلا نمیدونن بازاریابی چی هست رو جلب کنه.

- بیشتر
رضوی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

اینقدر مفاهیم ساده و روان و بی‌نهایت کاربردی بیان شده که اصلا نیاز به پیش‌زمینه خاصی نیست

گلی وزیری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

برای همه مدیران و صاحبان کسب و کار خوندن و شنیدن این کتاب واجبه

نازنین
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

بعد از شنیدن ابن کتاب راغب شدم کتابهای دیگه‌ این نویسنده رو بخونم عالی عالی عالی

mahdimjo
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

کتاب بسیار عالی. جامع و خلاصه و بسیار کارامد

محمد
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

سرعت خوانش خیلی زیاد است به نظرم یه ۱۰ الی ۱۵ درصد سرعت خواندن متن رو باید کمتر می کرد. ممنون از آثار ارزشمند مجله ره آورد مدیریت

حسین
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

ای کاش زودتر از این‌ها این کتاب رو می‌شنیدم خیلی خوب و کاربردی هست

k1toys.com
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

درود بیکران خداوند بر همه..... خواند این جور کتابها بد نیست و به دانش شما اضافه خواهد کرد ولی تخصص نیست و انتظار زیادی نباید داشته باشید ...... شاد و سلامت و پر روزی باشید الهی آمین 🙏🏼💐

Rabet
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

این کتاب برای افرادی که به دنبال انجام بازاریابی برای کسب و کار کوچک خود هستند بسیار کارآمد خواهد بود

DrBeigi
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

مفاهیم ابتدایی و کاربردی بازاریابی را ساده و قدم به قدم آموزش داده

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان