دانلود کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد با صدای امیر فرحان نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد اثر دیوید جی لیبرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد

امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد

کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد کتابی نوشته روان‌شناس مشهور، دیوید جی لیبرمن است. در کتاب صوتی وقتی خدا درمانگر تو باشد یاد می‌گیرد چطور عشق بورزید. این کتاب با ترجمه امیرحسین مکی و صدای امیر فرحان نیا منتشر شده است. 

درباره کتاب وقتی خدا درمانگر تو باشد

بسیاری از انسان‌ها زندگی را عذاب‌آور می‌دانند. هر روزه هشتاد شهروند امریکایی در اثر خودکشی جان می‌بازند و بیش از ۱۹۰۰ امریکایی در اثر خودزنی راهی بخش اورژانس بیمارستان‌ها می‌شوند. حال، پرسش این است که چرا دچار این درد و رنج عاطفی و احساسی شده‌ایم؟ کتاب وقتی خدا درمانگر تو باشد، با بهره‌گیری از خِرد جاودانه و اصول بنیادین روانشناسی، بینشی عمیق دربارهٔ ماهیت بشر به شما عرضه می‌کند و آشکار می‌سازد که چگونه برخلاف فرصت‌هایی که امروز در اختیار داریم، عدم تسلط بر نفس منجر به انتخاب گزینه‌های نامناسبی می‌شود که در نهایت به احساسات منفی و عادات مخرب ختم می‌گردد.

این کتاب هیچ‌گونه تمرین، ریاضت، جملات تأکیدی، مراقبه یا مانتراهای انگیزشی را به عنوان راه‌حل پیشنهاد نمی‌کند. نه مشقی در آن توصیه شده و نه یادداشت‌برداری. در عوض، به خوانندگان یاد می‌دهد چگونه بر خود مسلط شوند و افکار، گزینه‌ها و زندگی‌شان را در مسیری پربار و مطمئن، آزاد از هرگونه قید و بند، اضطراب و استرس هدایت کنند.

لیبرمن در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه به خود و زندگی‌تان عشق بورزید و هیچگاه دچار احساس ناامنی، خشم و اضطراب نشوید و چگونه در دنیای آشفته و پردغدغه‌ی امروزی از آرامش و رضایت واقعی برخوردار شوید.

کتاب وقتی خدا ‌درمانگر تو باشد، با بهره‌گیری از خِرد جاودانه و اصول بنیادین روانشناسی، بینشی عمیق درباره‌ی ماهیت بشر به شما عرضه می‌کند و آشکار می‌سازد که چگونه برخلاف فرصت‌هایی که امروز در اختیار داریم، عدم تسلط بر نفس منجر به انتخاب گزینه‌های نامناسبی می‌شود که در نهایت به احساسات منفی و عادات مخرب ختم می‌گردد...

این کتاب به خوانندگان یاد می‌دهد چگونه بر خود مسلط شوند و افکار، گزینه‌ها و زندگی‌شان را در مسیری پربار و مطمئن، آزاد از هرگونه قید و بند، اضطراب و استرس هدایت کنند.

شنیدن کتاب وقتی خدا درمانگر تو باشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که آرامش را خوشبختی واقعی زندگی می‌دانند.

درباره دیوید جی. لیبرمن

دکتر دیوید جی. لیبرمن، فوق تخصص در رشته‌ی روانشناسی و بنیانگذار تجزیه و تحلیل پویایی اعصاب است، که انقلابی در درمان کوتاه مدت محسوب می‌شود. تکنیک‌های خارق‌العاده و شگفت‌انگیزش سبب پیشرفت در حوزه‌‌های مختلف گردیده و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیش از بیست و پنج کشور جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بخشی از کتاب وقتی خدا درمانگر تو باشد

چه عاملی باعث می‌شود تا بعضی از مردم چالش‌ها و مشکلات زندگی را در کمال خونسردی و خوش‌بینی رفع و رجوع کنند، در حالی که بقیه با کوچکترین آزردگی یا چالشی خود را می‌بازند؟ پاسخ این پرسش به دیدگاه و نگرش ما برمی‌گردد؛ این که رویدادهای زندگی‌مان را چگونه ببینیم، احساس و ارزیابی کنیم و در نهایت چه واکنشی در قبال آن بروز دهیم.

کودکی را تصور کنید که با اسباب‌بازی خود مشغول بازی است و ناگهان آن اسباب‌بازی می‌شکند. گویا تمام دنیای آن بچه ویران می‌شود و ممکن است گریه کند یا آزرده، اندوهگین یا حتی خشمگین شود. این کودک قادر به درک این مطلب نیست که چه نعمات دیگری در اختیار دارد؛ نعماتی مثل غذا، لباس و عشق و توجهی که پدر و مادرش نثارش می‌کنند. او در دنیای کوچک خودش محصور است و جهان پیرامون خود را نمی‌بیند. والدین او می‌دانند که اسباب‌بازی شکسته اهمیتی ندارد، چراکه از دیدگاهی برخوردارند که آن کودک فاقد آن است.

از لحاظ عقلانی شاید بدانیم که آنچه ما را مضطرب و ناراحت می‌کند حقیقتاً اهمیتی ندارد. هرچند زمانی که در حال عجله به مسئول کنترل خرید یک فروشگاه برمی‌خوریم که برچسب کارآموز روی سینه‌اش نصب شده و فاکتور خریدمان را به گونه‌ای وارسی می‌کند که انگار کابین هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ است، ویژگی‌هایی نظیر واقع‌بینی، خونسردی و شکیبایی را از دست می‌دهیم! در این حالت گرچه سعی می‌کنیم خونسردی خود را حفظ کنیم، اما احساسات منفی پدیدار و با یک جرقه شعله‌ور می‌شوند. اینجاست که با چالشی سخت مواجه می‌شویم.

تکنیک‌هایی چون نفس عمیق کشیدن، بر زبان آوردن جملات تأکیدی مثبت، یا تجسم، شاید در هنگام رویارویی با مسائل جزئی مؤثر واقع شوند، اما در مقابله با چالش‌های حقیقتاً بزرگ زندگی ناکارآمد هستند.

گرچه جملات تأکیدی در بازسازی خودانگارهٔ ما ممکن است ابزاری قدرتمند محسوب شوند، بنا بر یک روش درمانی مؤثر و کوتاه مدت به نام روانشناسی شناختی نوین (Neo-Cognitive Psychology) بر زبان آوردن جملات تأکیدی مثبت هنگامی که از روحیه‌ای منفی برخورداریم می‌تواند نتیجهٔ عکس به بار آورد، زیرا در این حالت فکر خود را با انرژی منفی تقویت می‌کنیم. پس، بهتر است هنگامی از جملات تأکیدی مثبت استفاده کنیم که در وضعیتی عادی یا مثبت به  سر می‌بریم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان