دانلود کتاب صوتی مهره‌ حیاتی با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهره‌ حیاتی اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی مهره‌ حیاتی

نویسنده:ست گادین
امتیاز:
۳.۸از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مهره‌ حیاتی

کتاب صوتی مهره حیاتی اثری از ست گادین با ترجمه علیرضا خاکساران و صدای میلاد فتوحی است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا به این سوال دررابطه با خودتان و کارتان پاسخ دهید: آیا غیر از دیگران هستید؟ آیا شما در دسته افرادی قرار دارید که حیات یک سازمان وابسته به آنان است؟

درباره کتاب صوتی مهره حیاتی

شما در کاری که انجام می‌دهید مهره حیاتی هستید؟ یعنی طوری که بدون حضور شما مدیران مستاصل شوند و کار پیش نرود؟ اگر چنین نیست، چطور می‌توانید به یکی از مهره‌های حیاتی در کارتان بدل شوید؟ ست گادین پاسخ این سوال شما را در این کتاب داده است. اما در ابتدا بهتر است کمی به توضیح این عبارت بپردازیم: 

مهره حیاتی به افرادی گفته می‌شود که از توانایی‌های بالایی برخوردارند: مثلا می‌توانند از خلاقیت و قوه ابتکار خود برای کمک به کارفرمایانشان استفاده کنند. این افراد احترام نیروهای مافوق را به خود جلب می‌کنند و تبدیل به یکی از بخش‌های کلیدی موفقیت شرکت یا سازمانشان می‌شوند. بنابراین هرکسی نمی‌تواند چنین کاری بکند. انجام دادن این کار می‌تواند به افراد کمک کند تا امنیت حرفه‌ای را در قالب پیشنهادهای شغلی ِجدید و همچنین افزایش شهرت، تضمین کنند.

این کتاب در سیزده فصل به بیان مطالب و عناوین اصلی مهره حیاتی بودن می‌پردازد و به شما کمک می‌تواند توانایی خودتان را برای تبدیل شدن به یکی از نیروهای حیاتی و مهم سازمان بالا ببرید.

کتاب صوتی مهره حیاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مهره حیاتی کتابی اثربخش است که شنیدن آن را به تمام کارآفرینان، مدیران شرکت‌ها و هرکسی که دوست دارد در کار خود پیشرفت کند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ست گادین

ست گادین، سخنران حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییرات، در تاریخ  ۱۰ ژوئیه ۱۹۶۰ متولد شده است. از ست گادین تا به حال کتاب‌های پرفروش و شناخته شده‌ای در جهان منتشر شده است. بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز، نجات‌یافتن کافی نیست، شیب و گاو بنفش از جمله کارهای او است. همه کتاب‌ها و فعالیت‌های او را می‌توانید از طریق وبسایت او به نشانی www.sethgodin.com دنبال کنید. 

ست گادین همچنین مرتب کارگاه‌های گاو بنفش را در بیرون از نیویورک برگزار می‌کند. اطلاعات چگونگی شرکت در این کارگاه‌ها (یا نحوه برگزاری آن در دفتر کارتان) را در هم در همین سایت پیدا می‌کنید. مقالات او نیز در نشریات معتبر از جمله مواردی است که می‌تواند به شما در پیشبرد کسب و کارتان کمک کند.

درباره میلاد فتوحی 

میلاد فتوحی سوم تیرماه ۱۳۶۶ در شهر سنندج متولد شد اما در اصفهان بزرگ شد و به مدرسه رفت. در طول دوران مدرسه و دوران کاری همه به صدای زیبای او اشاره می‌کردند اما خودش علاقه‌ای به کار کردن با صدایش نداشت. تا اینکه در یک نریشن تبلیغاتی ایفای نقش کرد و در نهایت وارد حوزه گویندگی و دوبله شد. او بعد از گذراندن دوره‌های سروش سیما و همچنین فراگیری اصول دوبله در محضر استادانی مانند صدرالدین شجره در این زمینه مشغول کار شد. 

او مدت‌ها به عنوان یکی از پرکارترین گویندگان اصفهان مشغول به کار بود و در حال حاضر هم در زمینه گویندگی و دوبله و هم در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند. کتاب‌هایی را که با صدای میلاد فتوحی منتشر شده‌اند، می‌توانید از سایت طاقچه دریافت کنید و گوش کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۳۶۰۲۳۱۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

اولا کتاب زیادی طولانی برای یک موضوع ساده نوشته شده، ثانیا این کتاب ها هیچ گونه راه حلی برای مهره حیاتی شدن در اختیارتان نمی‌گذارد، فقط توصیفی از خصوصیات افراد کلیدی در سازمان هاست، کمی کتاب به نظرم بازاری است،

- بیشتر
حسین
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

فصل دوم قسمت دوم نصفه تموم میشه

arashkarami
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

حتما بخونش

کاربر 2600867
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

عالی

parisrad
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

انگار دارم به اخبار شبکه یک در دهه شصت گوش میدم. لحن و گویش برای من خیلی خسته کننده هست. اصلا نمیتونم تمرکز کنم و گوش بدم! این یک ستاره رو هم برای زحمتی که برای تولید کتاب شده دادم!

زمان

۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۶۰۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۶۰۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان