دانلود کتاب صوتی چهار میثاق با صدای الهام ایران‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار میثاق اثر مهناز صادقی

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار میثاق

معرفی کتاب صوتی چهار میثاق

کتاب صوتی چهار میثاق نوشته دون میگوئل روئیز است که با ترجمه مهناز صادقی و صدای الهام ایران‌نیا منتشر شده است. این کتاب آموزش صلح و آرامش است برای نسان امروز که در چرخه خشونت و خشم اسیر شده است.  

درباره کتاب چهار میثاق

کتاب چهار میثاق سعی در انتقال مفاهیمی از نسل‌های گذشته به نسل حاضر و آینده را دارد. او در این کتاب مطالبی اخلاقی را مطرح می کند مثلا در میثاق اول از چهار میثاق می‌گوید: «با کلام خود گناه نکنید.» به ما می‌آموزد که جادوی سیاه کلام می‌تواند همچون زهری کام و روان شنونده را تلخ کند و این جادو تمام عمر همراه او باقی می‌ماند و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دون میگوئل در کتاب مثالی آورده از مادری که چون خسته است به دخترش تشر می‌زند که چه صدای بدی داری، آواز نخوان! و همین باعث می‌شود دخترک در تمام طول زندگی‌اش از ابراز وجود در این زمینه خودداری کند. میثاق‌های بعدی هم زاییده‌ همین میثاق اول هستند، و اگر میثاق اول را بتوان به خوبی درک و در زندگی پیاده کرد، تغییرات بزرگی را می‌توان شاهد بود.

شنیدن کتاب چهار میثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش و رسیدن به صلح درونی هستند پیشنهاد می‌کنیم. با کتاب چهار میثاق خودتان را پیدا می‌کنید. 

درباره‌ دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از سرخ‌پوستان آمریکای مرکزی، متولد ۲۷ اوت ۱۹۵۲ است. او مدتی به عنوان جراح مشغول به کار بود اما بعد از تصادفی مرگبار از کار جراحی دست کشید. او سال‌های نزد مادرش ماند تا خرد تولتک‌ها بیاموزد. مدتی نیز شاگرد یکی از شمن‌های صحرا بود. کتاب‌های دون میگوئل روئیز عموما درباره‌ی خرد و حقیقت وجود انسان‌ها است. از مشهورترین کتاب‌های او می‌توان به چهار میثاق اشاره کرد. این کتاب تا هشت سال پس از انتشارش، در لیست پر‌فروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت. همچنین کتاب میثاق پنجم که در ادامه‌ی چهار میثاق نوشته شده است. 

بخشی از کتاب چهار میثاق

هزاران میثاق وجود دارد که شما با خود، انسان های دیگر، رویای زندگی خود، خدا، جامعه، والدین، همسر و فرزندان بسته اید. اما مهم ترین میثاق ها آن هایی است که با خود بسته اید. در آن ها شما به خود می گویید چه کسی هستید، به چه چیزهایی اعتقاد دارید و چگونه رفتار می کنید. نتیجه ی آن چیزی است که شخصیت نامیده می شود. در این میثاق ها شما می گویید: « این من هستم. این باورهای من است. من بعضی از کارهای مشخصی را می توانم انجام دهم و بعضی را نمی توانم. این واقعیت است، آن خیالات است. این ممکن است و آن غیرممکن است.» یک میثاق مشکل زیاد ایجاد نمی کند، اما میثاق های زیادی داریم که باعث رنج کشیدن و شکست خوردن ما در زندگی می شوند. اگر خواهان داشتن زندگی سرشار از شادی و فراوانی هستید، باید شجاعت زیادی پیدا کنید تا میثاق هایی را بشکنید که بر پایه ی ترس هستند و قدرت شخصی خود را دوباره به دست آورید. میثاق هایی که از ترس ناشی می شوند، باعث می شود ما انرژی زیادی از دست بدهیم، اما میثاق هایی که براساس عشق هستند، انرژی ما را حفظ می کند و حتی باعث می شود انرژی بیشتری به دست آوریم.        

نظرات کاربران

shadiaghaei
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

واقعا کتاب عالی بود❤️لذت بردم

محمد حسین
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بسیار عالی بود

راضیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

لحن این خانم برای کتاب خوانی اصلا خوب نیست. من دو تا کتاب با صدای ایشون گوش دادم جذابیت کتاب رو هم می‌گیره

کاربر ۴۴۷۱۴۹۱
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

کتاب ، کتاب خیلی خوب و پر معنایی که با خواندنش کلی طرز فکرت و عوض میکنه ولی خواهشا هر کسی که میخواد صوتی شو گوش بده با صدای خانم الهام گوش نکنید خیلی بد گویندگی میکنه تازه سین شم

- بیشتر
Mostafa Momeni
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

به افراد بیکار و خوش خیال شدیدا پیشنهاد می کنم

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان