دانلود کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم با صدای محمد محسن رفیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم اثری از مارک آلن و مارک فیشر است. این کتاب به مخاطبانش می‌آموزد چگونه نوع نگاه خود را به زندگی و به مقوله ثروت تغییر دهند تا به آنچه که می‌خواهند، دست یابند. 

نشر دیجیتال موج کتاب نسخه صوتی این اثر را با ترجمه مهدی قراچه داغی و صدای محمد محسن رفیعی منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم بر اساس زندگی دو تن از افراد موفق و ثروتمند نوشته شده است. این کتاب قرار است به مخاطبان بیاموزد چگونه مانند افراد میلیونر فکر کنند. اما چرا یادگیری این نوع طرز تفکر اهمیت دارد؟ 

هیچکس نیست که از ثروتمند شدن بدش بیاید. با اینحال و با وجود تلاشی که افرد می‌کنند، هنوز هم بسیاری از مردم ثروتمند نیستند و تنها عده‌ای به آنچه که می‌خواستند، دست یافتند. نقطه مشترک تمام این افراد در این است: آن‌ها بلد بودند چطور طرز تفکر خود را تغییر دهند. همانطور که نوع نگاه و بینش ما در مراحل مختلف زندگی ما تاثیر گذار است، طرز تفکر ما نیز در ثروتمند شدنمان تاثیر دارد. 

مارک فیشر و مارک الن در کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم به مخاطبانشان یاد می‌دهند چگونه همانند یک میلیونر فکر کنند و به این ترتیب زندگی خود را تغییر دهند. مارک فیشر در این اثر داستان زندگی خودش را بیان کرده است و از راه‌های رسیدن به موفقیت مالی گفته است. اگر بتوانید نگرشتان را تغییر دهید و در امور مالی و اقتصادی زندگی موفق باشید، این کتاب برای شما است. چرا که مانند اهرمی عمل می‌کند که به کمکتان می‌آید تا تغییر کنید.        

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم را به تمام کسانی که دوست دارند در امور مالی موفق باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مارک فیشر 

مارک آندره پواسانت مشهور به مارک فیشر ۱۳ مارس ۱۹۵۳ در کبک کانادا متولد شد. شهرت او در ایران به دلیل نوشتن کتاب‌های حوزه موفقیت، خودیاری و مدیریت و کسب و کار است. کتاب مشهور او، حکایت دولت و فرزانگی بارها توسط مترجمان مختلف به فارسی ترجمه شده است. از میان آثار دیگر مارک فیشر می‌توان به کتاب‌های گلف‌باز و میلیونر، حکایت ثروت فرزانگی، حکایت عشق و خوشبختی، حکایت آن‌که دلسرد نشد، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر، وصیت‌نامه میلیونر و راه و رسم میلیونرها اشاره کرد.

درباره مارک آلن 

مارک آلن در سال ۱۹۴۶ متولد شد. او، نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی است که در حال حاضر در منطقه خلیج سانفرانسیسکو زندگی و تدریس می‌کند. از میان کتاب‌های او می‌توان به کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم و راهنمای موفقیت برای افراد خیلی تنبل اشاره کرد. 

درباره مهدی قراچه داغی

مهدی قراچه‌ داغی، در سال ۱۳۲۶ در کاشان متولد شد. قراچه ‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. او کار ترجمه را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرد و تا حالا بیش از ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است. از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده ‌است.

نظرات کاربران

Maziyar Ahrari
۱۴۰۰/۰۸/۲۵

کتابهای مارک فیشر حرف نداره بسیار لذت بخش است و به خوانده انگیزه می دهد

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۹۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۹

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۹۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۷۹

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان