دانلود کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

وقتی به یک روز تعطیل می‌خورید. در مورد شغلی مه باید روز بعد به آن بازگردید چه احساسی دارید؟ آیا بی‌تفاوت هستید؟ استرس دارید؟ یا نسبت به شروع روز کاری مشتاقید؟  آخرین‌باری که در شغل خود اجساس ارزشمندی کردید چه زمانی بود؟ آیا همچنان همان ااحساس را دارید یا فکر می‌کنید باید شغل خود را عوض کنید؟

این مقاله به شما کمک می‌کند شناخت بیشتری از شغل خود به دست آورید و اگر خود را مناسب شغلتان نمی‌دانید، راه‌هایی را به شما معرفی می‌کند که بفهمید آیا وقت آن رسیده که شغل خود را عوض کنید یا خیر.

 شنیدن کتاب چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که نسبت به شغلشان احساس خوبی ندارند با خواندن این مقاله می‌توانند تصمیم جدی‌تر و عاقلانه‌تری درباره شغل خود بگیرند.

 بخشی از کتاب صوتی چگونه بفهمیم باید شغل خود را عوض کنیم

احساس ارزشمندی نمی کنید

وقتی احساس می کنید که ورودی شما ارزشی ندارد، کارتان کمتر نیازتان را بر آورده می کند. این دو موضوع علائم شفافی هستند که نشان می دهند زمان ایجاد تغییر اساسی در موقعیت فعلی تان است. یکی از مؤلفه های اصلی روابط سالم مورد تحسین و قدردانی قرار گرفتن است. اگر احساس نمی کنید که شما در شغلتان مهم، به رسمیت شناخته شده، و محترم هستید، ممکن است بخواهید در مورد ادامه دادن آن شغل تجدید نظر کنید.

به میزان بازده سرمایه (ROI) تان نگاهی بیاندازید

وقتی کار جدیدی را شروع می کنیم، بر روی یک منحنی فرضی سوار می شویم: منحنی همکاری ما در طول زمان. که یک سر آن کیفیت و رضایت کاری است و طرف دیگر آن درآمد و رضایت مالی. این منحنی همیشه باید رو به بالا باشد. شما باید به اندازه ای که تلاش می کنید، انرژی صرف می کنید و ارزش خلق می کنید، از کارخود درآمد کسب کنید و رضایت داشته باشید. البته در هر شغلی نقطه ای از زمان وجود دارد که منحنی کاری رو به پایین می رود. ممکن است در اثر کمبود اشتیاق، علاقه یا درگیر شدن در کار باشد. چه در سال اول کارتان اتفاق بیفتند و چه در سال بیستم فرقی ندارد، اگر این حرکت رو به پایین ادامه پیدا کند، وقت انتقال و جابجایی رسیده است.

احساسات منفی بیشتر می شوند

اگر دیدید که دائما در حال شکایت کردن هستید، احساسات منفی دارید یا اغلب روی چیز هایی که درست کار نمی کنند تمرکز دارید، این ها علامت اطمینان بخشی است مبنی بر اینکه وقت بررسی یک تغییر است. دلیلش اینجاست: اگر احساس بی ارزشی بکنید و احساس کنید حقوق کمی در قبال کاری که می کنید دریافت می کنید، این احساس منفی توسعه می یابد و روی عملکردتان، روابطتان و شهرتتان تأثیر می گذارد. در مورد حرکت بعدی تان شفاف عمل کنید، گام هایی را در جهت آن بردارید و روی آینده تان تمرکز کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان