دانلود کتاب صوتی سورمه‌سرا با صدای شاهرخ فروتنیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سورمه‌سرا اثر رامبد خانلری

دانلود و خرید کتاب صوتی سورمه‌سرا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سورمه‌سرا

کتاب صوتی سورمه‌سرا نوشته رامبد خانلری است که با صدای شادی فروتنیان منتشر شده است. کتاب سورمه‌سرا داستانی جذا است که در فضایی عجیب روایت می‌شود. فضایی که آن را نمی‌شناسید و باید لحظه به لحظه کشفش کنید.

درباره کتاب سورمه‌سرا

راوی مرد جوانی است که با همسرش هدیه زندگی می‌کرده، هدیه باردار می‌شود و کودکش را از دست می‌دهد، هدیه افسردگی می‌گیرد و بعد از مدتی با قرص برنج خودکشی می‌کند. مرد به شدت حال روحی بدی دارد و با اینکه چند سال گذشته است باز هم نتوانسته از فشار آن اتفاق خارج شود، تا اینکه یک روز یک نامه با دست‌خط هدیه دریافت می‌کند، نامه‌ای که به او می‌گوید فراموشش کند و به زندگی‌اش برسد. مرد متوجه تمبر نامه می‌شود که مربوط به جایی به نام سورمه‌سرا است. به راه می‌افتد تا همسرش را پیدا کند اما زمانی که به نزدیکی سورمه‌سرا می‌رسد می‌فهمد چیزی طبیعی نیست. قرار می‌شود شب را در قبرستان بماند و بعد سراغ سورمه‌سرا برود اما قبرستان عجیب است مرده‌ها از قبر بیرون می‌آیند و آدم‌ها ناپدید می‌شوند.

کتاب سورمه‌سرا در جایی میان خواب و رویا روایت می‌شود دنیایی که می‌تواند با سیاهی‌اش راوی را ببلعد. دنیای تاریکی که هیچ‌کس نمی‌داند کجاست. سورمه‌سرا یکی از آثار سوررئال ادبیات داستانی معاصر ایران است و بسیار جذاب و درعین‌حال وهم‌انگیز است.

شنیدن کتاب سورمه‌سرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های وهم‌آلود پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رامبد خانلری

رامبد خانلری در سال ١٣۶٢ در تهران متولد شد. او تحصیلاتش را در رشته مهندسی شیمی صنایع پتروشیمی تکمیل کرد و از سال ۱۳۸۶ داستان نویسی را آغاز کرد. اولین مجموعه داستان خانلری سرطان جن نام داشت. این اثر نامزد نهایی دریافت جایزه جلال شد و جایزه مهرگان بهترین مجموعه داستان دو سالانه ۹۲-۹۳ را از آن خود کرد. از میان آثار دیگر او می‌توان به سورمه سرا، گربه زاد و آقای هاویشام اشاره کرد. 

نظرات کاربران

غزاله بادپا
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

(این مرور بر روی کتاب سورمه‌سرا نوشته شده ،من از نسخه صوتی و نوع گویندگی خبر ندارم) اگر شما عزیزی را از دست بدهید و بعد از چند سال نشانه هایی از زنده بودن او به دستتان برسد ، شال و

- بیشتر
Parisa Sharafi
۱۴۰۲/۰۵/۲۲

به نظر من داستان عمق نداشت. صرفا تصویرسازی بود. خوانش کتاب هم اصلا حرفه ای نبود.

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۹۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۹۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان