دانلود کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش با صدای محمدرضا علی‌اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش اثر دیوید کاکس

دانلود و خرید کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش

معرفی کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش

کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش نوشته دیوید کاکس است. او در این اثر ده شرکت از حوزه‌های مختلف را بررسی می‌کند که همگی یک ویژگی مشترک دارند: باوری قوی به هوش و خلاقیت کارمندانشان. 

این کتاب صوتی را با ترجمه فیرزوه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی و با صدای محمدرضا علی اکبری می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش

دیوید کاکس در کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش مخاطبانش را با ده شرکت مختلف آشنا می‌کند. این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف مشغول به کار هستند. برخی از آن‌ها تغییر شکل داده‌اند و به شرکت دیگری تبدیل شده‌اند. اما همگی در یک ویژگی مشترک هستند: این شرکت‌ها به هوش و خلاقیت کارمندانشان باور دارند. بر اساس همین باور، کار آن‌ها بر پایه یک سری اصول مشخص به جلو می‌رود. 

بسیاری از کسب ‌و کارها فعالیت مشابه دارد. اگر از بیرون به آن‌ها نگاه کنید نمی‌توانید فعالیتشان را تفکیک کنید اما اگر از آن‌ها دیدار کنید ممکن است به نظرتان برسد که در کشوری خارجی هستید و از یک هتل بزرگ زنجیره‌ای دیدن می‌کنید. آن‌ها تلاش کردند تا محیط و فضایی الهام‌بخش برای کارمندانشان فراهم کنند. محیطی که به آنان کمک می‌کند تا خلاقیتشان را پرورش دهند.

او همچنین از کسب و کارهایی می‌گوید که در نیمه راه متوجه شدند ایجاد این تغییرات برایشان ضروری است. آنان این باور را که کارمندانشان خلاق هستند پذیرفتند و همین موضوع باعث شد تا به موفقیتی که انتظارش را می‌کشیدند، دست پیدا کنند.

به عنوان نمونه شرکت اپل را در نظر بگیرید. این شرکت فضایی را ایجاد کرده است که کارمندان بتوانند مرتبا با یکدیگر ارتباط داشته باشند. اپل تمرکز و توجهش را از روی مدیریت جزیی کارمندان برداشته است و در تلاش است تا فضا و محیطی ایجاد کند که یادآور نماد بی نهایت باشد. 

کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب صوتی می‌تواند الهام‌بخش و راهنمایی عالی برای تمام کسانی باشد که دوست دارند کسب و کارشان در زمره شرکت‌های خلاق و معتبر دنیا قرار بگیرد. اگر دوست دارید با شرکت‌های موفق دنیا که توانستند به کمک خلاقیتشان پیشرفت کنند، آشنا شوید، کتاب صوتی ده کسب و کار خلاق الهام بخش را گوش کنید. 

درباره دیوید کاکس

دیوید کاکس یک مشاور کسب و کار خلاق است. او از دهه ۱۹۷۰ آغاز به کار کرده است و در این مسیر موفق شده است تا به کسب و کارهای بسیاری کمک کند و در ایجادشان نقش داشته باشد. دیوید کاکس در دانشگاه در رشته هنرهای زیبا تحصیل کرد و متوجه گرایشش به خلاقیت شد و آن را پرورش داد. علاوه بر این با گذراندن دوره‌های NLP و داشتن مجوز به کار روانشناسی بالینی مشغول بود. کتاب «تفکر خلاق» یکی از آثار مهم و شناخته شده دیوید کاکس است.

نظرات کاربران

a.roosta
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

به نظر من هیچکدوم از شرکت هایی که گفته شد به جز اپل کار خاص و جالبی رو انجام نمیدادند شاید هم کارشون جالب بود اما نویسنده خوب نتونسته بود بیانشون کنه و گسترش و بسط بده در کل من

- بیشتر

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان