دانلود کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ اثر موسسه HTeBooks

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

معرفی کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ نوشته موسسه HTeBooks  است که با ترجمه عیسی مادی و تایماز رضوانی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد نسبت به خودتان بهترین احساس را داشته باشید.

درباره کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

شما باید بدانید که انسان فوق‌العاده‌ای هستید، فراتر از آنچه فکر می‌کنید. اما گاهی ممکن است در مورد خود احساس متفاوتی داشته باشید. این امر کاملاً طبیعی است، زیرا در زندگی تجربیات و موقعیت‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند سبب ناراحتی شما شود و اینکه احساس بدی نسبت به خود داشته باشید.

ممکن است در ابتدا چیزی یا شخصی باعث شده باشد که شما نسبت به خود و توانایی‌های خود تردید یا احساسی ناخوشایند داشته باشید، ولی باز هم این امکان وجود دارد که شما بتوانید از بروز چنین احساساتی جلوگیری کنید. شما با انتخاب‌های آگاهانه‌ای که انجام می‌دهید می‌توانید برای خود این فرصت را مهیا کنید تا احساس خوبی داشته باشید.

انتخاب این گزینه‌ها دقیقاً همان چیزی است که در این کتاب یاد خواهید گرفت. در این کتاب ۲۵ راهکار آورده شده است که با کمک آنها می‌توانید احساس خوبی در مورد خودتان داشته باشید. سعی کنید این موارد را به خاطر بسپارید و به یک روش تفکر و زندگی تبدیل کنید. به زودی درخواهید یافت که تحت هر شرایطی، شما این توان را دارید که احساس راحتی بیشتری نسبت به خود داشته باشید. این کتاب انگیزه شما را چند برابر خواهد کرد. کافی است اجازه دهید افکار و ایده‌های خوب میهمان همیشگی ذهن شما باشند.

شما هستید که به طور فعال برای دیدن، احساس و تجربه گام برمی‌دارید که واقعاً چقدر از آنچه فکر می‌کنید بزرگتر است. این ۲۵ عمل قدرتمند به محض انجام آنها تأثیرگذار هستند، اما حتی اگر به عادت تبدیل شوند از قدرت و موثرتری نیز برخوردار هستند. این چیزها را به یک روش تفکر و یک زندگی تبدیل کنید. به زودی و در هر شرایطی که باشید احساس راحتی در مورد خود راحت تر خواهید شد. فقط خودتان را متقاعد نمی‌کنید که فرد بزرگی هستید. شما می‌دانید و احساس می‌کنید که واقعاً بزرگ هستید.

کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ را بشنوید و بدانید در دنیای تازه‌ای خواهید بود شما می‌توانید خودتان را دوباره پیدا کنید و از احساسات منفی‌تان دور شوید. این کتاب شما را با خودتان آشتی می‌دهد و زندگی را برایتان آسان‌تر می‌کند. شما با ۲۵ اصل ساده و کاربردی زندگیتان را تغییر می‌دهید و می‌فهمید تغییر آن‌چنان هم سخت نیست فقط باید بدانی چه می‌کنید.

شنوندگان این کتاب می‌توانند با خیال راحت زندگیشان را تغییر دهند و بدانند در آینده حال روحی بهتری خواهند داشت، بعضی کتاب‌ها تمام زندگی شما و تصمیم‌های آینده‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و مسیر خوشبختی را برای شما روشن می‌کنند کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ یکی از این کتاب‌ها است که شما را تا مسیر خوشبختی همراهی می‌کند.

شنیدن کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنیای یک زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

نیلوفر
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

با این موضوع کتاب های زیادی هست ولی این کتاب خیلی خلاصه و مفید مطالب را گفته که بنظرم عالیه 🌙 گویندگی هم عالی بود

Rzarastgar
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

برای این روزها کتاب خوب و به جایی است. البته به نظر می رسد که در قسمت معرفی کتاب نام مترجم و گوینده از هم متمایز نشده و هر دو به عنوان مترجم درج شده است.

Nastaran
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

با سلام و درود ‌گفتارش آموزنده بود به شرط اینکه عمل کنیم دو سه بار باید گوش داد تا دقیق مطالب رو جذب کرد

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان