دانلود کتاب صوتی کاست کابوس ـ شماره‌ی ۶ ـ قلب افشاگر با صدای اطهر کلانتری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاست کابوس ـ شماره‌ی ۶ ـ قلب افشاگر اثر ادگار آلن‌پو

دانلود و خرید کتاب صوتی کاست کابوس ـ شماره‌ی ۶ ـ قلب افشاگر

انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کاست کابوس ـ شماره‌ی ۶ ـ قلب افشاگر

کتاب صوتی کاست کابوس (گوشه‌ی وحشت) ـ شماره شش از مجموعه داستان‌های ژانر وحشت رادیو گوشه است.

در این شماره داستان کوتاه قلب افشاگر از مجموعه داستان در قلمروی مرگ نوشته ادگار آلن پو را با صدای اطهر کلانتری می‌شنویم.

درباره کتاب صوتی کاست کابوس (گوشه‌ی وحشت) ـ شماره شش

کتاب صوتی کاست کابوس (گوشه‌ی وحشت) ـ شماره شش از مجموعه کاست کابوس است. در این شماره داستان کوتاه قلب افشاگر نوشته ادگار الن پو، نویسنده مشهور ژانر جنایی و معمایی را می‌شنویم.

 قلب افشاگر یکی از آثار مشهور جنایی و رازآلود آلن پو است که اصل انگلیسی آن تنها ۴ صفحه است ولی آلن پو در همین صفحات اندک شما را به اوج دلهره می‌برد. 

داستان درباره کسی است که پیرمردی را تنها به خاطر نوع نگاهش می‌کشد. پیرمردی با چشمانی مانند چشم کرکس. آبی کمرنگ با پرده‌ای که انگار رویش کشیده شده. چشمانی که می‌توانند خون را در رگ‌های راوی منجمد کنند. این داستان هول انگیز را با روایت اول شخص یعنی همان قاتل دیوانه می‌شنوید.

کتاب صوتی کاست کابوس (گوشه‌ی وحشت) ـ شماره شش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ادگار الن پو

ادگار آلن پو متولد ۱۸۰۹ و در گذشته ۱۸۴۹، نویسنده، ویراستار و منتقد ادبی آمریکایی است. آلن پو که از پیشتازان ژانر جنایی-کارآگاهی در ادبیات آمریکا به شمار می‌رود، بیشتر به سبب همین داستان‌های کوتاه اسرارآمیزش شناخته می‌شود.

او یکی از نخستین نویسندگان مشهور آمریکایی است که تلاش کرد تنها از راه نویسندگی زندگی کند و این برای او شرایط مالی سختی را به همراه داشت.

پدر و مادر ادگار، بازیگر بودند. اما پدرش آنها را ترک کرد و مادرش یک سال بعد درگذشت. ادگار به خانواده‌ای که هیچگاه به طور رسمی سرپرستی او را نپذیرفتند سپرده شد. او دوران نوجوانی را به همراه این خانواده بازرگان سپری کرد که بخشی از آن در انگلیس گذشت. آلن پو به دلیل مشکلات مالی نتوانست تحصیلش در دانشگاه ویرجینیا را ادامه دهد و به کارهایی مانند منشی‌گری و خبرنگاری روی آورد.

آلن‌پو سپس به ارتش پیوست و نخستین تلاش‌هایش برای نویسندگی را در زمینه شعر آغاز کرد. سبک خاصی از نقد ادبی را در پیش گرفت که زمینه را برای سفرهای زیاد او در شهرهای گوناگون آمریکا فراهم کرد.

ادگار آلن‌پو در مجلات ادبی در سمت‌های گوناگونی کار کرد و قصد داشت خود مجله‌ای را بنیانگذاری کند، اما هیچگاه فرصت آن را نیافت. آلن پو خیلی زود و در ۴۰ سالگی به دلیلی که هیچگاه به روشنی مشخص نشد درگذشت.

اکنون جایزه ادگار، به یاد سبک ویژه او، به نویسندگان داستان‌های جنایی و رمزآمیز اهدا می‌شود. ادگار آلن پو با سبک خاص روانشناسانه و دلهره‌آورش در داستان‌نویسی، در شکل‌گیری نسلی از نویسندگان پرطرفدار در این ژانر مانند آگاتا کریستی و آرتور کانن دویل نقش مهمی داشت.

معرفی نویسنده
عکس ادگار آلن‌پو
ادگار آلن‌پو
آمریکایی | تولد ۱۸۰۹ - درگذشت ۱۸۴۹

در ذهن اهالی ادبیات و داستان، نام ادگار آلن پو به داستان معمایی و ژانر وحشت گره خورده است. آلن پو، نویسنده مشهور امریکایی است که البته در زمان حیات خود به عنوان روزنامه‌نگار، ویراستار و منتقد ادبی نیز فعالیت می‌کرد.

نظرات کاربران

mahdi
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خیلی خوب بود

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان