دانلود کتاب صوتی سیر تا پیاز زندگی موفق با صدای امین بسمل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیر تا پیاز زندگی موفق اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی سیر تا پیاز زندگی موفق

معرفی کتاب صوتی سیر تا پیاز زندگی موفق

کتاب صوتی سیر تا پیاز زندگی موفق نوشته موسی زمان زاده و محمد جولایی به نکاتی در مورد برخورد با مشکلات و چگونه داشتن، زندگی موفق می آموزدکه می توانیم با کمک این کتاب هم خانواده و هم جامعه‌ی پویایی داشته باشیم.

درباره کتاب سیر تا پیاز زندگی موفق!

یکی از نکات مهمی که در خانه تعادل ایجاد می کند سعه‌ی صدر است که پدر و مادر با نشان دادن آن از خود، می توانند فرزندان خود را رهنمون باشند، دوران تکاملی فرزندان با فراز و نشیب هایی روبه‌رو است، همانطور که می‌دانیم تحمل سختی‌ها ظرفیت انسان‌ها را زیاد می‌کند، خانواده‌ی خوب از زوج‌های خوب و منطبق درست شده است که اخلاق آنها موجب عزت نفس و تقویت شخصیت در بین اعضای خانواده می‌شود، همیشه از استرس دور بودن و نیمه‌ی لیوان را پر دیدن درواقع انرژی درمانی در میان خانواده و کل جامعه می باشد و این مجموعه تعادلی در هر جامعه به‌وجود می‌آورد.

شنیدن کتاب سیر تا پیاز زندگی موفق! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب سیر تا پیاز زندگی موفق!

به‌طور قطع منظور از ظرفیت همان سعه‌صدر است که در فارسی بهتر از دو واژه گنجایش و تحمل، معادلی برای آن نمی‌توان یافت این معنا برای ظرفیت، در لغت‌نامه معین هم آمده است.

پس ظرفیت یعنی گنجایش روحی برای تحمل کردن. آن‌هم نه تحمل درد، بلکه تحمل سختی‌ها و احساسات مختلف و بالاتر از آن، تحمل احساسات متضاد در کنار هم. ظرفیت، همان چیزی است که برای گذشت کردن، عفو و اغماض و برای بسیاری از لوازم خوش خلقی به آن احتیاج داریم. ظرفیت، که افزایش یابد کارهای بزرگ هم کوچک جلوه می‌کنند، اضطراب کم می‌شود و آرامش پایدارتری به‌دست می‌آید. 

نظرات کاربران

javad vahdati
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

خوبه، ازش راضی ام😙

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان