دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد با صدای حسن آزادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آن کلاوسر

دانلود و خرید کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آن کلاوسر است. این کتاب اولین بار در سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد. «بنویس تا اتفاق بیفتد» به این موضوع می‌‌پردازد که با طرز فکر درست، هیچ رؤیایی بزرگ و نشدنی نیست. کتاب، القاءکننده‌‌ی نوعی مثبت‌‌اندیشی است و با گام‌‌هایی که برمی‌‌شمرد اهداف و آرزوهای انسان را دست‌‌یافتنی می‌‌نماید.

این اثر با ترجمه‌ی ندا رشیدی و جهان قطب شاهی در انتشارات نوین کتاب گویا منتشر شده است.

درباره‌ کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد کتابی راهنما در جهت تبدیل کردن رؤیاهای انسان به واقعیت‌‌های عینی از طریق گام‌‌های ساده در زندگی روزانه و تمرین این گام‌‌هاست. نویسنده ابتدا توضیح می‌‌دهد که انسان‌‌ها با نوشتن اهدافشان روی کاغذ در جهت رسیدن به آن هدف تلاش می‌‌کنند. کلاوسر مثال‌‌هایی را درباره‌‌ی افراد مشهور می‌‌زند که آن‌‌ها نیز اهدافشان را می‌‌نوشتند و در موعد مقرر به آن اهداف می‌‌رسیدند. بنابراین تکیه‌‌ی اصلی کلاوسر در «بنویس تا اتفاق بیفتد» تمرین‌‌های نوشتن اهداف روی کاغذ است.

کلاوسر در این کتاب با مثال‌‌هایی ساده توضیح می‌‌دهد که وقتی اهداف نوشته شوند، عمکرد سیستم مغز انسان طوری عمل می‌‌کند که همان اهداف را شناسایی و اعمال انسانی را بر اساس آن تنظیم می‌‌کند. وظیفه‌‌ی این مورد به عهده‌‌ی سیستم فعال‌‌کننده‌‌ی شبکه‌‌ای درون مغز است. کلاوسر پیشنهادهای انگیزشی و مثبت‌‌اندیشی را این‌‌گونه پیش می‌‌کشد که با نوشتن مستمر و متوالی، اهداف اصلی به سرعت روی کاغذ خواهند آمد. از نظر هنریت کلاوسر قرار نیست شما یک نویسنده‌‌ی درجه‌‌ یک باشید تا بنویسید بلکه هرچقدر ساده‌‌تر بنویسید با خود و سیستم مغزتان بهتر ارتباط گرفته‌‌اید.

نویسنده در کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد از ترس‌‌های آدمی غافل نیست. کلاوسر غلبه بر ترس‌‌ها و اضطراب‌‌ها را هم در نوشتن می‌‌داند. توضیح کلیدی کلاوسر بر این است که همان اندازه که درباره‌‌ی اهداف می‌‌نویسید درباره‌‌ی ترس‌‌هایتان هم بنویسید تا آن‌‌ها را بشناسید و با آن‌‌ها شروع به مقابله کنید.

فرمول طلایی کلاوسر این است که هرچقدر بتوانید ترس‌‌هایتان را بنویسید به زندگی و آرزوهایتان نزدیک‌‌تر شده‌‌اید و به آن‌‌ها هدف‌‌دار نگاه کرده‌‌اید. هنریت کلاوسر نکته‌‌وار و خلاصه، موفقیت را در سه چیز می‌‌بیند: اول نوشتن اهداف که باعث می‌‌شود شبکه‌‌ی مغزی، ناخودآگاه به آن‌‌ها فکر کند. دوم هدایت شبکه‌‌ی مغزی به این مسیر و سوم نوشتن درباره‌‌ی ترس‌‌ها و اضطراب‌‌ها. تمام توصیه‌‌های کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد برای این است که به ما نشان دهد که رسیدن به آرزوها و رؤیاها سخت نیست و فقط کافی است که خودمان را بهتر بشناسیم.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم؟

همه‌‌ی کسانی که راه رسیدن به آرزوها و رؤیاها را سخت می‌‌بینند و از ترس‌‌های زندگی واهمه دارند، مخاطبان مناسبی برای کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد هستند.

چرا باید کتاب صوتی بنویس تا اتتفاق بیفتد را بشنویم؟

از دو جنبه می‌‌توان به این سؤال پاسخ داد: اول این‌‌که این کتاب، مثبت‌‌اندیشی و انگیزه را درون مخاطب افزایش می‌‌دهد و دوم این‌‌که با شنیدن این کتاب و انجام تمرین‌‌هایش، شنونده خلقیات و رفتار خود را بهتر می‌‌شناسد.

درباره‌ هنریت آن کلاوسر

هنریت آن کلاوسر نویسنده‌‌ی مطرح آمریکایی در زمینه‌‌ی مثبت‌‌اندیشی، روانشناسی نوشتن و راه‌‌های رسیدن به موفقیت است. او که دارای مدرک دکتری است در دانشگاه‌‌های متعددی همچون دانشگاه سیاتل، دانشگاه واشنگتن، دانشگاه فوردام، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و دانشگاه لتبریج تدریس کرده است. او یکی از زنان مطرح در زمینه‌‌ی تبلیغ موفقیت در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌‌آید.

کتاب‌‌های کلاوسر به زبان‌‌های مختلف همچون ژاپنی، رومانیایی، اسپانیایی، ایرانی و غیره ترجمه شده است. تاکنون از وی پنج کتاب به نام‌‌های «بنویس تا اتفاق بیفتد»، «نوشتن در هر دو طرف مغز: تکنیک‌‌های پیشرفته برای افرادی که می‌‌نویسند»، «با قلمی در دست»، «قلب خود را روی کاغذ بگذارید، در یک دنیای بی‌‌پایان متصل بمانید» و «کتاب آمریکایی مُردن» منتشر شده است. علاوه بر این، او در بیست و هفت عنوان کتاب، به دیگران مشاوره و راهنمایی داده است. او همچنین با نشریات گوناگون آمریکایی از نشریات سبک زندگی گرفته تا مجلات زنان و سلامتی همکاری داشته است.

هنریت آن کلاوسر آن‌‌گونه که خودش می‌‌گوید زندگی‌‌اش را وقف بازشناسی لذت نوشتن کرده است. او از طریق کتاب‌‌هایش، کارگاه‌‌هایش، ویراستاری، مشاوره‌‌ها و راهنمایی کتاب‌‌ها و پایان‌‌نامه‌‌ها به افراد مختلف کمک می‌‌کند که به صحبت‌‌های روزانه‌‌شان اعتماد کنند و درباره‌‌ی آن‌‌ها با هم حرف بزنند. جمله‌‌ای که او به آن اعتقاد دارد این است که در دنیایی که روزبه‌‌روز در حال پیشرفته‌‌تر شدن است، باید زندگی را وقف کمک به مردم کرد تا با هم فکر کنند، برای بهبود کارایی‌‌شان عمل کنند و اصل انسانیت که همان ارتباط است را فراموش نکنند.

چه کسانی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند؟

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد با ترجمه‌‌های متعددی در دسترس مخاطبان قرار دارد. برخی از ترجمه‌ها عبارتند از:

ترجمه‌‌ی ندا رشیدی و جهان قطب‌‌شاهی (انتشارات کتیبه پارسی)/ ناشر صوتی: نوین کتاب گویا/ گوینده: حسن آزادی

ترجمه‌‌ی محمد گذرآبادی (انتشارات مؤسسه خدمات فرهنگی رسا)

ترجمه‌‌ی مهدی نکویی (انتشارات نگاه نوین)

ترجمه‌‌ی مریم تقدیسی (انتشارات پندار تابان)

ترجمه‌‌ی علی‌‌اصغر شجاعی و پرستو عوض‌‌زاده (انتشارات شبگون)

نظرات کاربران

Morteza
۱۴۰۰/۰۱/۰۷

افکار درون سر میتوانند یک باتلاق تیره باشند !! خیلی حرف تو این جملش بود 👍

کاربر ۴۶۱۱۱۳۳
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

عالی من این کتاب رو دارم

حامد شفق
۱۳۹۹/۱۰/۱۱

عالی

samira
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

هنوز کامل نخوندم ولی کتاب خوبی به نظر میاد

زمان

۹ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۵۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان