دانلود کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت

معرفی کتاب صوتی کنجکاوی در سرنوشت

کنجکاوی در سرنوشت؛ با شوق و اشتیاق زندگی کنید اثری از آنتونی رابینز، نویسنده و سخن‌ران حرفه‌ای آمریکایی است.

 درباره کتاب کنجکاوی در سرنوشت

 رابینز در این کتاب صوتی با شما راجع به زندگی مشتاقانه سخن می‌گوید. او در این کتاب صوتی می‌گوید بسیاری از ما در زندگی کارهایی را انجام می‌دهیم که از آنها لذت نمی‌بریم و هر روز کارهایی تکراری انجام می‌دهیم با این حال بطور کامل از آنچه که انجام می‌دهیم لذت نمی‌بریم. حقیقت ماجرا این است که ما تصمیم نگرفته‌ایم تجربه‌ایی فوق العاده داشته باشیم و نمی‌دانیم برای تبدیل آن فعالیت به تجربه‌ای فوق‌العاده چه کار‌هایی باید انجام دهیم.

او عقیده دارد  اکثر ما هیچ وقت تجربه‌ای را به صورت هدفی مشخص در نظر نگرفته ‌ایم. هدف ما انجام کار یا رسیدن به چیزی است ولی در خلال این زمان لزوما به دنبال احساس شادی نیستیم. 

هدف رابینز از این کتاب بالابردن رضایت شادی از انجام کارهای روزانه برای دستیابی به موفقیت است.

او در کتاب کنجکاوی در سرنوشت به شما آموزش می‌دهد چگونه رای خود هدفی را تعیین کنید چون اگر هدف مشخصی نداشته باشید هر چیزی که در محیط شما اتفاق می‌افتد شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد در نهایت محیط می‌تواند شما را به هر سمت و سویی سوق دهد.

 برای افزایش کیفیت زندگی‌تان، استانداردهای خود را بالا ببرید. سطح توقعی که از خود دارید را بالا ببرید.

چنانچه می‌خواهید در هر چیزی تبحر پیدا کنید باید دقیقا بدانید که به دنبال چه چیزی هستید و برای دستیابی به آن باید چه اتفاقی برای شما بیفتد. سنجش کیفیتی که به خوبی شکل گرفته است همواره بر پایه شرایطی استوار شده که شما می توانید آن را تحت کنترل خود داشته باشید.

شنیدن کتاب کنجکاوی در سرنوشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند با شور و اشتیاق زندگی را ادامه دهند، مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان