دانلود کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

معرفی کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق نوشته جیم ران است که با ترجمه خاطره باقری منتشر شده است. این کتاب به ما می‌گوید همه ما به دنبال بهترین معاملهِ ممکن هستیم. پس راه درست معامله چیست.

درباره کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

اغلب اوقات مهم‌ترین خریدهای ما نه توسط اسکناس‌هایِ دلار بلکه توسط زمان‌مان به دست می‌آید. این حقیقتی است که اغلب ما از یاد می‌بریم که ارزش زمان از پول بیشتر است. همیشه می‌توان پول بیشتر به دست آورد، اما نمی‌توانید زمان بیشتری به دست آورید. همیشه باید از زمانتان عاقلانه استفاده کرده و برای زمانی که صرف کرده‌اید بهترین بازدهی را دریافت کنید.

همه انسان‌ها می‌توانند مانند کرم ابریشم از پیله خارج شده، دگرگون شوند و به دل آسمان بروند. طی این رشدِ فردی، اطلاعات درونی شده و از سوی دیگر، الهام‌بخش دیگران می‌شود. هنگامی که برای یادگیری زمان صرف می‌کنید، بر روی خود و آینده‌تان سرمایه‌گذاری کرده‌اید. یک ایده خوب می‌تواند آینده‌تان را به طرز موثری تغییر دهد. از سلامتتان گرفته تا وضعیت مالی و روابطتان.

شنیدن کتاب فلسفه زندگی موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر مسیر زندگی و پیشرفت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیم ران

جیم ران سال‌هاست که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متفکرین عصر حاضر مورد ستایش و تقدیر قرار گرفته و نسلی از استادان رشد فردی را آموزش، تعلیم و پرورش داده است. همچنین، صدها نفر از مدیران اجرایی معتبرترین سازمان‌های آمریکا از دانش او بهره می‌جویند.

بیش از چهل سال است که جیم ران کانون تعالیم خود را روی مبانی رفتار بشر که بیشترین تأثیر را بر پیشرفت فردی و کاری افراد بر جا می‌گذارد، متمرکز کرده است. جیم ران، ملاکی برای سنجش سایر استادان انگیزه به شمار می‌رود. او این قابلیت ویژه را دارد که می‌تواند بینش‌های عمیق و خارق‌العاده را در قالب اصول و وقایعی ساده و معمولی مطرح کند و به واسطهٔ همین، خوانندگان و شنوندگان تعالیم وی شیفته و مسحور سخنان او می‌شوند.

سمینارهای جیم‌ ران در سطح اروپا، آسیا، استرالیا، آفریقا و همچنین در شهرهای مهم آمریکای شمالی برگزار می‌شود. او عضو انجمن سخنرانان ملی آمریکاست و در سال ۱۹۸۵ جایزهٔ CPAE را برای مهارت در اجرا و سخنرانی از آنِ خود کرد. همچنین، در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزهٔ استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی شد.

بخشی از کتاب صوتی فلسفه زندگی موفق

یک دلیل خوب برای اینکه همه دوست دارند به آمریکا بیایند وجود دارد، و آن هم نردبان ترقی اقتصادی شگفت‌انگیزمان است. نردبان اقتصادی آمریکا از افرادی که روزانه چند دلار درآمد دارند تا کسانی که روزانه صدها میلیون حقوق می‌گیرد را دربرمی‌گیرد. اما چگونه می‌شود از سالی چند صد میلیون درآمد به چند میلیون در سال برسیم؟ در واقع این سؤال چند میلیون دلار می‌ارزد، نه؟ بازهم می گویم، جوابش فلسفه است.

شما می‌توانید منتظر بمانید تا دولت حداقل دستمزدها را بالا ببرد که به آن فلسفه مداخله دولت می گوییم. اما اگر منتظر باشید چنین اتفاقی بیافتد، هیچوقت یک فرد پردرآمد نمی‌شوید. حتی نمی‌شود برای اتفاق افتادن چنین چیزی به شرکتی که در آن کار می‌کنید وابسته باشید.

می‌توانید فلسفه تقاضا که براساس آن از کارفرمایتان تقاضای حقوق بیشتر می‌کنید را امتحان نمایید. ممکن است این کار درآمدتان را بیشتر کند. اما آیا اینگونه میلیونر می‌شوید؟ خیر. حتی اگر با دیگر کارمندان متحد شده و اعتصاب کنید هم با فلسفه همبستگی دسته‌جمعی میلیونر نمی‌شوید. هیچ یک از این فلسفه‌ها و روش‌ها شما را به هدفی که می‌خواهید نمی‌رساند. این‌ها اصلاً جواب نمی‌دهند.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

rezasolouki
۱۳۹۹/۰۸/۰۹

این قیمت منصفانه نیس

so mo
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

این متن کامل کتابه یا میکروکتابه؟ مدتش خیلی کمه

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان