دانلود کتاب صوتی تو خفن هستی (خلاصه کتاب) با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو خفن هستی (خلاصه کتاب) اثر جن سینسرو

دانلود و خرید کتاب صوتی تو خفن هستی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی تو خفن هستی (خلاصه کتاب)

در میکروکتاب صوتی تو خفن هستی اثر جین سینسرو درباره جنگیدن در راه رسیدن به موفقیت می‌خوانید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکروکتاب تو خفن هستی

از این زندگی که داری خسته شدی؟ این زندگی که می‌خواستی نبود نه؟ خب چرا کاری نمی‌کنی؟ خسته شدی؟ نمی‌دانی باید چه کار کنی؟ پس همین الان بنشین و این میکروکتاب را بخوان. چون تو خفن هستی و باید برای رسیدن به موفقیت بجنگی تا آن را بدست آوری.

در میکروکتاب تو خفن هستی یاد می‌گیری که چطور در دنیای واقعی می‌توانی به خواسته‌هایت برسی و چطور موانع سر راهت را با راهکارهایی ساده برداری.

جین، نوسنده کتاب معتقد است که زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش ندارد برای رسیدن به خواسته‌هایتان تلاش نکنید. این کتاب، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک‌تایمز بوده و لحن صمیمی و مستقیم کتاب باعث شده تا افراد زیادی آن را یک راهنما برای زندگی بدانند.

شنیدن میکروکتاب تو خفن هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که دوست دارند در این دنیا قطعا به خواسته‌های خود برسند.

درباره جین سینسرو

جین سینسرو نویسنده، گوینده و مربی موفق آمریکایی است. او یکی از نویسندگان موفق در زمینه موفقیت و خودیاری هم است. مجموعه کتاب‌های «تو خفن هستی» از آثار این نویسنده است که همه آنها جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون بوده‌اند. جین سینسرو در حال حاضر به نویسندگی و گویندگی مشغول است. او به سراسر دنیا سفر می‌کند و در همایش‌ها سخنرانی می‌کند و به مردم کمک می‌کند تا به اهداف خود برسند.

بخشی از میکروکتاب تو خفن هستی

ابتدای زندگی همه ما شیرین است. وقتی که تو پا به این دنیا گذاشتی سرشار از شور و شوق بودی و فقط در لحظه حال زندگی می‌کردی. از هیچ چیزی در این دنیا خبر نداشتی و بابت هیچ چیزی هم شرمنده و غمگین نبودی. زمانی که بزرگ شدی شروع به جستجو در دنیای اطرافت کردی. دوست داشتی از هر چیزی سر درآوری. اطرافیانت که این حس کنجکاوی را در تو دیدند، هر چیزی که به آن باور داشتند را در مغزت فرو کردند. مثلا می‌گفتند که باید همیشه لاغر باشی، چون جامعه انسان‌هایی را درون خود راه می‌دهد که تناسب اندام داشته باشند.

پدر و مادرت همه این اطلاعات و باورها را از جامعه و پدر و مادر خود گرفته بودند. فکر می‌کردند که بهترین دانش موجود را به تو منتقل می‌کنند، غافل از اینکه خودشان هم قربانی همین باورهای نادرست شده بودند. این چیزهایی که یاد گرفتی هیچ ارتباطی با تو و هویت واقعی‌ات ندارد، به همین دلیل باید از خواب غفلت بیدار شوی. تمام سعی من در این میکروکتاب این است که به تو کمک کنم تا به این هدف مهم و بیداری برسی. اما قبل از آن باید با ۲ ضمیر مهمی که در سرت قرار دارند آشنا شوی. ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه. ضمیر خودآگاه همیشه زنده و سرحال است و همه چیز را کنترل می‌کند. با خوابیدن تو می‌خوابد و وقتی بیدار می‌شوی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

ضمیر خودآگاه دائم به تو کارها و برنامه روزانه‌ات را گوشزد می‌کند. نکته مهم اینکه این ضمیر تا قبل از بلوغ به درستی کار نمی‌کند و وقتی وارد دوران بلوغ شدی، به مرور زمان تکامل پیدا می‌کند.

نظرات کاربران

مهشید
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

سلام.به نظر من این کتاب فوق العاده خوب است .زیرا اطلاعاتی که از چند کتاب میتوان گرفت در این کتاب صوتی وجود دارد .لطفا از این نوع کتاب بیشتر در سایت طاقچه بگذارید.

NEGAR.M2003
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

گویندگی خانم شهر روحی واقعا فوق العادست... صدای خاصش ادم رو شیفته حرفاش میکنه🥰

bahar12
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

سبکتو عالی هستی خانم روحی و آقای دادبه دادمهر در گویندگی همتاندارن.عالی هستن

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان