دانلود کتاب صوتی پوست نارنج با صدای مهدی پاکدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پوست نارنج اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی پوست نارنج

نویسنده:صمد بهرنگی
گوینده:مهدی پاکدل
انتشارات:آوا خورشید
امتیاز:
۴.۵از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پوست نارنج

کتاب صوتی پوست نارنج نوشته صمد بهرنگی داستان نمادینی است از زبان معلمی که در روستایی دور از شهر به بچه‌ها درس می‌دهد، روایت می‌شود. زنی در روستا مریض می‌شود و ساکنین فکر می‌کنند دوای درد او دم‌کرده‌ پوست نارنج است. اما در روستا هیچ نارنجی وجود ندارد.

نسخه صوتی کتاب تلخون را با صدای گرم مهدی پاکدل بشنوید و در دنیای افسانه‌ای زیبا غرق شوید.

کتاب صوتی پوست نارنج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی از شنیدن کتاب صوتی پوست نارنج لذت می‌برند. این داستان برای نوجوانان هم شنیدنی و جذاب است.

درباره صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظرات کاربران

❤️کتاب رادوست دارم❤️
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

متنی روان، گویندگی عالی، داستان پردازی جذاب داشت صمد بهرنگی نویسنده خوبی هست و با گویندگی آقای پاکدل یک کتاب صوتی زیبا شده بود 🌸 💞 💞

کاربر ۱۴۰۸۹۸۳
۱۴۰۰/۰۴/۲۲

داستانهای اقای بهرنگی رو دوست دارم خصوصا با صدای اقای پاکدل

روشنک
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

خیلی خوب بود

Nazanin
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

جذابیت متن ، گویندگی ، داستان همه عالیییی توصیه میکنم کتاب های دیگه ای که با گویندگی آقای پاکدل هست رو حتما بشنوید ... کتاب های آقای بهرنگی فوق العاده هستند

Amir
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

قشنگه

فاطمه بیگی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

داستان بسیار جذابیه و صدای آقای پاکدل واقعا خیلی خوب عجین شده با داستان. امیدوارم کتابهای زیادی رو با صدای آقای پاکدل از طاقچه بشنویم.

کاربر 2181509
۱۴۰۲/۰۱/۰۹

خیلی جالب و قشنگ بود، داستان خیلی روان و ساده بود و گویندگی مهدی پاکدل هم خوب بود ، در کل حس خوبی بهم داد با اینکه اتفاقی که تو داستان برای صاحب علی افتاده بود غمگین بود

کاربر 6628109
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

عالی

کاربر ۳۲۱۴۰۸۲
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

داستانی قشنگ با صدایی دلنشین ❤

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان