دانلود کتاب صوتی کچل کفتر باز با صدای مهدی پاکدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کچل کفتر باز اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی کچل کفتر باز

معرفی کتاب صوتی کچل کفتر باز

کتاب صوتی کچل کفتر باز اثر صمد بهرنگی درباره کچل فقیری است که آه در بساط ندارد و به همراه مادر پیرش زندگی می‌کند. او مورد ظلم حاکم قرار می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد که حقش را از حاکم بگیرد. 

داستان صوتی کچل کفتر باز را با صدای گرم مهدی پاکدل بشنوید و به دنیای کچل و حاکم سفر کنید.

درباره کتاب صوتی کچل کفتر باز

کتاب صوتی کچل کفتر باز داستان کچل فقیری است که به همراه مادرش زندگی می‌کند. آن‌ها خیلی فقیرند و در حیاطشان فقط یک درخت توت و یک بز دارند. حاکم به کچل کفتر باز ظلم می‌کند و او تصمیم می‌گیرد تا حقش را از پادشاه بگیرد. همین می‌‌شود که به کمک کفترهایش نامرئی می‌شود. او حالا به مبارزه حاکم می‌رود و حق مردم و همه فقیران را از حاکم می‌ستاند.

کتاب صوتی کچل کفتر باز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی از شنیدن کتاب صوتی کچل کفتر باز لذت می‌برند.  

درباره‌ صمد بهرنگی

صمد بهرنگی متولد ۲ تیر ۱۳۱۸ در تبریز آموزگار، منتقد اجتماعی، داستان‌نویس، مترجم، و پژوهش‌گر فولکلور آذربایجانی بود. او داستان‌های بسیاری نوشت و مهم‌ترین و معروف‌ترین داستانش ماهی سیاه کوچولو نام دارد. این کتاب با تصویرگری فرشید مثقالی جایزه براتیسلاوا را از آن خود کرده است. صمد بهرنگی درسش را در رشته‌ی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه تبریز خواند و همزمان به کار معلمی نیز مشغول بود. بهرنگی در ۹ شهریور ۱۳۴۷ در ارسباران به علت غرق شدن در رود ارس چشم از دنیا فروبست.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظرات کاربران

R.Khabazian
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

داستان "کچل کفترباز" یه فولکور معروف در زادگاه آقای بهرنگی (خطّه آذربایجان) هست که ایشون، تنها یکی از ماجراهای کچل رو با قلم خوب شون در این داستان (البته با تغییراتی) نگاشتند؛ چنان که خودشون هم در پایان این داستان میگن که

- بیشتر
کاربر 7688695
۱۴۰۲/۰۹/۲۳

سلام ودستمریزاد به اجراکننده برنامه خوبتون من کتاب زیا دوست دارم .لطفا قیمتها رو مناسب کنید تا همه استفاده کنن با تشکرررررر

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان