دانلود کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان آرمان سلطان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان اثر جی.کی. رولینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان

معرفی کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان

کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان سومین کتاب از مجموعه‌ی هری پاتر به قلم جی کی رولینگ است که در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. مجموعه‌ای بسیار پرطرفدار در ژانر فانتزی، که برای نویسنده‌ی بریتانیایی‌اش، جی. کی. رولینگ، شهرت چشم‌گیر و ثروت انبوه به ارمغان آورد و بخش مهمی از خاطرات بسیاری از کودکان را در سرتاسر جهان ساخت. هری پاتر و زندانی آزکابان نیز توانست نظر طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند و در مدتی کوتاه به فروشی کم‌سابقه برسد.

نسخه صوتی کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان با ترجمه‌ی ویدا اسلامیه و صدای گرم آرمان سلطان‌زاده منتشر شده است.

📢 توجه داشته باشید قیمت نسخه صوتی هریک از کتاب‌های مجموعه‌ی هری پاتر، به درخواست ناشر متنی، معادل نصف قیمت نسخه‌ی کاغذی آن تعیین شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان

کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان سومین جلد از مجموعه‌ی هشت‌جلدی هری پاتر و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است. اولین جلد این مجموعه در سال ۱۹۹۷ در بریتانیا توسط انتشارات بلومزبری چاپ شد. جی. کی. رولینگ نویسنده‌ی بریتانیایی که کتابش را چند انتشارات رد کرده و منتشر نکرده بودند، پس از انتشار اولین جلد این مجموعه، به شهرتی وسیع دست یافت. طرفداران ژانر فانتزی به‌خصوص نوجوانان از این کتاب جذاب استقبالی کم‌نظیر کردند تا مجموعه‌ی هری پاتر به ده‌ها زبان برگردانده شود.

داستان هری پاتر در مدرسه‌ی هاگوارتز می‌گذرد. مدرسه‌ای نامعمول که دانش‌آموزان در آن جادو می‌آموزند. در کتاب سوم این مجموعه یک زندانی فراری نقشی مهم ایفا می‌کند. ماجرا از این قرار است که هری پاتر سیزده‌ساله بعد از آن که از عمه‌اش مارج، به‌خاطر توهین به خود و خانواده‌اش عصبانی می‌شود، او را جادو و مثل بادکنکی باد می‌کند. این جادوی غیرمجاز و ترس هری از تنبیه و اخراج، باعث تصمیم او به فرار می‌شود. فرار هری با فرار یک زندانی از زندان آزکابان همراه می‌شود. زندانی اما غریبه نیست، سیریوس بلک، پدرخوانده‌ی اوست که به گمان هری، پدر و مادرش را او به ولدمورت (دشمن اصلی هری) فروخته است. در این اثنا، نگهبانان آزکابان هری را پیدا می‌کنند. هری فکر می‌کند که او را به‌خاطر جادوی ممنوعه‌اش گرفته‌اند، درحالی‌که دلیلش محافظت از او در برابر سیریوس بلک، زندانی فراری آزکابان است. سوالات و ابهامات در ذهن هری می‌چرخد و از سوی دیگر خطر تهدیدش می‌کند. ماجراهای هیجان‌انگیز و جادویی در سراسر داستان کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان به چشم می‌خورد و جذابیت‌های آشنای داستان‌های هری پاتر را می‌سازد، اما جذاب‌ترین بخش داستان روبه‌رو شدن هری با زندانی فراری است. سیریوس بلک زبان به حقایقی می‌گشاید که برای مدت‌ها قصد داشته به هری پاتر بگوید. رون ویزلی و هرمیون گرنجر در این فصل هم مانند همیشه همراه هری هستند.

جی کی رولینگ تنها یک روز پس از انتشار جلد دوم مجموعه‌ی هری پاتر، شروع به نوشتن جلد سوم آن، هری پاتر و زندانی آزکابان، کرد. او کار نگارش این کتاب را در کم‌تر از یک سال به پایان رساند. هری پاتر و زندانی آزکابان به‌گفته‌ی خودش بهترین تجربه‌ی نویسندگی او بود. تجربه‌ای که با نوشتن در فضایی آرام، به‌دور از نگرانی‌های مالی و فشار مطبوعات صورت گرفت. این تجربه‌ی لذت‌بخش، علاوه‌بر لذت‌آفرینی برای میلیون‌ها هوادار هری پاتر، تحسین نشریات و منتقدان را نیز به همراه داشت. در یکی از مرورهای منتشرشده در نیویورک‌تایمز این احتمال مطرح شد که هری پاتر و زندانی آزکابان بهترین کتاب از کل مجموعه باشد. گرگوری مگوایر در همین نشریه این کتاب را اگرچه حاصل نوپردازی ندانست، پرداخت آن را «فوق‌العاده» توصیف کرد و تحسینش نمود. مطبوعات دیگری همچون کیدزریدز و هرنبوک نیز این اثر را ستوده‌اند. پاراوانو در نقدی که برای هرنبوک نوشت، داستان رولینگ را دارای وجوه مختلف دانسته و آن را حاصل ذهن و ذکاوت او برشمرد.

پس از انتشار کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان در بریتانیا در هشتم جولای سال ۱۹۹۹، تنها در طی سه روز، ۶۸۰۰۰ نسخه از آن به فروش رسید تا نشانه‌ای از موفقیت بزرگ جی کی رولینگ برای بار سوم باشد. این کتاب در هشتم سپتامبر همان سال در ایالات متحده منتشر شد و باز هم استقبالی چشم‌گیر برانگیخت. از آن زمان تا کنون بیش از سه میلیون نسخه از این کتاب فروخته شده است. این کتاب در سال ۱۹۹۹ برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کودکان ویت‌برد شد. جایزه‌ی برام استوکر و لوکس برای بهترین رمان فانتزی نیز در سال ۲۰۰۰ به هری پاتر و زندانی آزکابان تعلق پیدا کرد. رمان هری پاتر و زندانی آزکابان در سال ۲۰۱۲ در رتبه‌ی دوازدهم از فهرست صد کتاب برتر کودک منتشرشده توسط School Library Journal قرار گرفت. اقتباس سینمایی این رمان در سال ۲۰۰۴ اکران و با استقبال وسیع مخاطبان مواجه شد. این فیلم که نامزد دریافت چند جایزه‌ی اسکار هم شده بود، توانست به فروش ۷۹۶ میلیون دلاری برسد. بازی‌های ودیدئویی ساخته‌شده بر اساس هری پاتر و زندانی آزکابان نیز بسیار پرمخاطب و جذاب بوده و مرور‌های مثبت و تحسین‌آمیزی دریافت کرده است.

کتاب صوتی هری‌ پاتر و زندانی آزکابان را ویدا اسلامیه به فارسی برگردانده است و با صدای آرمان سلطان‌زاده توسط نشر آوانامه منتشر شده است. صدای بی‌نظیر آرمان سلطان‌زاده و پرداخت جذاب این کتاب صوتی، تجربه‌ای پرهیجان را برای شنوندگانش به‌خصوص طرفداران ژانر فانتزی و تخیلی خواهد ساخت.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

اگر به دنیای داستان‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، بدون شک باید با دنیای جادیی هری پاتر آشنا شوید. شنیدن کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان لذتی عمیق و تجربه‌ای شیرین برایتان خواهد ساخت.

شنیدن کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی هری پاتر و زندانی آزکابان را به دوست‌داران ژانر فانتزی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی جی. کی. رولینگ

جوآن رولینگ با اسم مستعار جی. کی. رولینگ، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ی فیلم بریتانیایی است. او در ۳۱ ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۵ در یاته، گلاسترشر انگلیس به دنیا آمد. چهارساله بود که خانواده‌اش به وینتربورن نقل مکان کردند. تحصیلات ابتدایی خود را در پنج‌سالگی در مدرسه‌ی سنت مایکل در وینتربورن آغاز کرد. در همسایگی آن‌ها خانواده‌ای به نام پاتر زندگی می‌کردند که طنین نام‌ آن‌ها برای همیشه در گوش رولینگ باقی ماند و نام شخصیت اصلی مهم‌ترین رمانش را ساخت. او در همان سنین کودکی و نوجوانی به مطالعه و داستان‌نویسی علاقه نشان می‌داد. اولین تلاشش را برای قصه‌نویسی در شش‌سالگی انجام داد و در دوازده‌سالگی داستان کوتاهی به‌نام «هفت الماس نفرین‌شده» نوشت.

جی کی رولینگ تحصیلات دانشگاهی‌اش را در رشته‌ی زبان و ادبیات فرانسوی در دانشگاه اکستر گذراند. او در سال ۱۹۹۰ به‌عنوان پژوهش‌گر و منشی به استخدام سازمان عفو بین‌الملل درآمد. شور نویسندگی همچنان در سر او باقی‌ مانده بود تا این‌که در قطاری که با تاخیر از منچستر به سمت لندن می‌رفت، ایده‌ی نوشتن رمان «هری پاتر» به سرش زد. سال‌های بعد از این اتفاق، برای رولینگ پر از رنج و ناکامی بود. او پدرش را از دست داد و از همسرش جدا شد و همراه با دختر کوچکش جسیکا با فقر نسبی به زندگی ادامه می‌داد.

در سال ۱۹۹۷ سرانجام جلد اول رمان «هری پاتر» را منتشر کرد. رمانی در ژانر فانتزی که پس از انتشار زندگی رولینگ را به‌کلی تغییر داد. او تنها یک سال بعد توسط مجله‌ی فوربس به‌عنوان پردرآمدترین نویسنده‌ی جهان معرفی شد. مجموعه‌ی هفت‌جلدی هری پاتر در طول سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۷ توسط انتشارات بلومزبری منتشر شد و کتاب هشتم آن نیز در قالب نمایش‌نامه‌ی «هری پاتر و کودک نفرین‌شده» در سال ۲۰۱۶ به انتشار رسید.

تاکنون بیش از پانصدمیلیون نسخه از مجموعه‌ی هری پاتر به فروش رسیده و رکودی تاریخی از خود به‌جای گذاشته است. جی کی رولینگ جوایز متعدد ادبی از جمله جایزه‌ی ادبی نسل اسمارتیس بوک، جایزه‌ی کتاب کودک سال بریتانیا، جایزه‌ی ادبی کاستا بوک، جایزه‌ی امپراتوری بریتانیا، جایزه‌ی برترین رمان ویکتور هوگو و جایزه‌ی برام استوکر را دریافت کرده است. در سال ۲۰۰۷ مجله‌ی تایم رولینگ را پس از ولادیمیر پوتین، دومین شخص تاثیرگذار سال اعلام کرد. رولینگ در سیاست به طیف چپ نزدیک است و بر خلاف ادعای برخی باورمندان مسیحی که رمان او را تبلیغی برای جادو می‌خواندند، خود را فردی خداباور خوانده که از متون مسیحی در نوشتن رمان‌هایش الهام گرفته است. رولینگ درامور بشردوستانه نیز فعال بوده و ریاست بنگاه خیریه‌ی «جینجربرد» را بر عهده دارد.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

مهدیار یوسف
۱۳۹۹/۰۷/۲۷

بهترین کتاب دنیاست بهتر هر کتابی صوتی آرامش بخش و طولانی حتما بهتون توصیه می کنم که بقیه ی کتاب های تخیلی استاد سلطان زاده رو گوش بدید!!! به نفعتونه!!!!!!

Hosna
۱۳۹۹/۰۸/۲۳

وای زودتر قسمت چهارمشو بزارید دیگه... من بدون داستان هری پاتر شبا خوابم نمیبره...

elham73
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

عالیه عاااااالی انگار فیلمو با جزییات کتاب میبینی عاشقشم سلطان زاده واقعا عالیه😍😍

Pasha
۱۳۹۹/۰۷/۱۰

مثل همیشه فوق العاده فقط اگه از جلوه‌‌ها و افکت‌های صوتی‌ بیشتر استفاده بشه جذاب تر میشه 😍

کاربر ۱۶۱۷۵۴۱
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

واقعا عالی من با این که بارها هری پاتر خوندم ولی انقدر جذاب برام صوتی با صدای استاد سلطان زاده که منتظرم بقیه کتاب ها هم به صورت صوتی بیاد

توحيد
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

جدا عالی بود. نویسنده قدری خوب نوشته که در واقع باید گفت کتابش نیمه فیلمنامه ست. هنر آقای سلطان زاده هم در روایت کردن شخصیت ها و تبدیل کردنش به یه فیلم صوتی، اصلا قابل چشم پوشی نیست. ولی چه

- بیشتر
Aida.Potter
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

این متن صوتی عالی بود ممنونم که دارید وقت می‌گذارید و این کارا رو انجام میدید مخصوصا برای ما پتر خدا که خیلی خوشحال میشیم

Hosna
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

وای خیلییییی قشنگه!!! به نظرم کل مجموعه هری پاتر و زندگی نامه ی جی.کی.رولینگ، خالق هری پاتر را حتما بخوانید.

mahdokht
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

من عاشق هری پاتر هستم پیشنهاد می کنم بخوانید و پاترهد شوید 💟

Estatira
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

عالی عالی عالییی

زمان

۱۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۸۰۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۸۰۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸۸,۰۰۰
۱۳۱,۶۰۰
۳۰%
تومان