دانلود کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن با صدای بسام قیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن اثر گرنت کاردون

دانلود و خرید کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن

معرفی کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن

کتاب صوتی خاص بون یا معمولی ماندن کتابی از گرنت کاردون، نویسنده پرفروش حوزه مدیریت و کسب‌وکار است او در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه وسواس‌ها‌ی خود را در جهت رسیدن به موفقیت جهت‌دهی کنید.

درباره کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن

همه ما در کتاب‌های عمومی‌خوانده‌ایم که باید به دنبال رویاها و آرزوهای خویش برویم. این کتاب‌ها شاید منبعی از الهام باشند، اما به شما نمی‌گویند که چطور می‌توانید یک تغییر دایمی‌در زندگی‌تان ایجاد کنید. این کتاب به طور بی رحمانه‌ای صادق است و آن پیله معمولی بودن که بوسیله جامعه به دورتان تنیده شده است را پاره می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا قدرت وسواس را درک کنید و سپس به شما می‌آموزد که چگونه آن را حفظ نموده و در جهت رسیدن به رویاهایتان هدایت کنید.

شما چه یک کارآفرین، صاحب کسب و کار، پیشرو، آزاد اندیش، هنرمند، ورزشکار، مخترع، فروشنده، مبتکر و چه مهندس باشید، مطمئنم که برای موفقیت تلاش می‌کنید و آرام نمی‌نشینید. این کتاب به تقویت میل دست از کار نکشیدن در شما می‌پردازد.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا برند و کسب و کار خود را راه اندازی کنید و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با وجود موانع و رقابت‌ها به درجات بسیار بالا و شگفت انگیزی رسید. وسواس و خاص بودن یک عامل بسیار مهم در موفقیت است که اهمیت آن حتی از راهکارها، قیمت گذاری، زمان بندی و خود افراد نیز بیشتر است و به ما می‌آموزد که چگونه یک زندگی کاملا آزاد داشته باشیم و از لحاظ مالی، شخصی و عاطفی آن را کنترل کنیم.

افراد وسواسی و خاص همان بانیان صنعت، حلال مشکلات و افسانه های جاویدان هستند که مورد تحسین دیگرانند و همه می‌خواهند از آنها تقلید کنند. این افراد نه تنها زندگی را به جنبش در می‌آورند، بلکه به آن ارزش می‌بخشند.

شنیدن کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت در زندگی و کسب‌کار

درباره گرنت کاردون

گرنت کاردون پرفروش ترین نویسنده نیویورک تایمز در زمینه کسب و کار و فروش است. او متخصص رسانه‌های اجتماعی و مرد شماره یک در برنامه‌های آنلاین آموزش کسب و کار است. گرنت کاردون نویسنده چهار کتاب پرفروش نیویورک تایمز از جمله "10X" ،"اگر اول نباش آخری"؛"بفروش یا فروخته شو" است.

نظرات کاربران

M Work2
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

گرنت کاردون همه ی کتاباش بی نظیره، حرفهای گرنت کاردون توام با صدای رسای آقای بسام قیدی، در ذهن میمونه و به دل میشینه... بمونی برامون راگنار لاثبروک ☺️👑🙏🏼❤️

زمان

۶ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان