دانلود کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد با صدای نورالدین جوادیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد اثر چارلز دیکنز

دانلود و خرید کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

نویسنده:چارلز دیکنز
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد، یکی از بهترین آثار چارلز دیکنز درباره‌ی زندگی پسری به نام دیوید است که با ازدواج مجدد مادرش، گرفتار سختی‌ها و مشکلات عجیبی می‌شود. 

نسخه صوتی دیوید کاپرفیلد را با ترجمه‌ی محسن سلیمانی و صدای نورالدین جوادیان بشنوید و از یکی از بهترین آثار ادبی دنیا لذت ببرید. 

درباره‌ی کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

چارلز دیکنز کتاب دیوید کاپرفیلد را زمانی نوشت که از لحظا ادبی و هنری در اوج پختگی قرار داشت. او خودش هم میان کتاب‌هایش دیوید کاپرفیلد را از بقیه بیشتر دوست دارد و معتقد است میان کارهایش، این از همه بهتر است. 

داستان دیوید کاپرفیلد داستان زندگی پسری به نام دیوید است که شش ماه بعد از مرگ پدرش به دنیا می‌آید. او تا هفت‌سالگی زندگی خوبی در کنار مادرش دارد اما زمانی که مادرش تصمیم می‌گیرد تا دوباره ازدواج کند، این ازدواج برای زندگی او نحسی می‌آورد. گرفتاری‌ها و درگیری‌های دیوید و پدرخوانده‌اش، ماجراهای این داستان را شکل می‌دهند. بسیاری معتقدند که چارلز دیکنز کتاب دیوید کاپرفیلد را از روی خاطرات شخصی دوران کودکی خودش نوشته است. 

کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با بهترین آثار ادبی دنیا آشنا شوید، کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد یک گزینه‌ی خیلی خوب برای شما است.

درباره‌ی چارلز دیکنز

چارلز دیکنز با نام کامل چارلز جان هوفام دیکنز ۷ فوریه ۱۸۱۲ متولد شد. در کودکی در کارخانه کار می‌کرد. پدرش که قادر نبود بدهی‌هایش را پرداخت کند زندانی شده بود. وقتی دوران حبس پدر تمام شد، دیکنز به تحصیلاتش ادامه داد. سپس کارمند دفتر یک وکیل و بعد گزارشگر روزنامه شد. کتاب‌های مشهور او نیکلاس نیکلبی، سرود کریسمس، دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، الیور تویست و داستان دو شهر است. جیمز جویس نویسنده مشهور معاصر، چارلز دیکنز را بعد از شکسپیر تاثیرگذارترین نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان می‌داند. دیکنز در ۹ ژوئن۱۸۷۰ به طور ناگهانی و بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. 

محسن سلیمانی

محسن سلیمانی، زاده ۱۳۳۸ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی بود. او که در حوزه ترجمه و نقد ادبیات داستانی و داستان‌نویسی فعالیت داشت، همکاری با مجله کیهان فرهنگی، دبیر سرویس ادبی روزنامه همشهری (۱۳۷۰)، روزنامه صبح امروز (۱۳۷۹) و روزنامه بهار (۱۳۷۹)، معاونت امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بخش فرهنگی ایران در لندن و نیویورک را در کارنامه خود دارد. از محسن سلیمانی بیش از هفتاد کتاب ترجمه شده و تالیفی به جا مانده است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۸ تیرماه ۱۳۹۴ به سلیمانی نشان درجه‌یک هنری در زمینهٔ ادبیات داستانی اعطا کرد.

محسن سلیمانی در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۶ درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

من روز جمعه، ۱۲ شب به دنیا آمدم. می‌گویند درست وقتی ساعت شروع به نواختن کرد، من هم گریه کردم. پرستار و عاقله زن‌های همسایه می‌گفتند که چون من در آخرین ساعت‌های جمعه شب به دنیا آمدم، سرنوشت نحسی در انتظارم است!

شش ماه بعد از این که پدرم چشم از جهان فرو بست، من در ده بلاندرستون سِفِک یا همان اسکاتلند چشم به جهان گشودم. با این که پدرم را هرگز ندیده بودم، اما در بچگی به سنگ قبر سفید او در حیاط کلیسا خیلی اُنس گرفته بودم.

معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

Bahar Kn
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

کتاب خوبیه قطعا.من چند سال پیش فیلم این کتاب رو دیده بودم و خیلی دوستش داشتم ولی راستش الان یک پنجمش هم به زور گوش دادم. دلیلیش هم اینه که تحمل روند داستان رو ندارم. شاید بقیه دوست داشته باشن ولی

- بیشتر
Poyan Samieian
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

داستان جالبی بود وارزش گوش دادن دارد،گویندگی کمی ضعیف بود ولی بعد از مدتی به صدا گوینده عادت می کنیم

امیرحسین شاهدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

از نظر من خیلی کتاب عالی هستش. من که خیلی لذت بردم عالی بود. پیشنهاد میکنم گوش کنین عالیه

فاطمه
۱۴۰۲/۰۲/۱۹

صداش از نظر من خیلی کم بود. نمیدونم شاید هم مشکل از گوشی منه ولی در کل داستان و گویندگی جذابی داشت.

♥︎ Sara ♥︎
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

همه تو زندگی ب یدونه عمه بتسی نیاز داریم 😅😍 اوایل کتاب نه ولی تا آخرش بخونید متوجه میشید، خیلی داستان قشنگی داشت حتما توصیه میکنم. ولی گویندگیش ضعیف بود

sara
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

هم ترجمه روانی داره هم گویندگی خوب و جالبی. کتاب دیگه ای از چارلز دیکنز دارم میخونم ، همش صدای اقای جوادیان میاد تو ذهنم به‌ جای صدای خودم 😂

سایه
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

از برنامه های مطالعاتیم این کتاب شاخص بود خداروشکر ک با این ترجمه روان و گویندگی زیبا پیدا کردم سپاس.

Hossein shiravand
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

عالی بود هم داستان و هم گویندگی فوق العاده

bahar
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

داستانی نوستالژی از فیلمهای کودکی در دهه 60... خوانش خوب و واضح بود و با احساسات متم مطابقت داشت لذت بردم.

کاربر ۴۳۹۵۳۴۴
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

صداگذاری گوینده فوق العاده شگفت انگیز بود و قلم چارلز دیکنز هم که دیگه تعریف نداره انقدر عالیه. ممنون بابت این کتاب عالی. قبلاً خونده بودمش و دوست داشتم یه بار دیگه تجدید خاطره بشه.

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۸۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان