دانلود کتاب صوتی اعتماد کار ساز است! با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد کار ساز است! اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد کار ساز است!

معرفی کتاب صوتی اعتماد کار ساز است!

کتاب صوتی اعتماد کار ساز است! نوشته کن بلانچارد، سینتیا المستید و مارتا لورنس است و به چهار اصل کلیدی برای ایجاد روابط پایدار در مدیریت می‌پردازد. این کتاب به ما نشان می‌دهد چگونه با آدم‌های اطرافمان تعامل داشته باشیم و بتوانیم زندگی بهتری را تجربه کنیم.

درباره کتاب اعتماد کار ساز است!

نویسنده تفاوت زیادی بین کسانی که اعتماد می‌سازند واعتماد را از بین می‌برند قائل است. به اعتقاد وی اقداماتی که مرتبا کار و ایده‌های دیگران را رد می‌کنند، از بین‌برنده اعتماد هستند، اما از سوی دیگر شناخت کار دیگران، قدردانی و حمایت از آن‌ها، اعتماد واقعی را به وجود می‌آورند. کن در کتابش از افرادی حرف می‌زند که سخت به دیگران اعتماد می‌کنند. افراد دارای این ویژگی، احساس خوبی نسبت به خودشان ندارند و احساس می‌کنند نمی‌توانند با اطرافیانشان ارتباط برقرار کنند. آنها نمی‌توانند اطلاعات مهم را با دیگران به اشتراک بگذارند و اغلب حس می‌کنند که توسط دیگراننادیده گرفته می‌شوند. هم کارکنان و هم مدیران دارای این ویژگی، کمترین میزان بازدهی را در کارشان دارند. با شناخت و درک علل کم اعتمادی، آن‌ها بهتر می‌توانند اعتماد خود را نسبت به خود و دیگران به دست آورند.

این کتاب به خواننده کمک می‌کند بتواند در هر موقعیتی خودش را بدون استرس در میان دیگران قرار دهد و برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد. همه را دشمن نداند و بازدهی بیشتری داشته باشند.

شنیدن کتاب اعتماد کار ساز است! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رشد در کسب و کار پیشنهاد می کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۳۰%
تومان