دانلود کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم اثر سلست اینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

معرفی کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم نوشته سلست اینگ، نویسنده امریکایی است. تمام آنچه که هرگز به تو نگفتم نخستین رمان سلست ‌اینگ است که در ۲۰۱۴ به عنوان کتاب سال آمازون برگزیده شد و همچنین در رأس فهرست صد کتاب برتر گودریدز قرار گرفت.

درباره کتاب تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

در سوم می ۱۹۷۷، لیدیا لی، فرزند خانواده‌ لی، گم می‌شود. بعد از چند روز جسدش را در حالی که در دریاچه‌ شهرغرق شده می‌یابند. والدین لیدیا، جیمز و مارلین، از مرگ دخترشان وحشت‌زده شده‌اند.

حین تحقیقاتی که پلیس انجام می‌دهد، هر دوی والدین حقایقی را در مورد فرزندشان می‌فهمند. از جمله اینکه بر خلاف چیزی که فکر می‌کردند، دخترشان در مدرسه فرد محبوبی نبوده، و در واقع بیش‌تر شخصیتی گوشه‌گیر و منزوی داشته، ضمن اینکه در درس‌ها هم چندان موفق نبوده است.

مرگ فرزند، جیمز و مارلین را برآن می‌دارد که بار دیگر زندگی‌شان را مرور کنند.

جیمز که فرزند مهاجران چینی بود، تمام زندگی‌اش را وقف این آرزو کرد که روزی استاد دانشگاه شود، تا اینکه در ۱۹۵۷ مارلین را سر یکی از کلاس‌های تاریخ فرهنگ امریکا در دانشگاه هاروارد می‌بیند.

مارلین هم از مادر خانه‌دارش بیزار بود و آرزو داشت پزشک شود. او بعد از آشنایی با جیمز، وقتی می‌فهمد خیلی‌ها با او رفتار نژادپرستانه دارند، بلافاصله احساس نزدیکی‌ای با جیمز می‌کند و رابطه‌ آنها آغاز می‌شود.

مارلین بعد از بارداری، ازدواج و به دنیا آوردن پسرش همچنان می‌خواهد به تحصیل ادامه دهد و پزشک شود، اما بعد از دومین بارداری و به دنیا آمدن لیدیا مجبور می‌شود به مدت هشت سال خانه‌داری کند.

او بعد از مرگ مادر به خانه‌ پدری می‌رود و می‌فهمد که او هم چون مادرش به چیزی جز یک زن خانه‌دار تبدیل نشده است. برای همین به خانه برمی‌گردد و خانواده‌اش را ترک می‌کند تا به تحصیلش ادامه دهد.

جیمز اما فکر می‌کند دلیل این کار مارلین آسیایی بودن او و بچه‌هاست. مارلین چند هفته بعد از ترک خانواده‌اش متوجه می‌شود که برای بار سوم باردار است و... .

رمز و رازی که خواننده‌‌ رمان دنبال می‌کند این نیست که آیا دختر گمشده زنده است یا کجا رفته و چطور گم شده است – درواقع ما در صفحه ابتدایی کتاب می‌فهمیم که او مرده است.

وقتی پلیس از والدین و از خواهر و برادر دختر گمشده یک سری سوال می‌پرسد، (اینکه آیا او در مدرسه دختر محبوبی بود؟ آیا او افسرده بود؟ آیا تا به حال در مورد آسیب‌ زدن به خود صحبت کرده بود؟) و اعضای خانواده‌ متوجه می‌شوند که نمی‌توانند به این سوال‌ها جواب صادقانه بدهند، تازه معما آغاز می‌شود.

شنیدن کتاب تمام آنچه هرگز به تو نگفتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

عادل تنها
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

داستان غمگین اما عبرت آموز. خواندن این کتاب رو به همه بخصوص والدین توصیه میکنم

hoor vzf
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

چقدر گویندگی کتاب را دوست داشتم. با احساس کتاب را می خواندند. داستان زیبایی است اگر به داستان‌های معمایی علاقه دارید. و به هممون یادآوری می کنه که انسانها خیلی از هم دورند. و شاید آنچه که از هم پنهان می کنیم،

- بیشتر
b.dehghani
۱۴۰۱/۱۱/۰۵

از شنیدن این کتاب لذت بردم . گویندگی این کتاب عالی بود. کتاب درمورد یک خانواده ۵ نفره هست .این خانواده توی یک خونه زندگی میکنن ولی خیلی از هم دور هستن .پدر و مادر خانواده فکر میکنن بچه هاشون خیلی خوب

- بیشتر
nadia
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

از اون کتابهایی بود که همیشه ته دهنم خواهد موند

fatima ghaseminia
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

چقدر گویندگی این کتاب جذاب بود ممنونم کتاب قشنگی بود موسیقی متن هم عالی بود

fatemerahmani
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

فوق العاده آموزنده هم برای والدین وهم برای تمام کسانی که درآینده پدرومادرمیشن. این واقعیت که بچه هاکلی حرف رو ناگفته نگه میدارن که ممکنه همون حرف هاباعث آسیب بهشون بشه واین واقعیت که والدین دنبال جبران کاستی هاو کمبودهاشون درآینده

- بیشتر
Rose
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

چقدر مهمه که قبل از درمان کامل سلامت روان بچه دار نشیم. بیماری‌های‌روانی واگیر دارند. نسل به نسل حس کمبود و مشکلات روانی ادامه دار میشه.... گاهی اوقات مهاجرت برای زندگی بهتر خیلی گرونتر برات تموم میشه... نمیشه این کتاب

- بیشتر
لیلا سالاری
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

درود بر دست اندرکاران برنامه ی خوب طاقچه ، باید بگویم من نویسنده یا منتقد نیستم فقط نظر خودم را پس از شنیدنه این کتاب میگویم بسیار کتاب ارزشمندیست بخصوص برای پدران و مادران بعلت اینکه پس از خواندن یا

- بیشتر
کاربر ۵۷۰۷۴۹۳
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

کتاب بسیار زیبایی بود و آموزنده برای درک تفاوت های یکدیگر و شروع دوباره

zeinab_karimi
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

گویندگی کتاب شبیه گویندگی راز بقا و حیات وحش هستش🙄

زمان

۱۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۴۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان