دانلود کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) اثر رابرت دیلتز

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم)

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم)

کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) نوشته رابرت دیلتز درباره‌ی توانایی‌های فکری، نبوغ و فرایند تفکر انیشتین است. این اثر با ترجمه پویا امامی‌کردکندی و صدای دادبه دادمهر و کامبیز خلیلی در اختیارتان قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم)

انیشتین را در دنیا به عنوان نمادی از نبوغ می‌شناسند. اما چه چیزی باعث شده است تا او به چنین جایگاهی دست پیدا کند؟ شاید بهترین کار این باشد که خودمان را جای او قرار دهیم و با فرایند تفکری که او طی کرده است آشنا شویم. در این صورت چقدر موضوع متفاوت می‌شود؟ تفاوت اینشتین با مردم عادی چیست؟ چگونه می‌توان مانند اینشتین تعارض‌های درون و بیرون را حل کرد؟ راه‌حل‌های اینشتین برای توجیه جمع اضداد در پدیده‌های فیزیکی، از کدام دیدگاه نشأت می‌گیرد؟ وقتی از دید اینشتین به مسائل نگاه شود، راه‌حل چقدر بدیهی و مشکل چقدر ساده خواهد شد؟ پس از شنیدن کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) به روشنی پاسخ این سؤالات را به دیگران توضیح خواهید داد و با در دست داشتن جعبهٔ ابزار شگردهای تفکر اینشتین، تعارض‌های زندگی را تحلیل و حل خواهید کرد. 

کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با نحوه و فرآیند تفکر انیشتین که نماد نبوغ در سراسر است آشنا شوید، کتاب صوتی مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان