دانلود کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب) اثر استیو هاروی

دانلود و خرید کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی به شما یاد می‌دهد که در مقابل عشق مورد علاقه خود چه رفتارهایی را نشان دهید و چگونه به حقیقت درونی آن‌ها پی‌ببرید. استیو هاروی در این میکروکتاب که خلاصه ای از کتاب اصلی است به خانم‌ها در مورد رازهای درونی و تفکراتی که پشت رفتارهای مردان قرار دارد می‌گوید.

میکروکتاب‌ چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی است که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکروکتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

هر مردی در زندگی خود به سه چیز نیاز دارد :پشتیبانی، وفاداری و رابطه. همچنین زنان موجودات پیچیده‌ای هستند که نیازهای بسیار گوناگونی دارند. انتظار زنان از مردان این است که آنچه می‌خواهند و نیاز دارند را برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زنان از این خواسته یا نیاز حرفی بزنند. مردان نیاز دارند کسی هوایشان را داشته باشد، اینگونه حس می‌کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، خود را آماده نبرد کرده است. مردان همواره باید مراقب و در کمین باشند. اگر از مردان تشکر کنید و بگویید قدر زحماتشان را می‌دانید، آنها بیشتر و سخت‌تر تلاش می‌کنند. مردان نیاز دارند این کلمات را بشنوند. دلگرمی دادن باعث می‌شود بخواهند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.

اگر دوست دارید درباره دنیای مردان خیلی بیشتر از این‌ها بدانید می‌توانید میکروکتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کن را که چکیده‌ای از مهم‌ترین نکات کتاب استیو هاروی است، بشنوید. هاروی در این کتاب به عنوان یک نمایده از طرف دنیای مردانه شما را با راز و رمزهای مردان آشنا می‌کند.

شنیدن میکروکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت به ویژه بانوان جوان.

درباره استیو هاروی

استیو هاروی نویسنده، هنرپیشه و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی است. تخصص اصلی او در مشاوره دادن به زوجین است و سعی دارد تا با بازگو کردن حقایق در مورد زنان و مردان، به افراد در داشتن یک رابطه موفق کمک کند. او در این زمینه کتابی با عنوان مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به رشته تحریر درآورد و توانست به یکی از نویسندگان محبوب در دنیا تبدیل شود.

بخشی از میکروکتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

اینکه ما مردها موجودات ساده‌ای هستیم، درست‌ترین حقیقتی است که می‌تواند وجود داشته باشد. مردان تحت تاثیر عامل مهم به حرکت درمی‌آیند: «چه کسی هستند، چه کار می‌کنند و چقدر درآمد دارند».

در واقع این موضوع دی‌ان‌ای آن‌ها را تشکیل می‌دهد. وقتی هر سه این موارد برای مردان حل شده باشد، به راحتی می‌توانند در مورد موضوعات دیگر و عشق به شما فکر کنند. در غیر این صورت مغزشان اجازه این کار را نمی‌دهد.

این موضوع به دوران کودکی هر مردی بازمی‌گردد. زمانی که پسر بچه هستیم دائم به ما یاد می‌دهند که باید بزرگ شویم، کار کنیم، خانه و خانواده را مورد حمایت‌های مادی و معنوی خود قرار دهیم، زباله‌ها را بیرون ببریم، وسایلی که اعضای خانواده می‌خرند را با خود حمل کنیم، کارهای سخت مثل برف پارو کردن یا زدن چمن‌های حیاط خانه را انجام دهیم. همه این کارها در اصلی به نام مردانگی خلاصه می‌شود.

اما وقتی بزرگتر می‌شویم، اوضاع سخت‌تر هم می‌شود. دائم به فکر این هستیم که باید کاری داشته باشیم و به درآمد خوبی برسیم. زمانی که در سن ۲۰ سالگی از کارم خارج شدم، اوضاع روحی خوبی نداشتم. حتی نمی‌توانستم خرج و مخارج خودم را تامین کنم، چه برسد به اینکه دنبال عشق و عاشقی باشم.

مدتی گذشت و خانمی که چند مقاله طنز برایش نوشته بودم، کاری به من پیشنهاد داد. در واقع یک باشگاه محلی کمدی بود. در آنجا توانستم با نوشتن مقاله‌هایی کمی پول به دست آورم، ولی آنقدر نبود که مرا راضی کند.

وقتی آن خانم و باشگاه محلی، متوجه استعداد من در کار طنز شدند، به صورت رسمی استخدام شدم. حقوق خوبی می‌گرفتم و این به من اعتمادبه‌نفس می‌داد. حتی یک کارت هم برای خودم چاپ کرده بودم که روی آن نوشته بود: «کمدین استیو هاروی»!

سیستم ما مردها اینگونه است که اگر نتوانیم به این موضوع که چه کسی هستیم، چه شغلی داریم و چقدر درآمد خواهیم داشت بپردازیم، از بین می‌رویم. این موضوع به همه مردها انگیزه می‌دهد تا بتوانند به سایر موضوعات زندگی خود فکر کنند و به رویاهایشان برسند.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

سلام بنظرم باید هر بانو و هر آقای اینو گوش بده حتما. و بخصوص برای بانوان توصیه میکنم و آقایون هم گوش بدن بدک نیست و توصیه میکنم و جالب هم هست 👌👌👌 در کل ارزش داره

09108172870
۱۴۰۱/۰۷/۱۰

گویندگی آقای دادمهر بسیار عالی

shakilabanoo
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

ببخشید من کتاب و خریداری کردم ولی در کتاب های من نیست 😕 و برای من باز نشده

کاربر ۱۳۸۶۶۸۰
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

مخاطب این کتاب خانم‌ها هستن ولی آقایان هم بشنوند بد نیست ولی برای خانم‌ها خیلی مفید خواهد بود

Nastaran
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

با سلام و درود کتابی بسیار زیبا و کارآمد

امیر حسین
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

توصیه نمیکنم بخونید ویدئو هاش خیلی بهتره از این کتابه به نظرم دیدن اونا بهتره

Gandomi
۱۴۰۲/۱۱/۲۶

عالیه

کاربر ۷۰۳۰۱۵۹سیما
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

برای من مفید بود خلاصه و قابل هم

علیجانپور
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

از گوش دادن به این کتاب لذت بردم مطالب خوبی برای خانمها از شناخت اقایون گفته همه ی نکته هاش شاید برام جدید نبود اما یادآوری خوبی بود ؛ اگر‌چه بر پایه ی آموزه های دینی ما نبود اما مغایر با اونها

- بیشتر
کاربر 4670326
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

کناب خوبی بود

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان