دانلود کتاب صوتی ملکه سکوت با صدای سحر رزاق‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ملکه سکوت اثر ماری نیمیه

دانلود و خرید کتاب صوتی ملکه سکوت

معرفی کتاب صوتی ملکه سکوت

کتاب صوتی ملکه سکوت، رمانی جذاب و خواندنی از ماری نیمیه است. نسخه صوتی کتاب ملکه سکوت را با ترجمه‌ی سعیده بوغیری و صدای سحر رزاق‌زاده می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی ملکه سکوت

کتاب صوتی ملکه سکوت داستانی شنیدنی و جذاب از ماری نیمیه است. داستان شروعی غافلگیر کننده دارد. زنی از مرگ پدرش می‌نویسد. او در ابتدای داستان، از زندگی پدرش می‌نویسد. البته پدری که مدت‌ها بوده با آن‌ها زندگی نمی‌کرده و دختر پنج‌ساله‌اش را رها کرده بوده. دختر ماجرای تصادف را از روی چیزهایی که در روزنامه‌ها خوانده است، بازگو می‌کند و سعی می‌کند خلا عاطفی زندگی‌اش را پر کند و به سوالاتی که دارد، پاسخ بدهد. 

کتاب صوتی ملکه سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر رمان‌های خارجی را دوست دارید، کتاب صوتی ملکه سکوت، یک انتخاب عالی برای شما است. 

بخشی از کتاب صوتی ملکه سکوت

پدرم عصر یک روز جمعه، مرد. در آن زمان سی و شش ساله بودم. اتومبیل استون مارتین او به جان‌پناه یک پل برخورد کرد که از روی تقاطع اتوبان‌های اصلی سیصد و هفت و سیصد و یازده در چند کیلومتری پاریس می‌گذرد. خودرو که در سمت سبقت پیش می‌رفت، ناگهان به سمت راست پیچید و ترمز کرد. بی آنکه هیچ‌چیز بتواند این انحراف ناگهانی را توضیح دهد. سپس هفت جدول بتنی را درو کرد و ایستاد. زن جوانی که در کنار او نشسته بود، یک رمان‌نویس با نامی بیگانه بود که به تازگی با انتشارات گالیمار، قرارداد نخستین رمانش را امضا کرده بود. زنی به نام سونسیاره دولارکن. بیست و هفت ساله که از زیبایی کم نظیری برخوردار بود. هیچ چیز گفتنی در این مورد وجود ندارد. یعنی درباره‌ی این ارتباط وجود ندارد. من در ماشین نبودم، در آن زمان پنج سال داشتم، و ماه‌ها بود که پدرم را ندیده بودم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد