دانلود کتاب صوتی مردان مجنون زنان لیلی با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردان مجنون زنان لیلی اثر علی شمیسا

دانلود و خرید کتاب صوتی مردان مجنون زنان لیلی

معرفی کتاب صوتی مردان مجنون زنان لیلی

کتاب صوتی مردان مجنون زنان لیلی نوشته دکتر علی شمیسا است و با صدای دانیال معنوی منتشر شده است.این کتاب سعی دارد مفاهیم رفتارشناسی زناشویی را با تکیه بر ادبیات و نماد «لیلی و مجنون» و ترکیب آن با روان‌شناسی امروز بیان کند. 

درباره کتاب صوتی مردان مجنون زنان لیلی

روابط زناشویی جای بحث بسیار دارد، در این اثر سعی شده در هر بخش به جنبه‌ای از روابط زناشویی پرداخته شده و برای درک بهتر آن، حکایتی مرتبط با آن موضوع ارائه شود و با تکیه بر مفاهیم تحلیل رفتار متقابل (TA) (من کودک، من بالغ و من والد) به تحلیل کوتاه این حکایت‌های خردمندانه و عاشقانه پرداخته‌ شود. این نوشتار قصد دارد بیشتر در راستای روان‌شناسی فرهنگ (Culture-psy) گام بردارد. روان‌شناسی فرهنگ با زاویه‌ دید روان‌شناسی امروز، به تحلیل نمادها و نشانه‌های ادبیات و فرهنگ و هنر می‌پردازد.

شنیدن کتاب مردان مجنون زنان لیلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مردان مجنون زنان لیلی

گاهی شما زن و شوهر تصمیم می‌گیرید که در مقام تسلیم در مقابل خواست خالق خورشید و طبیعت به زندگی‌تان ادامه دهید و وقتی این مهم، آگاهانه هم باشد، زندگی کردن لذتی دیگر دارد، زیرا هر دو از آنچه دارید، لذت می‌برید و خوشحال هم هستید. مقام تسلیم، به بلوغ معنوی و عرفان درونی نیاز دارد و شما باید برای رسیدن به این مقام، به زندگی نگرشی معنوی داشته باشید.

آرامش و خوشبختی شما و همسرتان تا حد زیادی به رضایت‌تان از آنچه طبیعت بر شما روا داشته بستگی دارد؛ که البته با تلاش و حرکت و برنامه‌ریزی مغایرتی ندارد. همسرانی که در زندگی زناشویی به‌دنبال آرامش می‌گردند باید «ساده‌زیستی» را به‌عنوان یکی از ارزش‌های زندگی خود بپذیرند و روحیات کامل‌گرایانه را در خود حذف کنند. هنر لذت بردن از کوچک‌ترین داشته‌ها، نشان از درک واقعی زندگی دارد. بسیاری از افراد از رسیدن به این بینش و تصور عاجزند و فقط سعی در احتکار و جمع‌آوری بیمارگون دارند؛ ولی زن و شوهری که به درجه‌ای از پختگی و رسش درونی رسیده‌اند، بنا را بر راضی بودن و پایین آوردن انتظارات و متعادل کردن آن‌ها می‌گذارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان